|
rolfozzy skrev:Siden vi går inn i Gruvas siste dager, har jeg kjøpt inn godsaker og by på hvis noen har lyst til og besøke Gruva, før det er for sent.
Jeg sier det bare en gang.
![]()
Er flyttingen nært forestående, eller er det en liten stund til?rolfozzy skrev:Ja nå skal jeg flytte til mer urbane strøk. Det er mer mariekjeks igjen for de som ønsker en siste visitt i gruva.
MonoDylan er et godt kjøp.
Sånn ca. neste måned en eller annen gang. Så oktober vi være siste mulighet for besøk. Mye pakking, søppelkjøring og denslags etterhvert.Destiny skrev:Er flyttingen nært forestående, eller er det en liten stund til?rolfozzy skrev:Ja nå skal jeg flytte til mer urbane strøk. Det er mer mariekjeks igjen for de som ønsker en siste visitt i gruva.
MonoDylan er et godt kjøp.
Dylans mono boks bør være i et hvert møblert hjem
Destiny..![]()
Jeg skal da ikke kaste hørbar plast. Men jeg takker for tilbudet om hjelp. Jeg sier ifra.pang skrev:Sånn ca. neste måned en eller annen gang. Så oktober vi være siste mulighet for besøk. Mye pakking, søppelkjøring og denslags etterhvert.
Det er 11 rom som skal tømmes her. Fytte helvete
Si fra når du skal kaste alle disse greiene nede i kjellern , så skal vi hjelpe deg . Fretex er bedre enn
å fylle Rokkesøpla med alskens rask . Går til en god sak , dessuten kjenner jeg opptil flere som trenger
påfyll av hørbar plastikk .
Amund
Hepp ! En tur i gruva før det ropes varsku her ! og siste salutt går av hadde vært fenomenalt stas. Jeg er dog avhengig av å få med meg Fingern som kartleser. Ukedager eller helger som passer best for gruvesjefen ?rolfozzy skrev:Siden vi går inn i Gruvas siste dager, har jeg kjøpt inn godsaker og by på hvis noen har lyst til og besøke Gruva, før det er for sent.
![]()
Har du bil er jeg fleksibel RobertenRoberten skrev:Hepp ! En tur i gruva før det ropes varsku her ! og siste salutt går av hadde vært fenomenalt stas. Jeg er dog avhengig av å få med meg Fingern som kartleser. Ukedager eller helger som passer best for gruvesjefen ?rolfozzy skrev:Siden vi går inn i Gruvas siste dager, har jeg kjøpt inn godsaker og by på hvis noen har lyst til og besøke Gruva, før det er for sent.
![]()
Å jada. + gode ting. Så får vi bare avvente og se om fozzy er interessert i to dårlige bygutter i gruva.65finger skrev:Har du bil er jeg fleksibel RobertenRoberten skrev:Hepp ! En tur i gruva før det ropes varsku her ! og siste salutt går av hadde vært fenomenalt stas. Jeg er dog avhengig av å få med meg Fingern som kartleser. Ukedager eller helger som passer best for gruvesjefen ?rolfozzy skrev:Siden vi går inn i Gruvas siste dager, har jeg kjøpt inn godsaker og by på hvis noen har lyst til og besøke Gruva, før det er for sent.
![]()
Han kan få kalde føtter over et potensielt stort forbruk av Mariekjeks.Roberten skrev:Å jada. + gode ting. Så får vi bare avvente og se om fozzy er interessert i to dårlige bygutter i gruva.65finger skrev:Har du bil er jeg fleksibel RobertenRoberten skrev:Hepp ! En tur i gruva før det ropes varsku her ! og siste salutt går av hadde vært fenomenalt stas. Jeg er dog avhengig av å få med meg Fingern som kartleser. Ukedager eller helger som passer best for gruvesjefen ?rolfozzy skrev:Siden vi går inn i Gruvas siste dager, har jeg kjøpt inn godsaker og by på hvis noen har lyst til og besøke Gruva, før det er for sent.
![]()
Tro meg unge mann, det er mer enn nok å ta av 8)Brasse skrev:Eg kan alltids bli med og passe på at det ikkje blir konsumert for mange kjeks. Alle skal få, men ikkje så mange.
