Flott, det gikk i alle fall som en lek å få satt sammen en lekker fotobok med iPhoto. Dessuten har iPhoto (og sikkert andre programmer også) en hendig funksjon for konvertering av fotoboken til PDF slik at jeg kan sende den ferdige filed med e-post rundt om forbi (og dermed kan venner/familie selv velge om de vil skrive ut fotoboken eller ei).Brasse skrev:To på jobben har bestilt fotobok frå Apple via iPhoto. Kvaliteten er super! Beste fotobøkene eg har sett, både når det gjelder layout, bildekvalitet og omslag. Absolutt verdt prisen ift. billigere bøker som ikkje gir samme muligheter eller kvalitet.
Sitter med noen verdikuponger på CeWe og vurderer å få laget fotobok.Gjestemedlem skrev:Kjøpte en slik bok fra Japan Foto/CEWE Fotobok nylig.
Litt over 60 sider, stort format og innbundet. Kom på vel 750 kr. Grei innholdsmessig med layout, bakgrunn, innbinding og slikt. Men selve bildedkvaliteten ble egentlig veldig laber.
Greit å bla igjennom som dokumentasjon, men ikke som en samling med fotografier. En 300-kroners fargeskriver fra Nille med standard kopipapir ville vel klart noe like bra.
Så jeg kommer neppe til å bestille annet enn enke hefter derfra igjen.
Jeg har den ikke hjemme for den var en present. Men jeg skal se om jeg husker å knipse et bile av et par av sidene en gang og så sammenligne med originalene.Flageborg skrev:Sitter med noen verdikuponger på CeWe og vurderer å få laget fotobok.
Ser at du har veldig dårlig erfaring med bildekvaliteten, og det er jo stikk i strid med hvordan EISA har vurdert produktet.
Kan du ikke poste bilde av både råmaterialet og resultatet i denne tråden? så vi kan se hvor elendig dette topprangerte produktet egentlig er?