Kjenner jeg deg rett blir nok AT'n prøvd før 30'n sier takk for segMM ja. Mange år siden jeg hadde og brukte MM.
Får se om jeg sliter ut Ortofonen først, eller om jeg prøvekjører den nye.
Er veldig fornøyd med min MC 30 Super.
/jan
Kjenner jeg deg rett blir nok AT'n prøvd før 30'n sier takk for segMM ja. Mange år siden jeg hadde og brukte MM.
Får se om jeg sliter ut Ortofonen først, eller om jeg prøvekjører den nye.
Er veldig fornøyd med min MC 30 Super.
Har tro på veteranutstyr til platespellere. Fra dengang de visste hva de gjorde.Den lampa der er ett sant mareritt, har makan. Få meg ei med pære i, ikke led, til pl. spiller-bruk.
Men ypperlig til arbeidslys den skal den ha.
Skulle hatt meg en bedre børste sjøl, den jeg har er vel for veteran/antikk å regne.
/jan
Hehe ikke sant.Har tro på veteranutstyr til platespellere. Fra dengang de visste hva de gjorde.Den lampa der er ett sant mareritt, har makan. Få meg ei med pære i, ikke led, til pl. spiller-bruk.
Men ypperlig til arbeidslys den skal den ha.
Skulle hatt meg en bedre børste sjøl, den jeg har er vel for veteran/antikk å regne.
/jan
Men nevrotikerlampa er egentlig helt grei den. Må bare venne meg til at jeg ignorerer støv som ikke er hørbart. Og det er mye det.
Fin den. Du må vel ha to?Satte opp en slik her om dagen jeg:
JANSJÖ LED arbeidslampe - svart - IKEA
Syns den er super, slipper unna varme lyspærer, ikke SÅ skarpt lys heller, bra for nevrosekontroll.
/ Morten
Jepp, som rørlig skriver, PU'n var Lille Adam sin, men jeg ble så imponert jeg og, at jeg bestilte en selv, kort tid etterpå.Takk rørlig. Sånn var det ja, Lille Adam hadde den med. Det kommer tilbake til meg sånn etterhvert.![]()
Kjekt med en såpass bra reserve pickup syns jeg. Har ikke fått den enda, men one of this days dukker den vel plutselig opp.Jepp, som rørlig skriver, PU'n var Lille Adam sin, men jeg ble så imponert jeg og, at jeg bestilte en selv, kort tid etterpå.Takk rørlig. Sånn var det ja, Lille Adam hadde den med. Det kommer tilbake til meg sånn etterhvert.![]()
Må tilbake til IKEA en tur, for ei lampe til, stemmer det Rozzy...
/ Morten
En borste jeg kan rekomendere er disse Carbon Fiber Vinyl Record Cleaning Cleaner Anti Static Velvet Brush MultiBristle | eBay virkelig gode børster! vi er flere som kjøpt dem i Ovk, kjøpte selv fra Big Dipper.
Syns de nye kan være verre enn gamle av og til.Samme lampe her rozzy, fikk helt sjokk, selv NYE plater er fulle av skitt......
Takk og takk.Grattis Rozzy.. både med alder og PU![]()
Det huet er fullt av renner munnen over med.platebørste! jeg trodde et øyeblik at du skrev om god og dårlig børst
platebørste! jeg trodde et øyeblik at du skrev om god og dårlig børst
Jeg har en slik lampe, men med "klesklype" feste, bra når den virker, men dårlig kontakt i bryter... verdt akkurat så mye som den koster og ikke en krone mere..Satte opp en slik her om dagen jeg:
JANSJÖ LED arbeidslampe - svart - IKEA
Syns den er super, slipper unna varme lyspærer, ikke SÅ skarpt lys heller, bra for nevrosekontroll.
/ Morten
Vært rødmix-fri i 18 dagerGod morgen til deg også J.J.
JanR? Tja...ei hard nøtt han der.
For godt eller pause ?Vært rødmix-fri i 18 dagerGod morgen til deg også J.J.
/jan
Ser ikke noe poeng i å begynne igjen, og utrolig nok savner jeg ikke røyken.For godt eller pause ?Vært rødmix-fri i 18 dagerGod morgen til deg også J.J.
/jan
Selvfølgelig er du det. Good løkk.Grattis Rozzy, trappet kraftig ned sjæl. Frøkna krever slutt innen februar, så da får jeg håpe jeg er like flink som deg![]()
I innerste HELVETE - har JanR SLUTTA å røyke?? Er ingen ting hellig lenger? Finnes det ikke tabuer mer? Er Jesus på vei ned av korset? Hva blir det neste - Khorn på brukt'n??? Hva i all verden skal du fylle opp det trekkfulle søkket mellom fingrene med da? Meget skummel utvikling. Før vi får snudd oss dukker det vel opp FARGET konfeksjon på kroppen hans, pluss en liten Øssfollvom. Nei å nei. Tror jeg må ta en øssfollrunde i romjula.Ser ikke noe poeng i å begynne igjen, og utrolig nok savner jeg ikke røyken.For godt eller pause ?Vært rødmix-fri i 18 dagerGod morgen til deg også J.J.
/jan
/jan
Kildene tørka ut. Er ingen som melder seg.BTW, Rozzy, hva skjedde med Halden reportasjer etc.?? Var så praktisk - jeg sa opp Aftemposten t.o.m. i den perioden..
Flott, rolfozzy! Gratulerer!For et år siden. Et år siden kl.05.00 tok jeg min siste røyk. Jeg bestemte meg for og slutte.
Og det har gått bra. Ikke en eneste liten sprekk har det vært. Så nå går jeg inn i mitt andre år som ikke røyker og røykfri.
Jeg er imponert over meg selv om jeg får lov og si det.![]()
Bra Salty. Vi er flinke.Flott, rolfozzy! Gratulerer!For et år siden. Et år siden kl.05.00 tok jeg min siste røyk. Jeg bestemte meg for og slutte.
Og det har gått bra. Ikke en eneste liten sprekk har det vært. Så nå går jeg inn i mitt andre år som ikke røyker og røykfri.
Jeg er imponert over meg selv om jeg får lov og si det.![]()
Jeg fulgte ditt eksempel, og slutta et par dager etter deg.
Så nå går jeg også snart inn i mitt andre år som røykfri.
Salty