Fra Gruvelyd til Stuelyd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    Guida Gruvetur.

    Gratulerer med vei-oppkalling. ;D

    Glemte helt å:

    1. Takke for den fantastiske eplekaka med tysk krem (Marie-kjeks tror jeg aldri jeg har blitt servert i gruva, så jeg lurer litt på hvor de ryktene kommer fra).
    2. Betale deg for de cd'ene jeg overtok fra deg. Vi får huske på det ved neste korsvei.

    Og, ja det er blitt veldig bra i gruva no. Om det er problem at det høres mer hi-fi riktig ut? Nei, det spiller jo enda mer som ei kule. Så hvorfor skulle det være et problem? Ikke kan jeg skjønne det. :)
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

    Mbare skrev:
    Gratulerer med vei-oppkalling. ;D

    Glemte helt å:

    1. Takke for den fantastiske eplekaka med tysk krem (Marie-kjeks tror jeg aldri jeg har blitt servert i gruva, så jeg lurer litt på hvor de ryktene kommer fra).
    2. Betale deg for de cd'ene jeg overtok fra deg. Vi får huske på det ved neste korsvei.

    Og, ja det er blitt veldig bra i gruva no. Om det er problem at det høres mer hi-fi riktig ut? Nei, det spiller jo enda mer som ei kule. Så hvorfor skulle det være et problem? Ikke kan jeg skjønne det. :)
    Det hender fru ozzy reiser seg fra tvstolen, tar på forkle og baker en kake. Med godt resultat.
    Jeg hadde også glemt de platene. Jeg får sende en regning.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

    Mbare skrev:
    1. Takke for den fantastiske eplekaka med tysk krem (Marie-kjeks tror jeg aldri jeg har blitt servert i gruva, så jeg lurer litt på hvor de ryktene kommer fra).
    Hva i helv*** ??? :eek:
    En annen må ha med seg niste ::)

    /jan
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Guida Gruvetur.

    JanR skrev:
    Mbare skrev:
    1. Takke for den fantastiske eplekaka med tysk krem (Marie-kjeks tror jeg aldri jeg har blitt servert i gruva, så jeg lurer litt på hvor de ryktene kommer fra).
    Hva i helv*** ??? :eek:
    En annen må ha med seg niste ::)

    /jan
    Får vel som fortjent da sikkert jan ;D. Har dere konvertert til Halden kabel hele gjengen ? Er dette strøm eller signal kabler ?
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

    HCS skrev:
    JanR skrev:
    Mbare skrev:
    1. Takke for den fantastiske eplekaka med tysk krem (Marie-kjeks tror jeg aldri jeg har blitt servert i gruva, så jeg lurer litt på hvor de ryktene kommer fra).
    Hva i helv*** ??? :eek:
    En annen må ha med seg niste ::)

    /jan
    Får vel som fortjent da sikkert jan ;D. Har dere konvertert til Halden kabel hele gjengen ? Er dette strøm eller signal kabler ?
    Jeg har bytta ut signal og strømkablene. Med et hørbart bra resultat.
    Men ikke alle har gjort dette. Foreløpig.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

    HCS skrev:
    JanR skrev:
    Mbare skrev:
    1. Takke for den fantastiske eplekaka med tysk krem (Marie-kjeks tror jeg aldri jeg har blitt servert i gruva, så jeg lurer litt på hvor de ryktene kommer fra).
    Hva i helv*** ??? :eek:
    En annen må ha med seg niste ::)

    /jan
    Får vel som fortjent da sikkert jan ;D.
    Takk for den du ;D

    Kjører med ett par strømkabler fra herr Solhaug. Ja de fungerer ;)
    Skal ikke se bort i fra at det blir mere fra den karen.

    /jan
     

    R.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.03.2002
    Innlegg
    3.476
    Antall liker
    12
    Guida Gruvetur.