Ouch....Brasse skrev:Tenker meir på at gjestene ikkje har godt av for mange kjeks. :-X
Det går helt greit, Brasse, ville vært ufint av å oss å tvinge deg til å være med, -så det skal du få slippe. Vi er snille sånn sett.Brasse skrev:Tenker meir på at gjestene ikkje har godt av for mange kjeks. :-X
rolfozzy skrev:Mer mariekjeks blir selvfølgelig innkjøpt. Er ikke så mange pakkene igjen etter at Jan var her. Dæven som han eter.
rolfozzy skrev:Jeg så forresten ikke det du hadde skrevet her nå sist,Jan. Hyggelig med besøk av deg og den andre.
Tia går fort. Er det så lenge siden?65finger skrev:Har en LP til gruvesjefen som han burde fått for 2-3 måneder siden
Hehe blir dyrt for'n ;DHCS skrev:Takk for sist Rolf. Når stenger du for sesongen? Skal få tatt meg en tur tenkte jeg på. Kunne plukka opp Jan R på turen nedover også slik at kvantum for Marie-spising opprettholdes
![]()
Sjøstøvler, gummihansker og t-skjorte? i anstendighetens navn håper jeg du kjipper på deg en joggebukse rett før vi kommerrolfozzy skrev:Oi. Fint besøk fra storbyen. Ja det kan jeg ta i mot. Veldig hyggelig det.
Fra mandag er jeg klar. Ukedag, helg. Det spiller ingen rolle. Jeg går stort sett bare her og drar`n allikavel.
Satser på en kveld neste uke. Plinger på deg jeg Jan..Tirsdag eller onsdag kveld ? Hvordan passer det for herrene `?JanR skrev:Hehe blir dyrt for'n ;DHCS skrev:Takk for sist Rolf. Når stenger du for sesongen? Skal få tatt meg en tur tenkte jeg på. Kunne plukka opp Jan R på turen nedover også slik at kvantum for Marie-spising opprettholdes
![]()
Er alltid klar for en tur bortom gruva.
/jan
Høre med fruen hvordan hu jobber, eller om a jobber.HCS skrev:Satser på en kveld neste uke. Plinger på deg jeg Jan..Tirsdag eller onsdag kveld ? Hvordan passer det for herrene `?JanR skrev:Hehe blir dyrt for'n ;DHCS skrev:Takk for sist Rolf. Når stenger du for sesongen? Skal få tatt meg en tur tenkte jeg på. Kunne plukka opp Jan R på turen nedover også slik at kvantum for Marie-spising opprettholdes
![]()
Er alltid klar for en tur bortom gruva.
/jan
Anbefales av 10-av-10 musikk elskereeksu skrev:Kanskje jeg skulle ha slengt meg med på denne.![]()
Nemlig. For her er det Opethfri sone.JanR skrev:Anbefales av 10-av-10 musikk elskereeksu skrev:Kanskje jeg skulle ha slengt meg med på denne.![]()
![]()
/jan
Her skal det ikke på noen joggebukser. Men et lite lendeklede kan jeg gå med på. I latex.65finger skrev:Sjøstøvler, gummihansker og t-skjorte? i anstendighetens navn håper jeg du kjipper på deg en joggebukse rett før vi kommerrolfozzy skrev:Oi. Fint besøk fra storbyen. Ja det kan jeg ta i mot. Veldig hyggelig det.
Fra mandag er jeg klar. Ukedag, helg. Det spiller ingen rolle. Jeg går stort sett bare her og drar`n allikavel.
Måtte rette litt på mitt forrige innlegg.rolfozzy skrev:Nemlig. For her er det Opethfri sone.JanR skrev:Anbefales av 9-av-10 musikk elskereeksu skrev:Kanskje jeg skulle ha slengt meg med på denne.![]()
![]()
/jan
Sleng deg med eksu.
Mariekjeks og lendeklede i latex, drømme kombinasjon ! Blir neppe tid til å høre på musikk, men det får heller stå sin fare.rolfozzy skrev:Her skal det ikke på noen joggebukser. Men et lite lendeklede kan jeg gå med på. I latex.