Fotball-VM

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Daniel62

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2014
    Antall liker
    791
    Blir spennende å se hva FIFA kan/vil gjøre. Etter å ha sett diverse bilder fra forskjellige kameraer så skal jo fyren på hue og tenna ut av VM, noe annet er en skandale.
    Dommeren skal vel også rett hjem.
    Ikke var det direkte rødt kort - aldri i verden.
    Men Suarez skulle hatt direkte rødt.

Men Costa Rica visste vi jo allerede var kvalifisert før dagens kamp. Fint med slike lag videre i turneringen.

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
    Blir spennende å se hva FIFA kan/vil gjøre. Etter å ha sett diverse bilder fra forskjellige kameraer så skal jo fyren på hue og tenna ut av VM, noe annet er en skandale.
    Dommeren skal vel også rett hjem. Jepp.
    Ikke var det direkte rødt kort - aldri i verden. Enig.
    Men Suarez skulle hatt direkte rødt. Rødt og taxi til flyplassen..

Men Costa Rica visste vi jo allerede var kvalifisert før dagens kamp. Fint med slike lag videre i turneringen. Enig:)
    Enig i det meste..

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    G

Gjestemedlem

Gjest
    Lite sidespor, men filmmusikken på denne er faktisk ganske bra! Italiensk er den også!

Ellers er det greit at at Italia er ute. Er et av de lagene som spiller den kjedeligste fotballen. Suarez er jo en kronidiot og jeg tipper markedsverdien droppet markant. Men du verden så underholdende :)
    Kjedeligste kampen jeg har sett på veldig lenge. Holdt ut til litt uti 2. men da ble det nok tristesse.

Hadde litt sympati for Uruguay atter forrige kamp, men nå kan de reise og ryke.

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.954
    Torget vurderinger
    4
    Blir helt flau når jeg tenker på at der rasshølet der spiller for en hedersklubb som Liverpool. Selg dritten !

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
    Trekk ut tenna på han og gi han ett kilo skonnerter, ikke så tøff da tenker jeg.

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    8.857
    Nok et trist bevis på at man gjerne kan være gud med ballen uten å ha særlig mange skarpe kniver i skuffen ellers.

Lynvingen

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.01.2010
    Antall liker
    302
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    Prisen går nok ned noen hundre millioner når Liverpool skal selge gnageren sin.
    Det blir nok dessverre for dyrt for lille Norge som bruker gnagere i forskningsøyemed.

decibelius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2007
    Antall liker
    1.678
    Sted
    Bislett
    Litt billig straffe kanskje. Vi får håpe grekerne har penger til hotellregninga.
    Tar på meg kjevelås og rett i seng.

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.954
    Torget vurderinger
    4
    Jepp, den straffen av den billigste sorten.

Daniel62

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2014
    Antall liker
    791
    Litt billig straffe kanskje. Vi får håpe grekerne har penger til hotellregninga.
    Egentlig synes jeg Hellas spilte en god kamp. Disiplinert, men ikke kjedelig. Alt i alt hadde de vel de fleste målsjansene og fortjente å gå videre.
    Men det er alltid trist når afrikanske land forsvinner ut av turneringen.

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.102
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Egentlig synes jeg Hellas spilte en god kamp. Disiplinert, men ikke kjedelig. Alt i alt hadde de vel de fleste målsjansene og fortjente å gå videre.
    Men det er alltid trist når afrikanske land forsvinner ut av turneringen.
    Ikke akkurat sensasjonelt at Hellas kreket seg videre. De ligger tross alt på 12. plass på FIFA-rankingen. De gjorde det de måtte gjøre for å komme seg videre, nemlig å slå Elfenbenskysten. Hellas møter Costa Rica i 1/8-finalen - og jeg ville ikke bli spesielt overrasket hvis Hellas skulle vinne den kampen, og dermed komme seg til 1/4-finalen.

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    3.344
    Torget vurderinger
    18
    Trekk ut tenna på han og gi han ett kilo skonnerter, ikke så tøff da tenker jeg.
    Jeg synes man bør henrette Suarez i pausen på VM finalen. Man bør deretter degradere Liverpool til pub-ligaen og ekskludere Uruguay fra all internasjonal fotball til evig tid.

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.814
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Vi var flere som reflekterte litt her idag, og spurte oss: det er vel farligere å skalle ned en person, eller sparke noen i hodet, enn å bite noen i skulderen?
    Forøvrig har VM et betydelig innslag av forvokste drittunger som aldri hadde fortjent å få komme på TV. Suarez er bare en av dem.