    Du må definitivt ha deg de oppskrytte Plaxhebo Zynsing Turbo signalkablene du og Jan. Lurer litt på om jeg bør sette opp prisen noe for å bli tatt seriøst ??? ;D



    Mvh. RS
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

    R.Solhaug skrev:
    Du må definitivt ha deg de oppskrytte Plaxhebo Zynsing Turbo signalkablene du og Jan. Lurer litt på om jeg bør sette opp prisen noe for å bli tatt seriøst ??? ;D



    Mvh. RS
    Ja, for billig kan jo ikke være bra ? ;)

    Mulig det svinger innom en kar til i morgen, ille nysgjerrig på det her kabelstyret hihi.

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

    Ja Rolf, hva syns du om Cayin spilleren ?

    /jan
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

    JanR skrev:
    Ja Rolf, hva syns du om Cayin spilleren ?

    /jan
    I motsetning til Abrahamsen var det et leselig display på den.
     

    Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    Guida Gruvetur.

    JanR skrev:
    rolfozzy skrev:
    JanR skrev:
    Ja Rolf, hva syns du om Cayin spilleren ?

    /jan
    I motsetning til Abrahamsen var det et leselig display på den.
    Hehehe nuff said ;D

    /jan
    Siden det (visstnok) knapt kan være forskjell på cd-spillere som er vettig konstruert over 10 000 og Cayin-spilleren koster over det, så antar jeg at RolfOzzy kommenterer på den eneste relevante forskjellen mellom den og Abrahamsen. Og siden A. har et uleselig display og Cayin har et leselig display, så tipper jeg at Cayin-spilleren vant? ;D

    Forøvrig vil jeg tro at fjernkontrollen til Cayin-spilleren også er vesentlig bedre, noe som burde være enda et pluss i dens retning.

    (RolfOzzy: prøvde du med/uten up-sampling som du kan skru på via fjernkontrollen? Bare nysgjerrig, jeg har bestandig spilt med upsamplinga på da det gir marginalt mer oppløsning.)
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

    Tja, Mbare. Hadde vel ikke tenkt og gjøre så mye ut av dette. Du har vel tenkt og prøve og selge den om jeg ikke misforsto.
    Ja jeg har prøvd både med og uten upsampling. Låt forskjellig på forskjellige plater.
    Den spilte nok best når jeg prøvde med HDCD plater. Har jo mye Grateful Dead.

    Det var ok å få prøvd den. Og ja, fjernkontrollen fungerte greit den også.
    Lyden av den ?

    Litt tynn og lystklingende her hos meg. Ordet pinglete ble brukt. Hadde regna med at den ville være mer detaljert enn Abrahamsen. Men når jeg plugga tilbake Abe etterpå så hørte jeg mer fra de samme platene som jeg hadde spilt på Cayennesaken.

    Prøvde med rørbytte i den. Det sitter Mullard ECC88 i den, og jeg prøvde med et par Sylvana, som vel i mine ører er ganske så motsatt av Mullard. Jeg hørte overhode ingen forskjell.

    Den er etter hva jeg forstår ganske så modifisert, med opamp, clock, linoljer og jeg vet ikke hva. Lurer på om dette er en vellykka modifisering ?

    Den spilte greit, pent og snilt, men måtte se seg slått av Abrahamsen. Og det grundig.
     

    Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    Guida Gruvetur.

    Den er tiltenkt en plass i hodetelefonanlegget mitt, evt. anlegg nr. 2 framover. Salg er kun aktuelt hvis det er noen venner som trenger en cd-spiller og som liker lyden av den - vi har modda for mye på den til at jeg gidder å bare selge den sånn helt uten videre. :)

    Modifiseringa, i hvert fall som den skred fram i mitt anlegg, var veldig vellykket - op-amper var noe av det første vi gjorde og dette forbedret lyden noe. Den største oppgraderinga var nok LC-Clock som ga mye større rom og høyere oppløsning. Morsomt og litt rart at du ikke hørte forskjell på rørbytter, btw, det var forskjell den gangen jeg forsøkte.

    Jeg husker vi engang prøvde den i lag med en modda Copland-spiller, en Wadia something og en Nain CD5i - det var vel rimelig enighet om at Wadiaen nok var noe bedre, men at den var bedre enn de to andre - og det var før vi modda den med klokke og sånt.

