Synes virkelig synd på Semb og Alsaker som ikke så at Kaka ikke skulle vært utvist. Han andre skulle hatt gult for filming. Dette så vel omtrent hele fotball-verden, mens Semb/ Alsaker slukte agnet..
Mvh
Mvh
Han hadde nettopp fått gult kort, de leder 3-1, de er videre i VM, det er kun minutter igjen av kampen men allikevel...han er en dust.plasma skrev:Synes virkelig synd på Semb og Alsaker som ikke så at Kaka ikke skulle vært utvist. Han andre skulle hatt gult for filming. Dette så vel omtrent hele fotball-verden, mens Semb/ Alsaker slukte agnet..
Mvh
Å, ja. Ikke mindre idag !Jøgga skrev:Å, som jeg gleder meg til Brasil-Portugal !
Spørs på hvem som er alternativene i 8 dels tenker jeg, det er jo kanskje noen de ikke vil møte akkurat da hvis de kan slippe....og motsatt...Ulf-B skrev:Begge lag er i praksis videre her - blir ikke det en sånn zzzzz....-match?
Vidar P skrev:Ok. Sitter og ser på Chile - Sveits jeg, og lurer på om uavgjort hadde vært verst for Spania (hirr-hirr).
Jo det verste hadde vært Sveits-seier; dersom de da hadde spilt uavgjort eller bedre mot Honduras, så hadde Sveits vunnet gruppa, og Spania ikke hatt sjanse på gruppeseier. Selv med tap mot Honduras hadde faktisk Sveits vunnet gruppa på innbyrdes vel. Men slik gikk det ikke..Gago skrev:Vidar P skrev:Ok. Sitter og ser på Chile - Sveits jeg, og lurer på om uavgjort hadde vært verst for Spania (hirr-hirr).
det finnes ikke noe "verste for spania", siden spania allerede er skakkjørt og MÅ ha seier i sine to siste kamper.
Vidar P skrev:Jo det verste hadde vært Sveits-seier; dersom de da hadde spilt uavgjort eller bedre mot Honduras, så hadde Sveits vunnet gruppa, og Spania ikke hatt sjanse på gruppeseier. Selv med tap mot Honduras hadde faktisk Sveits vunnet gruppa på innbyrdes vel. Men slik gikk det ikke..Gago skrev:Vidar P skrev:Ok. Sitter og ser på Chile - Sveits jeg, og lurer på om uavgjort hadde vært verst for Spania (hirr-hirr).
det finnes ikke noe "verste for spania", siden spania allerede er skakkjørt og MÅ ha seier i sine to siste kamper.
fjellvåk skrev:Målforskjellen teller først, så innbyrdes.
lukter blod :-\Vidar P skrev:Kampen idag var forøvrig den første som ble tillatt vist direkte på nord-koreansk fjernsyn.
Peneste VM-sendingen til nå !cruiser skrev:Hva i svarte f... gjør Tone Damli på kontraskjæret.. det var det programmet
;D ;DTrane skrev:Peneste VM-sendingen til nå !cruiser skrev:Hva i svarte f... gjør Tone Damli på kontraskjæret.. det var det programmet
alt er bedre enn Davy Wathne, største rallende gæningen som raver rundt på norsk tv.Trane skrev:Peneste VM-sendingen til nå !cruiser skrev:Hva i svarte f... gjør Tone Damli på kontraskjæret.. det var det programmet
Taklinger er en sentral og helt nødvendig del av spillet. Tenker du på felling?fjellvåk skrev:Frankrike ute, helt OK, de har vært dårlige. Satser på de andre skuffende og dårlige også forsvinner utover i uken.
Ser at Messi skal spille i kveld, hadde håpet han fikk hvile mot grekerene, stoler ikke på dem, får håpe de ikke takler han ut av VM i en kamp som ikke teller for Argentina...
Grisetakling antakelig, sånn at noe i bena går i stykker.BBking skrev:Taklinger er en sentral og helt nødvendig del av spillet. Tenker du på felling?fjellvåk skrev:Frankrike ute, helt OK, de har vært dårlige. Satser på de andre skuffende og dårlige også forsvinner utover i uken.
Ser at Messi skal spille i kveld, hadde håpet han fikk hvile mot grekerene, stoler ikke på dem, får håpe de ikke takler han ut av VM i en kamp som ikke teller for Argentina...
Noen en bare kjappere enn andre.Tor Nado skrev:Grisetakling antakelig, sånn at noe i bena går i stykker.BBking skrev:Taklinger er en sentral og helt nødvendig del av spillet. Tenker du på felling?fjellvåk skrev:Frankrike ute, helt OK, de har vært dårlige. Satser på de andre skuffende og dårlige også forsvinner utover i uken.