Sterke nokVidar P skrev:Synes ikke Argentina virker spesielt sterke idag ikke ennå iallefall.
gismo
|
Sterke nokVidar P skrev:Synes ikke Argentina virker spesielt sterke idag ikke ennå iallefall.
Argentina var klare til videre spill og ønsket å skåne sine spillere mot et temmelig brutalt gresk lag --- med tre seire i gruppespillet skulle man tro det holdt?gismo skrev:Sterke nokVidar P skrev:Synes ikke Argentina virker spesielt sterke idag ikke ennå iallefall.
gismo
Enig ;DVidar P skrev:Se tidspunktet for vurderingen, det var ved pause, inntil da hadde de i rettferdighetens navn ikke vært spesielt sterke
De kviknet alvorlig til utover i 2. synes jeg.
Argentina får finale mot England...ErosLoveking skrev:Argentina vinner, Maradona O.D. på koka etter festen. Hvilke overskrifter.
??? Her har det tydeligvis skjedd veldig mye, er dette virkelig det samme England, som nå prøver å spille fotball?Vidar P skrev:Jøss bevares, det må jeg si. Ble positivt overveldet nå. England er jo rågode i øyeblikket, de har gjort mye mer de siste 15 enn på 180 min i hele VM så langt. Fornøyelig underholdning. Og for noen vakre krosspassninger!
VG er VGUlf-B skrev:VG synes å ha glemt at Uruguay har spilt finale før - den aller første i 1930. Som de for øvrig vant. Uruguay vant også VM i 1950 - men da spilte man ikke finale, bare en finalerunde med fire lag, hvor alle møtte alle.
VG er VG, men rett skal være rett.f skrev:VG er VGUlf-B skrev:VG synes å ha glemt at Uruguay har spilt finale før - den aller første i 1930. Som de for øvrig vant. Uruguay vant også VM i 1950 - men da spilte man ikke finale, bare en finalerunde med fire lag, hvor alle møtte alle.![]()
Hehe - jeg ville også bli ganske overrasket hvis vi skulle oppleve at Uruguay går til finalen. Det er mulig at de har fått en tilsynelatende lett motstand både i åttendelsfinalen og i en eventuell kvartfinale - men deretter står det tøffere motstand og venter på den andre banehalvdelen. Avhengig av hvordan det går i gruppespillet, snakker vi trolig om lag som Brasil eller Nederland, kan hende Italia eller Spania.Jøgga skrev:VG er VG, men rett skal være rett.f skrev:VG er VGUlf-B skrev:VG synes å ha glemt at Uruguay har spilt finale før - den aller første i 1930. Som de for øvrig vant. Uruguay vant også VM i 1950 - men da spilte man ikke finale, bare en finalerunde med fire lag, hvor alle møtte alle.![]()
Oddsene og sensasjon var mine ord, jeg tar bare fakta og tall fra VG.
1950 er forøvrig 60 år siden!
Endelig fikk skuespillerne i Italias fotballlandslag smake sin egen medisin!digiman skrev:Men får ikke håpe at Slovakia kommer noe videre med en slik usportslig spillestil de presterte i dag.
Men der fikk Italia smake litt av sin egen medisin ... Hehe!![]()
Helt klart thrilleren hittil i VM. Meget spennende kamp og kronet med at Italia røyk ut i en Barcelona-pub full av Italienere. Herlig!audiomur skrev:Den mest spennende kampen jeg har sett til nå, og det er bare så utrolig deilig å se "filme"-Italia ryke ut på den måten!
Nå hadde vel den slovakiske keeperen også noen forsøk på skuespilling som ikke hadde gjort seg andre plasser enn i en dårlig norsk såpe.kibsgard skrev:Helt klart thrilleren hittil i VM. Meget spennende kamp og kronet med at Italia røyk ut i en Barcelona-pub full av Italienere. Herlig!audiomur skrev:Den mest spennende kampen jeg har sett til nå, og det er bare så utrolig deilig å se "filme"-Italia ryke ut på den måten!
I motsetning til Frankrike hadde jo Italia et ekstra gir som ble tatt i bruk litt for sent. Litt typisk for en tittelforsvarer som tror de bare har lette matcher i gruppespillet. Og som jeg hater skuespiller-faktene til de italienske spillerne. De håpet vel på rødt kort når den slovakiske keepern såvidt berørte den italienske spillerens ansikt som teatralsk kastet seg i bakken.