    Uansett, spennende at den ikke funka hos deg og litt rart også - sånn som jeg kjenner den, så ville jeg trodd at den skulle funka bedre. Oh well, vi får ta det til ære for hva Abrahamsen har fått til med sin cd-spiller, tenker jeg. :)
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

    Mbare skrev:
    Den er tiltenkt en plass i hodetelefonanlegget mitt, evt. anlegg nr. 2 framover. Salg er kun aktuelt hvis det er noen venner som trenger en cd-spiller og som liker lyden av den - vi har modda for mye på den til at jeg gidder å bare selge den sånn helt uten videre. :)

    Modifiseringa, i hvert fall som den skred fram i mitt anlegg, var veldig vellykket - op-amper var noe av det første vi gjorde og dette forbedret lyden noe. Den største oppgraderinga var nok LC-Clock som ga mye større rom og høyere oppløsning. Morsomt og litt rart at du ikke hørte forskjell på rørbytter, btw, det var forskjell den gangen jeg forsøkte.

    Jeg husker vi engang prøvde den i lag med en modda Copland-spiller, en Wadia something og en Nain CD5i - det var vel rimelig enighet om at Wadiaen nok var noe bedre, men at den var bedre enn de to andre - og det var før vi modda den med klokke og sånt.

    Uansett, spennende at den ikke funka hos deg og litt rart også - sånn som jeg kjenner den, så ville jeg trodd at den skulle funka bedre. Oh well, vi får ta det til ære for hva Abrahamsen har fått til med sin cd-spiller, tenker jeg. :)
    Det kan vel ha noe med det berømmelige ordet "matching" og gjøre.
    Jeg syns også det var litt rart at det ikke skulle være hørbare forskjeller med andre rør. Nå står den her, så kommer du innom en gang før du vil ha den tilbake kan vi koble den opp så du kan høre hvordan den spiller her.
     

    Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    Guida Gruvetur.

    Ja, det kunne vi prøvd å få til - hadde vært morsomt å hørt den i anlegget ditt og høre om jeg deler dine inntrykk
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

    Nå har jeg gitt denne saken en ny sjans her. Ytterligere rørbytte, dempeputer fra Holfi og litt kabeltrylling.
    Den spiller helt annerledes enn det jeg gir uttrykk for lenger oppe her. Men sånn kan det gå.

     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

    At den spiller bra og har leselig display er jo bare positivt :)

    /jan
     
    L

    Lars.N

    Gjest
    Guida Gruvetur.

    Hei Rolfozzy

    Takk så mye for kaffe og kake and AC/DC på rør å Klipsch :) kjempe gøy svinger noe aldeles voldsomt
    nede i gruva de nå ikke mye å sette fingern på, der er det bare sette seg i godstolen å bli der.

    Mvh

    Laban
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

    laban skrev:
    Hei Rolfozzy

    Takk så mye for kaffe og kake and AC/DC på rør å Klipsch :) kjempe gøy svinger noe aldeles voldsomt
    nede i gruva de nå ikke mye å sette fingern på, der er det bare sette seg i godstolen å bli der.

    Mvh

    Laban
    Helt klart :)

    Må nevnes at serveringen i gruva har tatt seg veldig opp ;)
    Spiller ikke galt den Cayin spilleren heller, du får teste videre og bytte litt fram-tilbake.

    /jan
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

    JanR skrev:
    laban skrev:
    Hei Rolfozzy

    Takk så mye for kaffe og kake and AC/DC på rør å Klipsch :) kjempe gøy svinger noe aldeles voldsomt
    nede i gruva de nå ikke mye å sette fingern på, der er det bare sette seg i godstolen å bli der.

    Mvh

    Laban
    Helt klart :)

    Må nevnes at serveringen i gruva har tatt seg veldig opp ;)
    Spiller ikke galt den Cayin spilleren heller, du får teste videre og bytte litt fram-tilbake.

    /jan
    Hyggelig besøk. Men ikke få noen griller i hue om at denne formen for servering, med min kones eminente bakst vil vedvare.
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Guida Gruvetur.

    ;) ;) ;)

    Nei Rolf nå er jula over å vel så det......du får fore banden på Mariekjeks igjen , 2 pack type first price....det får værra bra......

