Tyskland vinner VM!decibelius skrev:Ugh! Tyskera var sjuke i dag da - lurer på om det er noen som fixer dette...
Beste jeg har sett av dem siden -74 da.
|
Tyskland vinner VM!decibelius skrev:Ugh! Tyskera var sjuke i dag da - lurer på om det er noen som fixer dette...
Beste jeg har sett av dem siden -74 da.
Stemmer, på bbc har vi sett det fra flere vinkler og dette er nok en dommertabbe.Supertramp skrev:Paraguay skulle ledet 1-0 til pause. Valdez var verken offside eller andre ulovligheter.
Og da mener dere URU-PARAVidar P skrev:Det virker veldig sannsynlig nå ja Emotikon.
Ja, du kan tro...Supertramp skrev:Og da mener dere URU-PARAVidar P skrev:Det virker veldig sannsynlig nå ja Emotikon.![]()
Det er vel dessverre rimelig lave odds på min gjetting om finalelag. Spania er iallefall ikke med etter å ha møtt Tyskland, det synes rimelig sannsynlig i øyeblikket. Det er vel mer eller mindre ren flaks at de har havnet i semi'en også muligens. De imponerte ingen andre enn diehard fans i kveld.vredensgnag skrev:..
Uruguay - Holland
Spania - Tyskland
De spanske spillerne var avmålte da de gikk av banen, de vet de skal møte Tyskland.
De sender da finalen?vredensgnag skrev:Jeg tror TV2 skyter seg i foten med disse lukkede sendingene. Møkkakanal.
Semiene får jeg se i Spania, så ingen problemer der - og jeg har svensk tv, så det går også greit. Men TV2 har umulig vurdert følgene av å skulle kommersialisere dette mesterskapet på det møkkaviset de har brukt. Jeg gjentar meg selv - møkkakanal.
Kanskje betale ekstra for å slippe 14 min. med reklame i pausen? De eneste kommentarene jeg har hørt før/etter kampene på TV er på SVT1, fordi TV2/Viasat har jeg nesten alltid lyden av for å slippe å "høre" reklamen.ErosLoveking skrev:Betale ekstra for å slippe kanskje, men nå er det snart ferdig okke som.
Hvis du betaler meg klekkelig kan jeg foeklare deg hvordan du unngår VM.ErosLoveking skrev:skjønner ikke helt hva dere mener med lukkede sendinger. Jeg kan ihvertfall bli plaget med hver bidige kamp hjemme som på jobb, og vi har ihvertfall ikke betalt noe ekstra.
Betale ekstra for å slippe kanskje, men nå er det snart ferdig okke som.
Mye bedre med EM ,færre kamper, færre yallah-lag,og det går av stabelen i Europa.Ulf-B skrev:EM blir ikke det samme.
Har vel en liten følelse av at Sør-Amerikanske land/lag kjører ganske høy sigarføring i medgang, men roer seg fort ned når de blir slått ut. Mentaliet antar jeg, de har vel ikke nisseluer der nedenb skrev:Hvor ble det forresten av alle journalistene som snakket om hegemoniskifte, Sør-Amerikansk dominans osv. Tre av fire lag i semiene er europeiske. Jeg blir svært overrasket om ikke Tyskland vinner VM.
Jeg tenkte mest på kommentarene i avisene her hjemme, var jo snakk om at sør-amerika hadde tatt over dominansen siden de hadde så mange lag med i sluttspillet. Men det hjelper lite når de ryker ut.torem skrev:Har vel en liten følelse av at Sør-Amerikanske land/lag kjører ganske høy sigarføring i medgang, men roer seg fort ned når de blir slått ut. Mentaliet antar jeg, de har vel ikke nisseluer der nede![]()