Se på SVT, ingen reklam, og bra mellansnack i pausen.
|
Jeg får også betalt for å ha det som lydtapet og visuell støy i øyekroken.Lyngen skrev:Jeg kan se på kampen på jobb og få betalt for det 8). Enda ingen fotooppdrag.
en smule ;DBirdman skrev:Kunstnerisk diplomatisk.
fullt mulig. Nederland møter vinneren av dagens andre kamp, URU-GHA, i semifinalen.cash 63 skrev:Va Gött! Jag vill se en -74 final igen ;D eller går ikke det?
Det er vaskeforbud for den drakten. ;DErosLoveking skrev:ser skitten ut, burde vært vasket.......
+1 (målforskjellen 2-1)Vidar P skrev:Veldig forståelig at europere heier på europeiske lag. Man vil da vel ikke være autorasistisk heller. Skulle ikke forbause meg om afrikanere heier på afrikanske lag f.eks. Jeg er iallefall blant de europere som fryder meg over europeisk seier i kveld.
Ja, slik andreomgangen utviklet seg så må jeg bare erkjenne det. Men det hadde vært spennende å visst hvordan kampen hadde blitt om ikke forsvareren og keeperen hadde ødelagt for hverandre. Én dum avgjørelse kan være nok. Sånn er idretten.Gago skrev:ikke noe å si på at holland gikk videre.
brasil var overlegent i første omgang, men mistet både spill og hode etter fjasemålet til holland.
da har man bevist at man ikke er et mesterlag.
Veldigt enig med dej Gago. Som sagt tidl så hoppas jag på en repris från -74Gago skrev:ikke noe å si på at holland gikk videre.
brasil var overlegent i første omgang, men mistet både spill og hode etter fjasemålet til holland.
da har man bevist at man ikke er et mesterlag.
trist men sant. :'( :'( :'(
av de lagene som er igjen, har tyskland imponert mest totalt sett.
holland er jeg fremdeles litt usikker på, mens argentina er omtrent som brasil: solid forsvar, giftig angrep, men en midtbane som strengt tatt ikke holder mål (det så vi bl.a. mot mexico, hvor argentina ble utspilt nesten hele kampen gjennom).
selv om jeg håper på spania og the beautiful game of passing football, så erkjenner jeg at tyskland vil være verdige mestere dersom de fortsetter det gode spillet og trøkket.
Lyngen skrev:Én dum avgjørelse kan være nok. Sånn er idretten.
Hva er galt med en reprise av 1978?cash 63 skrev:Veldigt enig med dej Gago. Som sagt tidl så hoppas jag på en repris från -74
Tapte noen småkroner der. Men jeg har faktisk satt et litt større beløp på at Nederland skal vinne VM og det håpet lever fortsatt. Virker jo vel litt rart at jeg satte litt penger på Brasil da, men begynte å tvile etter og sett 16 dels finalene.vredensgnag skrev:Holland spilte godt -- Brasil la seg bakpå etter knallåpningen, og fikk svi for det. Merkelig, i dag tok jeg på meg oransje polo-trøye, og fikk kommentarer om at jeg støttet Holland. Må ha vært det underbevisste som tok klesvalget. ;D
Sorry, Orso.
Er så enig, så enig!Birdman skrev:Er prinsipielt like irritert som deg Finn M. Skammelig at de spekulerer så kynisk i å selge abonnementer. Det beste hadde vært om NRK hadde fått sende VM, men de ble tvunget til å sende MGP i stedet. Fryktelig!
Heldigvis blir jeg berget av svensk TV. Der har de dessuten kommentatorer som ikke er komplette idioter.
Ingenting galt. Jeg husker faktisk til denne dag at jeg satt på landstedet vårt og så kampen (og heiet på Nederland) og det var en fantastisk spennende kamp.Ulf-B skrev:Hva er galt med en reprise av 1978?..cash 63 skrev:Veldigt enig med dej Gago. Som sagt tidl så hoppas jag på en repris från -74