    Mvh Espen
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

    ssm skrev:
    ;) ;) ;)

    Nei Rolf nå er jula over å vel så det......du får fore banden på Mariekjeks igjen , 2 pack type first price....det får værra bra......

    Mvh Espen
    Ja her er juletreet bært ut for leeenge siden det.
    Mariekjeks til de som bor nærmere enn, tja........7mil.
    De har ikke så lang reise, så hvis de spiser godt før de drar hjemmefra, skulle det gå greit.
    For de som eventuelt kommer fra fjernere trakter, kan serveringen bli noe annerledes.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

    rolfozzy skrev:
    Mariekjeks til de som bor nærmere enn, tja........7mil.
    De har ikke så lang reise, så hvis de spiser godt før de drar hjemmefra, skulle det gå greit.
    For de som eventuelt kommer fra fjernere trakter, kan serveringen bli noe annerledes.
    Så om jeg kjører via Moss så blir serveringen annerledes ? ;)

    Edit: ser du diplay ?

    /jan

    Det hender jo du kjører om Svinesund, for og hente medbragt. Jeg kan akseptere den løsningen.
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

    rolfozzy skrev:
    Nå har jeg gitt denne saken en ny sjans her. Ytterligere rørbytte, dempeputer fra Holfi og litt kabeltrylling.
    Den spiller helt annerledes enn det jeg gir uttrykk for lenger oppe her. Men sånn kan det gå.

    Så var det den saken her da. Etter jeg bestemte meg for og gi den en ny sjanse har den vært i flittig bruk daglig i en ukes tid.
    Prøve utstyr med A-B testing fram og tilbake mellom komponenter er bortkasta tid for meg. Ting må få tid til og sette seg i hue mitt før jeg kan komme til konklusjon.

    Cayin 15D, utgaven som jeg har prøvd er modda både i hue og ræva. Opamper, ny klokke og dynka med linolje.

    Der spillern har sin styrke, etter mine ører er diskant og øvre mellomtone. Bassen er også stram og forholdsvis tørr.
    Veldig bra utklinging på cymbaler, det vispa jaggu over hele veggen når jeg spilte musikk som inneholdt sånt.

    Men stemmer. Der falt den ganske så mye gjennom. Jeg spiller mye Dylan, Totta og Tom Waits. Og her fikk de en helt annen klang i røsten enn det jeg mener de har.
    Det var som de prøvde seg som falsettsangere hele gjengen. Ok, jeg overdriver mye nå. Men de låt mer pinglete enn de skal.

    Når jeg spilte på denne, grep jeg meg i å sitte og høre på cymbaler, og ikke musikken. Kan ikke ha det sånn. Jeg vil ha MUSIKK !
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

    Så da er det tilbake i racket med Abrahamsen. Men noe har skjedd med den.



    Var en tur hos unge Hr. Thomas Abrahamsen i går. Hyggelig kar.
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Guida Gruvetur.

    Jøss, kan den bli enda bedre? Spennende Rolf, flott beskrivelse av Cayin. Du skriver oversiktlig og gjør det lett og forstå
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

    Vermin skrev:
    Jøss, kan den bli enda bedre? Spennende Rolf, flott beskrivelse av Cayin. Du skriver oversiktlig og gjør det lett og forstå
    Takk for det, Vermin.
    Det kommer mer om Abe og oppgraderingen. Men kanskje jeg skulle ta en Roda ?
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Guida Gruvetur.

    rolfozzy skrev:
    Vermin skrev:
    Jøss, kan den bli enda bedre? Spennende Rolf, flott beskrivelse av Cayin. Du skriver oversiktlig og gjør det lett og forstå
    Takk for det, Vermin.
    Det kommer mer om Abe og oppgraderingen. Men kanskje jeg skulle ta en Roda ?
    Hehe nei gud forby
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

    Vermin skrev:
    rolfozzy skrev:
    Vermin skrev:
    Jøss, kan den bli enda bedre? Spennende Rolf, flott beskrivelse av Cayin. Du skriver oversiktlig og gjør det lett og forstå
    Takk for det, Vermin.
    Det kommer mer om Abe og oppgraderingen. Men kanskje jeg skulle ta en Roda ?
    Hehe nei gud forby
    Du kom meg i forkjøpet Vermin ;D

    /jan
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.





