- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Da er det avgjort - Spania blir verdensmester.
Profeten Paul har talt... eg mener spist...
Profeten Paul har talt... eg mener spist...
|
Kanskje han tok feil dag og havnet på bronsefinalen i stedet...vredensgnag skrev:Strengt tatt er det ikke over for Snåsamannens spådom. Kanskje kæillen så for seg at noe ville skje som forhindret at finalen noensinne blir spilt. Vi får vente i spenning.
Han har vel tippet riktig i alle kampene til Tyskland så vidt jeg har skjønt, det skulle bli totalt seks kamper. Det skulle bli ca 1.5% sannsynlighet for å prikke seks av seks før eventuelt juks. Men skulle tro han ikke ville tippe Serbia som vinner om det var juks involvertGago skrev:det med den blekkspruten er ganske artig.
tilfeldigheter, selvsagt, men 100% treff på 4 kamper (eller var det flere?) er jo kuriøst.
Den/de som passer på og mater Paul er vel synsk da....hvis det ene buret er manipulert, mener jeg... ;DGago skrev:det med den blekkspruten er ganske artig.
tilfeldigheter, selvsagt, men 100% treff på 4 kamper (eller var det flere?) er jo kuriøst.
men jeg lurer på om ikke de som putter mat i burene manipulerer litt på forhånd, f.eks. legge større (eller mer duftsterk) bit i det ene buret?
hehe - rart ikke Norge gjør det bedre, med 5 mill mennesker og 20 mill sauer.Vidar P skrev:Veldig sant Gago. Tyskland mer eller mindre luntet avgårde på tomgang i et pliktløp, mens Uruguay sto på. Nesten så man fikk sympati med landet som har 3.5 mill mennesker og 12 mill kveg.
Større hjerne? Større appetitt på skalldyr, kansje...JIGSAW skrev:Blekkspruten Paul har hatt rett hittil, og snåsamannen og bergenserblekkspruten har tatt feil.
Det betyr bare at Paul har mye større hjerne enn dem begge. ;D
Kunne ikke vært mer enig.orso skrev:Uansett hvem som vinner, så er det artig med tanke på at ingen av dem har vunnet før.
Her blir det ikke slåssing. Harde taklinger og klare overtramp i kampens hete, mes se bare hva Nederland gjør på den urettmessige corneren. "Skulle bare mangle" sier Semb, jo, men likevel. Tror faktisk at Spania ville gjort det samme. Fine lag.vredensgnag skrev:Nederland fornekter seg ikke. Har ikke sett én viktig kamp det landslaget har spilt gjennom årene der det ikke har vært tett på slagsmål mellom spillerne både under kampen og spesielt ved kampslutt, pga "spillestilen" deres.