Ser ut som komponeter til et fornøyelsespark....
.... Slukets egen ;D
|
65finger skrev:Hvorfor nøye seg med et stykke kake når man kan slafse hele
han er ikke til å stoggeCanales skrev:65finger skrev:Hvorfor nøye seg med et stykke kake når man kan slafse hele
sluket tar 3-4 konditorier i samme slengen, han.
Han trenger bare 2 men kjekt å ha litt i sånn fall-i-fall ???jan#jan skrev:Ikke lett og få telt slik bildene er ... men er det 10 enkelt kolli ??
Stemmer på parasollføtter jeg og.Canales skrev:føtter til parasoller.
skal du åpne utekafé, sluket?
Ja, det hadde jo vært i klassisk HFS-ånd... først skape bassen og så ta livet a'n etterpå!!janly skrev:Hmmm - kan det være bass-slukere? For å dempe bassen fra OB tårnene.....?
10 er riktig - du er observant. Og heldig; nå slapp du ta av deg sokkene for å telle enda lenger ;D ;Djan#jan skrev:Ikke lett og få telt slik bildene er ... men er det 10 enkelt kolli ??
For første gang på lenge skal jeg ikke mase om bilder ;D65finger skrev:10 mellomtone horn!!!! han har bunker med diskanter. Det blir bærsj i bleia ved neste besøk
JanR skrev:Sluket ->pengesluk skrev:Så - kanskje jeg har noe liggende til deg hvis du er snill gutt..<- JanR![]()
/jan
Canales skrev:fy fan roda
+1! ;D ;D ;DMilenko skrev:Photoshop kongen ;D
Hysterisk morsomt![]()
Hei Rozzy! Ja, vi får fan håpe det forblir i hodet hans...rolfozzy skrev:;D ;D
Jaggu mye rart som foregår i hue til Roda.
LMC....12-13mmpengesluk skrev:Er det ikke langt over sengetid, Rolf? Har du tatt medisinene dine? ;D ;D
Åpenbart at gutten kjeder seg. "Sædkveld" med RoDa på TV Kink..
Fan, jeg prøver å jobbe her.....
BTW, noen som har en FAT LMC og kan måle eksakt siameter for meg - skal ha den gjennom noe rør og trenger dim. Kabelen ligger på lageret så jeg orker ikke reise bort for å måle.
Herregud ;D ;D ;D ;D ;DRoDa skrev:FAT LMC er 16mm i diameter!
Drar du av ytterskjermen så blir den tynnere....