Hva er det med denne ballen som flyr så fritt?decibelius skrev:Godt gjort å konstruere en ball som er vindskeiv i 2010 da. Tynn luft? Blæ!
Har ikke FIFA standarder og kvalitetskontroll for denslags?
|
Hva er det med denne ballen som flyr så fritt?decibelius skrev:Godt gjort å konstruere en ball som er vindskeiv i 2010 da. Tynn luft? Blæ!
FIFA har ikke regler for ballens overflate, kun for vekt og størrelse. Hvilket er grunnen til at vi har sett mange ulike designs.Jøgga skrev:Hva er det med denne ballen som flyr så fritt?decibelius skrev:Godt gjort å konstruere en ball som er vindskeiv i 2010 da. Tynn luft? Blæ!
Har ikke FIFA standarder og kvalitetskontroll for denslags?
Mange har hatt glede av knudrete overflate, dog kanskje ikke på ballene...eldo472 skrev:Har den nye ballen og den forrige. Den nye har knudrete overflate. Spretten er lik. Fantastisk baller. Kan anbefales.
Les på Adidas om det tekniske.
Nei, de er jo som kjent litt knudrete fra før.BT skrev:Mange har hatt glede av knudrete overflate, dog kanskje ikke på ballene...eldo472 skrev:Har den nye ballen og den forrige. Den nye har knudrete overflate. Spretten er lik. Fantastisk baller. Kan anbefales.
Les på Adidas om det tekniske.
Vet det. På kanten til logisk brist i skjemaet mitt siden de begge er forventede gruppevinnere. Men siden logikk sjelden gjelder i fotball regner jeg med at en av de blir toerHolmium skrev:Vinner både Nederland og Brasil sine grupper møtes de i kvarten, forutsatt at de klarer åttendelsfinalen selvfølgelig..tore. skrev:Har ikke sett noe til nå som taler mot forhåndstippingen min. I semi har vi Tyskland, Nederland, Brasil og Spania. De oransje får det endelig til å sitte når det gjelder og vinner hele skiten ;D To afrikanske lag må vi ha med til kvarten.
Det er vel bare å gå inn på myp2p og prøve seg fram på mediaplayerlinkene på listaTJ skrev:Noen som har tips til gratis Live stream av VM, helst med norsk, svensk eller engelske kommentarer..
F.eks nå mellom elfenbenskysten og Portugal?
Ja kloke ord.emotikon skrev:? ??? ????? ??? ?????? ?? ??
ja, måtte den store leder vise dem veien mot seier og ære.Jøgga skrev:Ja kloke ord.emotikon skrev:? ??? ????? ??? ?????? ?? ??
Tror forresten jeg skal finne fram en basun og blåse litt, for Nord-Korea kan trenge litt støtte ser det ut som. En fotballspiller og en saueflokk.
8)Jøgga skrev:Basunen virker. Nord-Korea imponerer. Dette ble jo virkelig fest!
Jeg tror det vitner mer om at alternativet til å hylle nasjonalsangen er Gulag eller standrett. ;Dnorman skrev:At staute spillere står og gråter under nasjonalsangen vitner om at de spiller med hjerte utenpå drakta.
vh Norman
Å heie på det verste diktaturet på jorda er uaktuelt.bambadoo skrev:Heier vi på de gule eller røde?
Jevne, spennende kamper er det vi trenger, og Brasil må ha best mulig motstand hvis vi skal få det.bambadoo skrev:Heier vi på de gule eller røde?
2-0 til Brasil.oddgeir skrev:Å heie på det verste diktaturet på jorda er uaktuelt.
Jeg lurer litt på dette. Disse spillerne bor vel i en boble, uten kontakt med "folket", med rikelig mat, trening, oppvarmede boliger, grei lønn osv. Jeg tror ikke de er spesielt undertrykt. Det blir de først etter at de kommer hjem uten VM-gull. Da venter gulagen slik som for 66-laget.orso skrev:Synd at Brasil vant. Hadde virkelig unnet undertrykte koreanere å vinne kampen. Brann bør kjøpe spiller nr. 10.
Vel - alle kan forsvare seg mot Brasil på samme måten som Nord-Korea gjorde det, så lenge kreftene holder. En effektiv, men utrolig kraftkrevende, taktikk. Det var jo helt tydelig at da de ble slitne etter pause - i kombinasjon med at Brasil skrudde opp tempoet ørlite grann - glapp alle de tette markeringene som preget første omgang. Et lag som har kondis til å gjøre tilsvarende i to omganger, har kan hende en slags oppskrift på å nå veldig langt i enhver turnering.Gago skrev:jaja.
svak forestilling, men 3 poeng i boks iaff.
HeiUlf-B skrev:Vel - alle kan forsvare seg mot Brasil på samme måten som Nord-Korea gjorde det, så lenge kreftene holder. En effektiv, men utrolig kraftkrevende, taktikk. Det var jo helt tydelig at da de ble slitne etter pause - i kombinasjon med at Brasil skrudde opp tempoet ørlite grann - glapp alle de tette markeringene som preget første omgang. Et lag som har kondis til å gjøre tilsvarende i to omganger, har kan hende en slags oppskrift på å nå veldig langt i enhver turnering.