|
Enig rolfozzyrolfozzy skrev:Takk for det Lagga.Lagga skrev:Uff, jeg har ennå de mentale arrene etter siste flytting - lykke til Rozzy!!!!
/ Morten
Flytting er en drittjobb.
Du har rett i det. Så jeg får gjøre om Jan sier her. Vise litt positivitet.Lagga skrev:He he he, ja det er sant - du får i det minste litt kvalifisert hjelp!
/ Morten
Takk for det. Det blir nok bra når alt er overstått.Destiny skrev:Enig rolfozzyrolfozzy skrev:Takk for det Lagga.Lagga skrev:Uff, jeg har ennå de mentale arrene etter siste flytting - lykke til Rozzy!!!!
/ Morten
Flytting er en drittjobb.flytting er utrolig jævla forbanna møkkajobb!
Men alt blir så mye bedre når alt er over og du har instalert deg i nytt boLykke til med flytting og instalering rolfozzy
Destiny..![]()
Nå snakker virolfozzy skrev:Du har rett i det. Så jeg får gjøre om Jan sier her. Vise litt positivitet.Lagga skrev:He he he, ja det er sant - du får i det minste litt kvalifisert hjelp!
/ Morten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Runde 2 i dag.mesut skrev:godt jobbet, janr (& co.?).![]()
JanR skrev:Da var 99% av stæsjet til rozzy i "the new groove"
Litt småtteri i morgen, få ting på plass i ny heimen og voila mannen er tilbake før vi vet ordet av det
NÅ skal jeg legge meg en time i boblekaret, kjenner at man har bært litt i dag 8)
/jan
Takk for det. Bygde om racket litt,RoDa skrev:Gratulerer med vel overstått flytting.
Anlegget ser bra ut i nykåken!
Jeg trodde det var hypermoderne greier... :-[rolfozzy skrev:Men som du ser, jeg fant mine gamle hippiegardiner. ;D
Ja de fortjener virkelig all kudos de kan få.BHO skrev:Bra jobba, og kudos til frender som stiller opp. Må ta av meg lua for dem!
Skulle gjerne tatt i et tak, men når det blir midt i uka og med relativt god avstand ifra meg er det ikke like greit.
Godt Jan passer på, så det blir musikk i stua også.
Ser fram mot neste tur til Halden, og håper du vil trives godt i ditt nye hjem. ;D
Det blir bra. Det er potensiale her. 16a kurs i stua med ujorda kontakter. Kan ikke bli bedre det.mesut skrev:blir supert dette her, rozzy.
jeg tar av meg hatten for janr og co, det er bare å applaudere.
De var tøffe!!Men som du ser, jeg fant mine gamle hippiegardiner
Jeg øyner håp, ehhh hører håpVapor skrev:Lykke til i ny kåk, håper du får Herseyene til å låte like bra i de nye omgivelsene![]()
Og skulle han ikke det, finnes det nok medisin. ;DJanR skrev:Jeg øyner håp, ehhh hører håpVapor skrev:Lykke til i ny kåk, håper du får Herseyene til å låte like bra i de nye omgivelsene![]()
Tviler ikke ett sekund på at rozzy får de til låte 110% igjen.
/jan
Takk for det. Fine gardiner det gitt. Og jeg har slengt beina på bordet foran anlegget. Ja det låter ikke så ille.Vapor skrev:De var tøffe!!Men som du ser, jeg fant mine gamle hippiegardiner
Lykke til i ny kåk, håper du får Herseyene til å låte like bra i de nye omgivelsene![]()
Denne gangen gir jeg meg ikke før jeg minst er oppe i 130%JanR skrev:Jeg øyner håp, ehhh hører håpVapor skrev:Lykke til i ny kåk, håper du får Herseyene til å låte like bra i de nye omgivelsene![]()
/jan
Takk Salty. Klar det vil by seg en anledning til Haldentur. Du skal være velkommen.SaltyDog skrev:Slenger meg med her, rolfozzy...
Gratulerer med vel overstått flytting, og lykke til i ny kåk!
Håper at det byr seg en anledning, sånn at jeg kan ta en Haldentur igjen.
Salty
Edit: Og hatten av for JanR & Co.
Medisin fins. ;DBHO skrev:Og skulle han ikke det, finnes det nok medisin. ;DJanR skrev:Jeg øyner håp, ehhh hører håpVapor skrev:Lykke til i ny kåk, håper du får Herseyene til å låte like bra i de nye omgivelsene![]()
/jan
Hatten av for Jan og Gjengen ja.65finger skrev:Hatten av for JAN & co. grats med ny hule!
rolfozzy skrev:
;DJanR skrev:En liten jævel, beina på bordet, gamle Bob i bakgrunn. Finns værre ting her i livet.
Takk, Dazed.Dazed skrev:Dette ser bra ut. Gratulerer med ny kåk!
Nå er jeg ikke så gammel så jeg ikke kan lese liten skrift. Så den fikk jeg med,Lagga.Lagga skrev:;DJanR skrev:En liten jævel, beina på bordet, gamle Bob i bakgrunn. Finns værre ting her i livet.
Veldig bra! Godt at en gammal knark - eeeh, jeg mener; en av byens hedersmenn får den praktiske
hjelp han vitterlig fortjener!
Flott at det hele har gått som på skinner (vi jernbaneslusker foretrekker det), skal bli morsomt å avnyte
vertens proprietære Mariekjeks i disse nye og spennende omgivelser.
Groovy!
Vennlige gratulasjonshilsener
Morten