Nå.Roberten skrev:Jeg har det fra sikre kilder at fozzy kommer til å åpne ballet i MarmorGruva med mesterverket Alien Lanes fra Guided By Voices. Æresord.
Lykke til med flyttingen, fozzy ! Jeg er helt sikker på at Fingern gjerne kommer og hjelper deg med å bære kassene med vinyl, fysisk fostring er tross alt favorittaktiviteten hans. Ække en bra dag før en er døkti' ærbessliten som han alltid sier.
Først; takk for ønsker om en god flytting, Roberten. Guided By Voices blir vanskelig, da jeg ikke har noe med de. Lånte bare et par av d.a.y. Og de er tilbakelevert.JanR skrev:Nå.Roberten skrev:Jeg har det fra sikre kilder at fozzy kommer til å åpne ballet i MarmorGruva med mesterverket Alien Lanes fra Guided By Voices. Æresord.
Lykke til med flyttingen, fozzy ! Jeg er helt sikker på at Fingern gjerne kommer og hjelper deg med å bære kassene med vinyl, fysisk fostring er tross alt favorittaktiviteten hans. Ække en bra dag før en er døkti' ærbessliten som han alltid sier.
Jeg hadde planer om å lure på ei Opeth skive, vi får nå se.
/jan
Takk for løkkeønskinga Townes.Townes skrev:Løkke til med resten av fløttinga fozzy.
Setter en femmer på at Highway 61 Revisited blir første plate på tallerkenen i nye kåken.
Men eg klarer å avstå fra en guida dagstur i Halden om eg har rett...
Blir med dersom du stiller som tolk ;DRoberten skrev:Akkurat, da er det hvertfall klart hva som er riktig innflyttingsgave ;D
Townes, klart du skal på Haldentur !
Da va strilamåle mitt eg trong tolk te. Deke forstår ikkje slekt borti Halden veit eg.rolfozzy skrev:Tolk. Vi snakkær danna riksmål her.
Ta det med ro. Det er ikke den dialekt eller det språk jeg forstår.Townes skrev:Da va strilamåle mitt eg trong tolk te. Deke forstår ikkje slekt borti Halden veit eg.rolfozzy skrev:Tolk. Vi snakkær danna riksmål her.
Ja hvilke minner fra min tid som førtereis på 60talletRoberten skrev:Townes, fozzy er sjømann så han kan alt. Vi griper bare tak i kanten på frakken hans og henger oss på.
Nok en klisjé, og daterer nok undertegnede ganske ettertrykkelig, men neida:Burnt_Island skrev:For å presentere seg ovenfor naboene tipper jeg "Rock n' Roll Disease" med Green On Red vil åpne nykåken.
Hendte jeg "kom" i avisa allikevel, på den tiden 8)rolfozzy skrev:Ja hvilke minner fra min tid som førtereis på 60talletRoberten skrev:Townes, fozzy er sjømann så han kan alt. Vi griper bare tak i kanten på frakken hans og henger oss på.
Dengang man kunne oppsøke bordeller uten at det kom i avisa.
pengesluk skrev:PUKE!!!
Den var da jaggu enda værre enn Buble, Øssy!
Dere assa.rolfozzy skrev:Boney fucking M forbigås i stillhet.
pengesluk skrev:Hva med Chris Rea - "Coming" home for Christmas - etter at rozzy har vært på julebord og "raggat brudar med hem" 8) 8)
;Dpengesluk skrev:New Kid on the block??
pengesluk skrev:The Herreys - "Diggi Loo Diggi Lei - Rozzy flytter på seg"...
Takk for det Lagga.Lagga skrev:Uff, jeg har ennå de mentale arrene etter siste flytting - lykke til Rozzy!!!!
/ Morten