Det er nesten så jeg hopper over gruppespillet, for det har vært sørgelig til nå. Og det er jo ikke uvanlig heller at storkanonene holder igjen til åttendedelsfinalene. Gøy med Ghana, forresten. Det er et land som fortjener litt suksess i dette mesterskapet.Todd skrev:Tyskland - Australia starter om litt.
Hva kan vi forvente? Nok en 0-0 kamp til 5-10 minutter gjenstår og så tysk scoring på omdiskutert dødball?
Enig baluba, frykter nok en dørgelig kjedelig kamp, men det går jo ann å håpe på et tidlig mål fra Australia slik at tyskerne tvinges til å satse. Da kan vi få en god kamp.baluba skrev:Det er nesten så jeg hopper over gruppespillet, for det har vært sørgelig til nå. Og det er jo ikke uvanlig heller at storkanonene holder igjen til åttendedelsfinalene. Gøy med Ghana, forresten. Det er et land som fortjener litt suksess i dette mesterskapet.Todd skrev:Tyskland - Australia starter om litt.
Hva kan vi forvente? Nok en 0-0 kamp til 5-10 minutter gjenstår og så tysk scoring på omdiskutert dødball?
Gruppespill, snuppespill. :.Marcus skrev:Det ble jo nesten et tidlig mål for the Wallabies, men som vanlig i dette VM ble det jo bare nesten.
Har ihvertfall vært 26 kjekke minutter sålangt i denne kampen da!baluba skrev:Gruppespill, snuppespill. :.Marcus skrev:Det ble jo nesten et tidlig mål for the Wallabies, men som vanlig i dette VM ble det jo bare nesten.![]()
Det finnes dog et par snasne pikebarn i landet. Og så lager de godt øl. Og kurante biler. Og de har noen velsmakende pølser og gode tilberedningsmåter for svinekjøtt.Gago skrev:imponerende førsteomgang av der die mannschaft Mannschaft.
dessto større grunn til å hate dem.
tyske menn kan deles inn i to grupper:
de med blå, iskalde, aggressive øyne som spytter når de snakker.
og de med kort bart og hentesveis.
heia australia.
Heidecibelius skrev:Danmark kler av Holland
Høres deilig utdecibelius skrev:..........
Danmark ligger under på ett fittemål, heldigvis ......
Får inderlig håpe att Italia ikke klarer å "sleipe" seg til ett nytt VM gull, det holder nå.BT skrev:Jeg tipper Italia vinner igjen - slår Nederland i finalen.
Vinner både Nederland og Brasil sine grupper møtes de i kvarten, forutsatt at de klarer åttendelsfinalen selvfølgelig..tore. skrev:Har ikke sett noe til nå som taler mot forhåndstippingen min. I semi har vi Tyskland, Nederland, Brasil og Spania. De oransje får det endelig til å sitte når det gjelder og vinner hele skiten ;D To afrikanske lag må vi ha med til kvarten.