2
2xJ
Gjest
Holdbarhetsdatoen for dem kantløse er vel iferd med og gå ut....... 
Go morgen Slukzter og alle andre trådlesere
Go morgen Slukzter og alle andre trådlesere
Hm, ja ja. Det går stadig nedover da. Det er nok et år eller to siden jeg spiste middag der oppe sist. Beste kjøpet jeg har gjort på IKEA, er et teppe i 100% ull som jeg fant til gibortpris i billigkroken der. Tar seg bra ut i kinoen her. Det hender at de har brukbare ting der, men de beste produktene er ikke rasende billig, men fortsatt rimeligere enn tilsvarende hos Skeidar etc. Men det er mye ræl, typisk foliert sponplate med tvilsom holdbarhet. Men sengene til IKEA har kommet svært bra ut i tester, og de holder faktisk i mange år.I've got News for you... de har åpenbart nå innsett at de kan slå god mynt på kafeen sin også, nå i redesignet utgave med designer mat som ikke lenger er så billig.....
Du kan dog fortsatt bælme så mye brus/te/kadde/melk du gidder.
FYI, dette var ikke på noen måte overdrevet, slik var det faktisk.![]()
M.a.o.... FUCK IKEAMen sengene til IKEA har kommet svært bra ut i tester, og de holder faktisk i mange år.
Sammen med et krus whisky låter det avsendig fett! Har troen på samme konklusjon sammen med melkLovte dere en liten oppdatering på denne. Hva skal en si? Med venner som dette - hva kan gå galt?
On Drums; (drumroll) - Steve Gadd
On baritone Sax; (drumroll) - Ronnie Cuber
On Hammod B3 AND Trumpet (drum roll) - Joey DeFrancesco
On Guitar (drum roll) - Paul Bollenbeck
Vis vedlegget 471853 Vis vedlegget 471854
You so Horny!
Watch the sales of Sennheiser's skyrocket...Etter å ha lyttet et par timer på Hornlyd-systemet gikk jeg opp i stuen og satt på de samme låtene på mine Sennheiser HD580 Precision (samme membran som 600/650) via Fostex HP-P1 hodetelfon dac/amp. Sennheiser er åpne og har meget luftig lyd med snert og smekk.
Fikk en umiddelbart tanke da jeg satt på musikken: «dette låter jo som SLOB». Har aldri tenkt det ifbm noen andre systemer.![]()