Sist redigert:

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.658
    Torget vurderinger
    0
    Munnkurv i alle senere kamper ville vel ikke vært helt urimelig?

På den annen side, skulle jeg bite noen ville det garantert ikke vært en "usympatisk Italiensk filmende landslagsspiller som kun en hårgeléfabrikant kan elske!" ( Fritt etter pondus! )

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
    Skonnert er et stort seilfartøy. :confused:

https://www.google.no/search?q=skon...uFIK_ygP8_oKADA&ved=0CC0QsAQ&biw=1366&bih=653
    Det er det, gi han en slik en så ser vi ikke han mer...det er også et uttrykk noen plasser for harde brødskorper o.l. trur eg..

Selvfølgelig er det ting som er farligere på en fotballbane enn biting, hvis man har rabies så er det straks verre. Men disse andre tingene skjer som regel ved kamp om ballen, når man biter folk en annen plass på banen enn der ballen er så er man farlig nær en diagnose, spesielt når man vet at dette ikke er første gang. De to forrige gangene var for øvrig siste gang han gjorde det...

Sist redigert:

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.102
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Vi var flere som reflekterte litt her idag, og spurte oss: det er vel farligere å skalle ned en person, eller sparke noen i hodet, enn å bite noen i skulderen?
    Fotball er en engelsk oppfinnelse - og jeg ser for meg at man i utgangspunktet har tenkt at en viss fare må man finne seg i å leve med med - så lenge det er farlig på en akseptabel måte. Sparke, slå og skalle - det ligger på en måte i fotballens natur at man kan riskere å bli utsatt for noe slikt - selv blant engelske gentlemen. Biting, derimot - det er noe for hunder.

oyvjorge

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Antall liker
    621
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Vel, kunne jo mistenke han for å være smittet med rabies. Det er jo mye farligere enn en skalle mot skalle.

Forøvrig har VM et betydelig innslag av forvokste drittunger som aldri hadde fortjent å få komme på TV. Sanchez er bare en av dem.

G

Gjestemedlem

Gjest
    Skaller du ned noen er du en mann. En voldelig galning kanskje, eller bare sint, men en mann!

Biter du noen er du et barn, en hund eller et... tilfelle.

Zidane ble foreviget med en statue for sin Coup de tête... skal like å se en tilsvarende for tyggemannen fra Uruguay.

Zidane-coup-de-boule.jpg

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    8.857
    Suarez må helt klart straffes for at han ikke helt har kontroll på hvordan han best bør bite fra seg i en fotballkamp. Mannen trenger åpenbart behandling for en patologisk lidelse. Håper dog at de fleste kommentatorer der ut og her inne aldri blir innkalt til jurytjeneste i saker utover ikkeopplukkedepuddelglunter. Som alle andre bør og må han straffes basert på forsett og den faktiske skade han forvoldte.

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
    Ser frem til en Messi i form selv om han er brukbar ute av form også.

Holmium

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    796
    Torget vurderinger
    5
    Forøvrig har VM et betydelig innslag av forvokste drittunger som aldri hadde fortjent å få komme på TV. Sanchez er bare en av dem.
    Det er nok riktig, men kan skje i kampens hete. Og det har jo kommet noen karantener som følge av det også.
    Bitingen til Suarez derimot kommer jo helt ut av det blå, totalt umotivert. Og dette er tredje gangen, mannen er jo ustabil.

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.954
    Torget vurderinger
    4
    Skaller du ned noen er du en mann. En voldelig galning kanskje, eller bare sint, men en mann!

Biter du noen er du et barn, en hund eller et... tilfelle.

Zidane ble foreviget med en statue for sin Coup de tête... skal like å se en tilsvarende for tyggemannen fra Uruguay.

Vis vedlegget 267303

Dessuten, Zidane tenkte at nok var nok etter å ha blitt kynisk trakassert gjennom hele kampen og tok ut kødden på en real og harmløs måte. Han kunne satt skallen 20 cm høyere, men gjorde det ikke. Og ikke minst, Zidane tok sin straff som en mann, og har stått for det siden.

Zidane er en real mann.
    Suarez er en oppblåst, sutrete, æreløs kjøter. Og det er nesten en fornærmelse mot løsbikkjene som blir fanget, flådd, grillet og spist i Kina.

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    35.302
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Bitingen til Suarez er en ting, men det opptrinnet han kjører etterpå topper jo alt sammen :mad:

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
    Nå har de begynt å sloss i den Ghanesiske leiren og dermed så har noen allerede begynt å reise hjem. Og jeg som håpet på en liten bombe i dag med masse mål...
    Tror jeg ser Gh-Por likevel. Kl. 2200 er lite interessant i kveld.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn