|
Ny sideDet var en gang
Sorgen var stor da Pele ikke ble med,men hvem av dere husker denne karen?
Fremdeles en av mine favoritter,ved siden av Alberto,Jairzinho og Rivelino i 74
Bare flaks att hun ikke skrev Donaldo.Til og med Statsministeren følger med
Que pasa?Om Junior på NRK for noen minutter siden...
Ble" varm om bringa",min aller største sorg i fotball historien...82
Ny sideDet var en gang
Sorgen var stor da Pele ikke ble med,men hvem av dere husker denne karen?
Fremdeles en av mine favoritter,ved siden av Alberto,Jairzinho og Rivelino i 74![]()
Brasil var fantastiske i 82. Zico, Sokrates. Men de ble i stedet "Det beste laget som aldri vant".Om Junior på NRK for noen minutter siden...
Dette er en fotballtråd, ikke håndball ! Men ja, Zico var fantastisk.Maradona og zico er de jeg husker som de beste
Få de til å bytte ut den svarte tiøringen med noe som synes, så skal jeg vurdere detHockey er IKKE kjedelig, Polkagris. Du er herved invitert ti "bingen" dvs. VIP billett på Amfien til en VIF kamp så snart serien starter! Så skal vi nok få snudd deg...![]()
De var ikke fantastiske - de var naive og slappe. Brasil lot målsniken Rossii gå umarkert rundt og score tre mål. Jeg googlet opp den kampen - og det var fotballsirup. Nærmere gåfotball kommer man ikke.Brasil var fantastiske i 82. Zico, Sokrates. Men de ble i stedet "Det beste laget som aldri vant".Om Junior på NRK for noen minutter siden...
"Det beste landslaget som aldri vant VM" -
Vel - de tapte den ene kampen de absolutt IKKE måtte tape, og det er ikke så veldig fantastisk. Med uavgjort mot Italia i stedet for det forsmedelige 3-2-tapet, hadde Brasil vært i semifinalen den gangen. Det beste laget i 1982 som ikke vant, er etter min mening Frankrike - som ble meid ut av semifinalen av Toni Schumacher.^Der er vi nok ikke enige; Brasil var fantastiske. Men hadde en dårlig keeper og en smule arroganse i det de foretok seg.
Yepp, det laget var bra!Det beste laget i 1982 som ikke vant, er etter min mening Frankrike - som ble meid ut av semifinalen av Toni Schumacher.^Der er vi nok ikke enige; Brasil var fantastiske. Men hadde en dårlig keeper og en smule arroganse i det de foretok seg.
Veldig enig i at Frankrike var veldig bra. Husker godt hvordan Battiston ble nærmest henrettet av Schumacher. Jeg var, i likhet med de fleste, eitrende forbanna etter den kampen.Yepp, det laget var bra!Det beste laget i 1982 som ikke vant, er etter min mening Frankrike - som ble meid ut av semifinalen av Toni Schumacher.^Der er vi nok ikke enige; Brasil var fantastiske. Men hadde en dårlig keeper og en smule arroganse i det de foretok seg.
Da var jeg forbanna. Battiston ble vel på nærmeste kvestet. De måtte t.o.m. ha en vennskapskamp i Paris senere for å renske lufta.
Utvilsomt mye talent hos Belgia, men det er noe uferdig over det hele.Belgia er rimelig hypet synes jeg. Tror grunnen er at de fleste spiller i engelske klubber og da er de kjente og gode...Synes de fremstår som et gjennomsnittlig lag uten det helt store..Så ikke Bosnia og skal heller ikke se mer i dag, ikke i natt heller...Hadde en 7 timers i fjellet i dag med snøbyger å greier så nå er det malt og sløving..
Viktig nok dag for de involverte lagene. I natt kan USA bidra til at Portugal kan slå følge med Spania på en tidlig hjemreise fra mesterskapet. Belgia scoret til slutt, og slipper dermed trolig å møte Tyskland i sluttspillet - sikkert fornøyd med det, belgierne. Og Algerie har fortsatt muligheten til å karre seg videre. Så helt døllt er det vel ikke. Selv om det ikke er lag som vi vanligvis har i fokus her på berget.Dette må vel være VMs dølleste dag på papiret?
Ingen har bedt deg om å følge med!Fotball VM er noe dritt, rett og slett.. Det mener nå jeg ;-)
Word!Tidenes mest sympatiske tysker leder tidenes mest sympatiske lag i VM. Måtte de feie B-skuspillere og primadonnaer med tjuvtriks hjem igjen.
Hadde vært veldig sunt for sporten tror jeg.Hadde vært riktig så kjekt hvis vinneren i år blir en liten overraskelse...
Streken blir jo borte etter et lite minutt. Forutsattt at man bruker FIFA originalspray, naturligvis.Hvordan skal hun servere øl'en da?