    Displayet har blitt lesbart. Ihvertfall hvis jeg bøyer meg litt framover. Mindre glorete, tja. Det er ihvertfall glorete på en annen måte. Hvitt display med lysblå skrift.

    Og ellers i oppgraderingspakken er følgende. Ny front på skuffen, oppgradert drivverk av Phillips. Ny software. Nye RCA kontakter, da det på de tidlige modellene visstnok skulle være litt støy på det punktet. Og nytt fjernkontrollpunkt på spillern, slik at remoten kan brukes fra flere punkter enn akkurat midt foran.

    Da jeg før jeg fikk gjort oppgraderingen spurte hva dette ville bety lydmessig, ble det mumla noe om sortere bakgrunn.
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.






    Ble noe musikk også. En tur på kompaniet i Oslo. Vi har ikke sånt utvalg her nede i provinsen.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

    Ser jo uten tvil bedre ut, display'et :)
    Hører du forskjell etter oppgraderingen ? Eller kanskje bare mere brukervennlig ?

    /jan
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

    JanR skrev:
    Ser jo uten tvil bedre ut, display'et :)
    Hører du forskjell etter oppgraderingen ? Eller kanskje bare mere brukervennlig ?

    /jan
    Jeg innbiller meg at jeg hører litt forskjell. Virker som musikken har blitt noe mer lettflytende. Graver kanskje fram litt mer detaljer. Men dette går heldigvis ikke på bekostning av musikaliteten til denne spillern, den er der.

    Jeg har sagt det før, og jeg kan gjerne gjenta det. Det skal letes med lys og lykt for og finne en bedre spiller enn denne i prisklassen, jeg tror ikke det fins. Jeg tror videre at det skal fremdeles letes en god del i prisklasser langt opp mot 20-30000,-
    for og finne noe bedre.

    Er vel ikke helt fornøyd med hvordan displayet fremstår etter oppgraderinga, men glorete hvitt er nok bedre enn glorete blått. At det skal være så vanskelig.

    Blir neste hensatt til og stå og se inn vinduet til en godt opplyst slaktebutikk.
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Guida Gruvetur.

    En smule mer diskret kanskje ja. Du har ikke spurt hr.Abe om den nye dacen dems vil låte like bra som spilleren?
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

    Vermin skrev:
    En smule mer diskret kanskje ja. Du har ikke spurt hr.Abe om den nye dacen dems vil låte like bra som spilleren?
    Nei jeg har ikke spurt. Men han skrøt av den helt uoppfordra. ;D
    Og de nye signalkablene de har, skrøt han også veldig av.
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Guida Gruvetur.

    Var inne å titta på abrahamsen sidene nå , ser fin ut den dac en , billig skulle den visst bli også....

    De signalkablene så ikke gale ut nei , 70cm std lenge er jo ikke langt , hvis de er på el-kjøp går det jo an å raske med seg ett par , 1mnd returrett om de ikke spiller godt.... ;D

    Er hele fronten ny Rolf ?

    Espen
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

    ssm skrev:
    Var inne å titta på abrahamsen sidene nå , ser fin ut den dac en , billig skulle den visst bli også....

    De signalkablene så ikke gale ut nei , 70cm std lenge er jo ikke langt , hvis de er på el-kjøp går det jo an å raske med seg ett par , 1mnd returrett om de ikke spiller godt.... ;D

    Er hele fronten ny Rolf ?

    Espen
    Nei det er bare fronten på skuffen og displayet som er nytt av utvendige ting.
    Er ikke sikker på om kablene kommer på Elkjøp.
     
    R

    RoDa

    Gjest
    Guida Gruvetur.

    Grattis med halvnytt ozzy!!

    Ikke værst med både 30k-lyd inkludert display som fungerer som leselampe for små ti tusenlapper!!

    R
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

    RoDa skrev:
    Grattis med halvnytt ozzy!!

    Ikke værst med både 30k-lyd inkludert display som fungerer som leselampe for små ti tusenlapper!!

    R
    Takk, Roda.
    Betalte jo litt for oppgraderinga også da. ;D
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn