Forumdeltagernes MC Bildetråd

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei alle med MC :)
Nå er det mc-tid og kanskje det kunne vært artig og fått se  hva de som har mc har, i denne bildetråden :)
Jeg har nettopp vasket mine, en med skilter og en uten som har stått siden 98,da jeg kjøpte min Suzuki Marauder 800.
Den andre har jeg hatt siden 1985 (84 modell), men ble avskiltet da jeg kjøpte min Marauder.
Jeg vasket de begge i dag og hadde et svare strev med å få trillet ut den gamle, en Honda VT 750C, dette grunnet være lite luft i dekkene, men antagelig mest fordi forbremsene "lå på"

Her er de nyvasket og rene, men ikke polert og pusset ordentlig.

Maraudern startet så fort den fikk bensin og nå er batteriet 8 år, like gammel som sykkelen.

Artig om andre kunne legge ut bilder av sine tohjulinger uansett hva det måtte være, men motor bør de ha eller i det minste ha hatt ;D

;D Jeg kjørte ikke i dag::)

Mvh.KW

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Honda CBR600F3, 1995-mod, kjøpt i vinter for 31.000 lånte kroner.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Ivar, du har sykkelen i stua. Frarådes på det sterkeste. En kompis brukte denne løsningen for et par år siden. Han ble litt for full på fest, og resultatet er der den dag i dag. Spinnespor i stua er ikke pent ;D ;D
Fin sykkel BTW

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei!
Har du ikke vært ute og kjørt den enda?
Eller er det bare bildet som er av eldre dato?
Hvilken etage bor du i ::)

Mvh.KW

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Hei!
Har du ikke vært ute og kjørt den enda?
Eller er det bare bildet som er av eldre dato?
Hvilken etage bor du i ::)

Mvh.KW
12......uten heis... ;D ;D ;D

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Sykkelen ble tatt ut forrige Mandag. Det er tre år siden jeg tok MC-lappen og jeg har nesten ikke kjørt siden, så nå putrer jeg rundt på småveier rundt Trondheim for å få det inn i fingrene igjen. Har noen tusen mil bak meg på lett MC som tenåring, så jeg kjenner at det kommer ganske fort tilbake, men det blir uansett endel småkjøring før jeg legger ut på langtur. Liker CBR600F veldig godt, den er lettkjørt samtidig som den er sportslig; vesentlig snillere enn R-variantene i klassen, men allikevel bra ytelse. En flott sykkel, jeg har siktet meg inn mot en sånn i lang tid.

Edit: fire år. Tiden går alt for fort...

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
303
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Har en Moto Guzzi V11 Sport som jeg kjøpte ny i 2003

Har ikke "egne" bilder, men min er identisk med denne, men sort lakk istedet for sølv, og min har ikke kåpe.

Guzzi's twin er deiling, og med 1100cc, massivt dreiemoment og 91hk på bakhjulet er den ikke helt ueffen heller. Imidlertid er det de sportslige kjøreegenskapene folk pleier å like best.

Her er forresten flere bilder;

Mvh Vidar P

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Der har du en beinrå sykkel Vidar. Sinnsykt tøff. Helt etter min smak.

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Antall liker
298
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
Honda CBR600F3, 1995-mod, kjøpt i vinter for 31.000 lånte kroner.

En "godt brukt" en fra Arendal`s kanten ser jeg....mang en Randy "look a like" fra de kanter....knekk på skiltet og gode greier ;D ;D ;D :D ;)
Forøvrig en helt ok sykkel, men litt kjedelig. ;)

Ole_Martin

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
1.133
Moto Guzzi er tøffe sykler. Husker at Twinen gjør at den trekker ørlite til høyre ved gasspådrag ?

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Sykkelen ble tatt ut forrige Mandag. Det er tre år siden jeg tok MC-lappen og jeg har nesten ikke kjørt siden, så nå putrer jeg rundt på småveier rundt Trondheim for å få det inn i fingrene igjen. Har noen tusen mil bak meg på lett MC som tenåring, så jeg kjenner at det kommer ganske fort tilbake, men det blir uansett endel småkjøring før jeg legger ut på langtur. Liker CBR600F veldig godt, den er lettkjørt samtidig som den er sportslig; vesentlig snillere enn R-variantene i klassen, men allikevel bra ytelse. En flott sykkel, jeg har siktet meg inn mot en sånn i lang tid.

Edit: fire år. Tiden går alt for fort...
Hei!
Vær forsiktig, for bilistene må også få tilvendt seg at det er noe som heter tohjulinger etter flere måneder uten de i trafikken.
For motorsyklister gjelder "vikeplikten" helt uavhengig av trafikkreglene ::) en grei "regel" å ha i hodet når en er ute og kjører.
Jeg for min del har faktisk begynt å få litt "nerver" ved mckjøring, særlig ved våt veibane.
Mvh.KW

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Antall liker
298
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
Jeg for min del har faktisk begynt å få litt "nerver" ved mckjøring, særlig ved våt veibane.
Mvh.KW
:eek: :eek:Det er jo det som er kuult, prøv en supermotard "and find out" :D
Ellers er det bare å ta på seg passende utstyr og kaste seg ut i øs pøs regn.....trening gjør mester. ;)
Det er kontroll du savner. ;)

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
:eek: :eek:Det er jo det som er kuult, prøv en supermotard "and find out" :D
Ellers er det bare å ta på seg passende utstyr og kaste seg ut i øs pøs regn.....trening gjør mester. ;)
Det er mangel av kontroll du savner. ;)
Hei!
Mulig du misforstår litt ::)
Jeg har kjørt stor mc siden 1966, med pause mellom 67/68 og 83, mest grunnet bestekamerat som omkom i 67 (på Triumph Bonneville)
Mulig du tenker på mangel av kontroll på glatt føre, uansett så er det
lett å gå overende (det er nå bare to hjul) og gjør en først det så får det noe andre konsekvenser enn å sitte trygt i en bil med fire hjul og sikkerehetseler og det selv ved moderat fart.
Beklageligvis så liker jeg ikke alt "oppstyret" med sikkerhetsskinnbukser og slikt.
Jeg kjører med jeans, men har ei jakke som har visse sikkerhetsdetaljer.
Dette har sin grunn igjen i at det stort sett blir som fremkomstmiddel mellom jobb/hjem i rushtrafikken (Oslo) og der er det bare toppers med mc.
Skulle jeg ofte ha vært på lengre turer ville nok bedre (og sikrere) kjøreklær vært (mer) aktuelt.

Mvh.KW

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Antall liker
298
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
Hei!
Mulig du misforstår litt ::)
Jeg har kjørt stor mc siden 1966, med pause mellom 67/68 og 83, mest grunnet bestekamerat som omkom i 67 (på Triumph Bonneville)
Mulig du tenker på mangel av kontroll på glatt føre, uansett så er det
lett å gå overende (det er nå bare to hjul) og gjør en først det så får det noe andre konsekvenser enn å sitte trygt i en bil med fire hjul og sikkerehetseler og det selv ved moderat fart.
Beklageligvis så liker jeg ikke alt "oppstyret" med sikkerhetsskinnbukser og slikt.
Jeg kjører med jeans, men har ei jakke som har visse sikkerhetsdetaljer.
Dette har sin grunn igjen i at det stort sett blir som fremkomstmiddel mellom jobb/hjem i rushtrafikken (Oslo) og der er det bare toppers med mc.
Skulle jeg ofte ha vært på lengre turer ville nok bedre (og sikrere) kjøreklær vært (mer) aktuelt.

Mvh.KW
Hei igjen, jeg oppdaga "feilen " i innlegget og redigerte ca. når du la inn dette.
Uansett så er det aldri morsomt å miste kompiser i mc-ulykker (yes I know :'(), men din kammerat tok iallefalll kvelden på riktig sykkel!:D
Jeg er ikke bruker av sikkerhetsutstyr selv (med mindre det er påkrevd), så med egnet utstyr mener jeg vanntett. ;)
Kjøring på vått/glatt underlag er uansett god trening for å beherske mc.
Kjører forøvrig kun for de gode stunder for min egen del for tiden. ;)

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Her er noen bilder av min Amerikanske "jærnhest." Sykkelen er en 2001 Harley Davidson Fat Boy, med 1450, Evo-TwinCam motor!! Har rukket å teste den noe små turer nå i påsken, men skal gå løs på en skikkelig vårrengjøring/polish nå over påske!! Er kanskje ikke verdens sprekeste, men du så behagelig å kruse "mil etter mil" som den gamle sangen sier.....

Harley Davidson Fat Boy!

Får satse på en lang sommer med mye bra vær!! Håper å få oppgradert den litt lydmessig i løpet av sommeren også... Nye potter!! Kanskje noen kabler...... vet ikke om det har noe si for lyden her...... ;)

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
303
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Moto Guzzi er tøffe sykler. Husker at Twinen gjør at den trekker ørlite til høyre ved gasspådrag ?
Det stemmer det Ole Martin. Men det merkes ikke på denne, fordi det er en "tunet/trimmet" twin med lettere svinghjul.
Svinghjulet står jo på tvers av sykkelens lengderetning fordi veivakselen går langs lengderetningen til sykkelen. Sånn sett kan man si at Guzzi's twin står plassert uten vinkel, mens f.eks HD sine er jo tverrstilt (jmf veivas retning).
Når du står stille med beina på bakken og gir full gass i fri, så kjenner du et lite rykk mot høyre, men ikke i fart.

Du merker det bedre på de eldre, og på California-motorene.

Vibrasjoner er heller ikke noe problem. Men kjørekomfort på langtur kunne med fordel ha vært langt bedre, både for fører og passasjer.

Mvh Vidar P

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Her er noen bilder av min Amerikanske "jærnhest." Sykkelen er en 2001 Harley Davidson Fat Boy, med 1450, Evo-TwinCam motor!! Har rukket å teste den noe små turer nå i påsken, men skal gå løs på en skikkelig vårrengjøring/polish nå over påske!! Er kanskje ikke verdens sprekeste, men du så behagelig å kruse "mil etter mil" som den gamle sangen sier.....

Harley Davidson Fat Boy!

Får satse på en lang sommer med mye bra vær!! Håper å få oppgradert den litt lydmessig i løpet av sommeren også... Nye potter!! Kanskje noen kabler...... vet ikke om det har noe si for lyden her...... ;)
Hei!
Dette er modellen jeg ville valgt om jeg noen gang skulle ha meg Harley og da ville jeg nok ha den i sort ::)
Jeg har dog holdt meg unna og det er litt forskjellige årsaker til det.
Den viktigste er tyngden og den nest viktigste (for meg) er at Harley i min overbevisningverden ( ::) ) ikke er av de mest trøbbelfri, selv om det sikkert kan sies at alt er så meget bedre nå.
En grunn til er at det er sykkler som det er en noe stor risiko å bli frastjålet.
Hovedgrunnen (for meg) på tross av dette, å kunne tenke meg å eie en og da Fat Boy, måtte være lyden,eierglede og prestisje ::)
Frem og tilbake til jobben i rushtrafikken i Oslo :-/ :(
På avslappene gliderturer i pent vær ;D

Mvh.KW

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Hei!
Dette er modellen jeg ville valgt om jeg noen gang skulle ha meg Harley og da ville jeg nok ha den i sort ::)
Jeg har dog holdt meg unna og det er litt forskjellige årsaker til det.
Den viktigste er tyngden og den nest viktigste (for meg) er at Harley i min overbevisningverden ( ::) ) ikke er av de mest trøbbelfri, selv om det sikkert kan sies at alt er så meget bedre nå.
En grunn til er at det er sykkler som det er en noe stor risiko å bli frastjålet.
Hovedgrunnen (for meg) på tross av dette, å kunne tenke meg å eie en og da Fat Boy, måtte være lyden,eierglede og prestisje ::)
Frem og tilbake til jobben i rushtrafikken i Oslo :-/ :(
På avslappene gliderturer i pent vær ;D

Mvh.KW
HD, har nok et værre rykte enn den fortjener hva kvalitet anngår. Det stemmer at det var veldig mye tull med dem før. Da særlig fra 85 og bakover i tid, altså før EVO motoren. Shovelhead og Knucklehead motorene har det og er det en del trøbbel med....

Uansett på de nyere modellene, sørger du bare for å kjøre normale servicer, så går det til evig tid!! Har ennå ikke hatt noe tull med min!! Nå er jeg også i den heldige situasjon at jeg har garasje som den kan stå i vær natt!!

Når det gjelder tyngden, så er det jo likevell noe med det å ha 350 kg. mellom beina, det merkes liksom!!! Men alt er jo smak og behag!! Uansett Harley er en ganske så trygg investering, synker (om den gjør det i det hele tatt) minimalt i pris! Litt avhengig av Dollarkurs og evt. nypris kan du faktisk være så heldig å få igjen mer enn det du ga!!

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
HD, har nok et værre rykte enn den fortjener hva kvalitet anngår. Det stemmer at det var veldig mye tull med dem før. Da særlig fra 85 og bakover i tid, altså før EVO motoren. Shovelhead og Knucklehead motorene har det og er det en del trøbbel med....

Uansett på de nyere modellene, sørger du bare for å kjøre normale servicer, så går det til evig tid!! Har ennå ikke hatt noe tull med min!! Nå er jeg også i den heldige situasjon at jeg har garasje som den kan stå i vær natt!!

Når det gjelder tyngden, så er det jo likevell noe med det å ha 350 kg. mellom beina, det merkes liksom!!! Men alt er jo smak og behag!! Uansett Harley er en ganske så trygg investering, synker (om den gjør det i det hele tatt) minimalt i pris! Litt avhengig av Dollarkurs og evt. nypris kan du faktisk være så heldig å få igjen mer enn det du ga!!
Hei!
Sikkert riktig det meste du skriver her.
350 kilo mellom beina så lenge en kjører er helt greit det, litt verre når en står still og eventuelt "mister" litt balanse så tyndepunktet kommer litt for mye på den ene siden, da skal det litt styrke til å holde igjen ::)
Jeg har også sykkelen i garasjen (ved sien av bilen) og forholdsvis trangt.
Den må trilles ut (og inn) og bakover ut og så snues (i hvert fall litt) og akkurat det går rimelig greit med den "kopien" som jeg har ;D
Vi kan kalle den for en ris-fat-boy med lyddemper de luxe.
Helt enig med det om pris og verditap, der er den grei å ha med å gjøre.

Mvh.KW

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Vær forsiktig, for bilistene må også få tilvendt seg at det er noe som heter tohjulinger etter flere måneder uten de i trafikken.
For motorsyklister gjelder "vikeplikten" helt uavhengig av trafikkreglene ::)
Det har jeg erfart. Da jeg kjørte lett sykkel smalt jeg rett inn i siden på en bil i 50, han kom ut fra en p-plass da jeg var ca 10m unna. Dog var det han selv som fikk svi mest: Sykkelen traff forhjulet på bilen (en Mazda MX5) og knakk forakslingen og hjulopphenget på den, jeg gikk rundt, landet på frontruta og trykket den langt inn i coupéen, moste panseret og dashbordet i samme slengen, mens passasjeren min fikk rotasjon og slo inn døra hans. Ingen av oss fikk en skramme, men bilen ble så og si totalvrak. Etter det har jeg praktisert konstant vikeplikt på sykkel.

jakr

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2004
Antall liker
115
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
helt enig ivar, biler fra parkeringsplass er skumle, er selv tatt av en slik situasjon i ca 50. ingen skade på meg, men sykkelen måtte repareres for 90k.

en annen situasjon er at bilister som blinker av faktisk kjører videre i ett av hundre tilfeller. da kan de være greit å ha en rask maskin med skikkelige kjøreegenskaper ( eller konsekvent vente til en fysisk ser hvor disse imbesile fysakene:) faktisk skal). etter noen år ender en opp med å mene at alle som kjører bil er totalt utilregnelige ;)
jakr (på to hjul hele året)

topline

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2005
Antall liker
0

Triumph Daytona 900, - årgang 1996.

Når det gjelder kjøretrening og sikkerhet, så jobber NMCU mye med dette. Det har frambragt en bok som heter "Full kontroll", kan lastes ned fra nettet eller man får papirutgaven som medlem i NMCU.

http://www.nmcu.org/kompetanse/index.html

Anbefales for alle motorsyklister, uavhengig av erfaring.

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.978
etter noen år ender en opp med å mene at alle som kjører bil er totalt utilregnelige ;)
I mitt tilfelle med Transalp i Mellom Amerika var vel det en erkjennelse som kom etter bare minutter...

fullstendig forutsigbar uforutsigbarhet, vil jeg mene!

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Kjører ikke selv, men kommer fra en MC-glad familie. Mamma kjører Moto Guzzi Nevada 750, stefar kjører en Ducati ST2 og gamlefar kjører en gammel Jawa 350 ;)

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei!
I dag tok jeg årets første mc-tur.
Og trur dere ikke at jeg hvert år må kjøre den inn på nytt ;D
Dette gjelder riktignok dekkene som har "stått" seg IKKE runde.
Jeg vet at det idielle er at hjulene ikke skal stå på gulvet (og vel at de ikke skal ha fullt dekktrykk).
Dette gjorde jeg med min Honda VT750 C, men den hadde dobbelt støtte og jeg jekket den opp slik at begge hjulene "hang" fritt.
Min Marauder har kun sidestøtte.
Det er likevel noe som går seg til når en har kjørt noen mil, eller er også dette noe jeg bare innbiller meg ::)

Nok om det, jeg kom meg hjemmefra litt senere enn jeg hadde tenkt (ikke uvanlig) og i det jeg skulle begynne på "oppstigingen" mot Sollihøgda nede ved Skui, så passerte jeg det jeg der og da trodde var
en forberedelse til en skikkelig storkontroll.
Vel passert og på vei oppover mot Sollihøgda, kom jeg til å reflektere over at det også var en masse slike avsperringsbånd på stedet og begynte å tenke mer over hvorvidt det var skjedd noe alvorlig eller om det var forberedelser til storkontroll.
Det var et skikkelig oppbud av politi og andre(?) med slike reflekterenede vester.
Jeg valgte å kjøre mot Drammen og derfra via Lier og Asker hjem igjen, fordi jeg tenkte at det ikke var noen vits i frivillig å kjøre inn i en eventuell kontroll.
Vel hjemme så sjekket jeg nyhetene på nett og de fleste av dere har vel nå fått med dere at det dreide seg om skytedramaet på Skui på formiddagen i dag, hvor en desperat person hadde blitt skutt av politiet.
Jeg veit ikke akkurat hvor tid det skjedde, men mener at det kun dreier seg om et par timer før jeg passerte (ca.1300) og at denne "desperadoen" hadde skutt mot alt og alle.
Litt rart å tenke på at jeg kunne (KUNNE) ha havnet rett i skuddlinjen (dersom jeg hadde kommet meg avgårde et par timer før.
Det ville jo i (verste fall) ha vært ganske så ille å omkomme på en mc, fordi en eventuelt hadde blitt skutt på av en tilsynelatende "gal" person langs E6 (ved Skui) på sin (årets første mc-tur) etter å ha kjørt mc i 40 år (med noen års avbrekk) uten "alvorlig" skade ::)
Det er flere grunner enn det normale til at det kan være farlig å kjøre mc, er det ikke bilistene så kan det være geværmenn :-/

Mvh.KW

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Hei
I dag fikk jeg et billig (1300,- ) Jallaprodukt kjøpt i et innfall på qxl
Var litt knekt rett bak setet,men tar ikke det så tungt.
Det verste var at dette jo var SINNSYKT MORSOMT ;D ;D
Har vært å prøvd litt i dag,og jaggu er det bra drag i denne lille tassen.

Dette er et slikt " Hvordan en gjør gutter av menn" produkt ;D ;D ;D ::)

Mvh Jan I

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Hadde en suzuki Gsx EF 84 modell. Men kom aldri til å ta lappen så jeg solgte den. Så nå kjører jeg 50 ccm scooter til og fra jobb. Mer enn bra nok da jeg bor ganske nært jobben. KYMCO AC9

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.807
Hei
I dag fikk jeg et billig (1300,-  ) Jallaprodukt kjøpt i et innfall på qxl
Var litt knekt  rett bak setet,men tar ikke det så tungt.
Det verste var at dette jo var SINNSYKT MORSOMT  ;D ;D

Dette er et slikt " Hvordan en gjør gutter av menn" produkt  ;D ;D ;D ::)

Mvh Jan I

Denne var tøffest til nå ;D ;D
Hvor stor motor?

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Hei
I dag fikk jeg et billig (1300,-  ) Jallaprodukt kjøpt i et innfall på qxl
Var litt knekt  rett bak setet,men tar ikke det så tungt.
Det verste var at dette jo var SINNSYKT MORSOMT  ;D ;D
Har alltid hatt lyst på en minimoto, men har latt det være siden den er forbudt å kjøre, selv på privat eiendom.

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Denne var tøffest til nå ;D ;D
Hvor stor motor?
Det er en 49cc motor og gjør vel ca 45-50kmh.(selv om det virker mye fortere)
Har nå tatt av den blåe plasten (som jeg først trodde var lakket på  ::)  ) på kjededekselet  og dekselet under setet.Ser litt bedre ut.
Har lyst til å lakke den i en blå/hvit suzuki R farge.
Noen som har link til et bilde av en slik?
Hvis dere går midt ned på denne siden,så kan dere laste ned en film med pocketbikes
http://www.kirkenesmotorklubb.no/#Scene_4
Mvh Jan I

B

BjarteM

Gjest
Grattis. Er det transalpen du har kjøpt?
Super sykkel. Kjører selv '88 Transalp (burgunder/brun :) )

Bjørn
Ja, min er helt lik den på bildet. Den hadde bare gått 13500, så den er jo knapt innkjørt. Så langt er jeg veldig fornøyd. Ganske forskjellig fra CBR 600F som jeg hadde før.

Har planlagt en tur til sunnmøre en gang i juni :)

muzak

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
16
Har planlagt en tur til sunnmøre en gang i juni :)
Høres bra ut. Du må suse innom da. Kanskje vi kan kjøre en tur også :)

bjørn

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Antall liker
2.171
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
Hei, har noen fete bilder fra storsvingen på Rudskgen på veggen i gangen.. Den vakreste motorsykkellyden kommer uten tvil fra Kawasaki. Hadde tidligere en test cd fra bladet BIKE med de feteste mclydene. Det var kun motorlyder og fikk mye oppmerksomhet når jeg satt på CD-en på stevner ;D
Har hatt tre grønne Kawasakier med rekkefirere!
Først en GPZ550 1983 modell, nydelig begynnersykkel.
Så en ZX7R 95 modell importert fra USA med kromme felger.. Mye vasking.. Før jeg fant ut at jeg IKKE var voksen nok til å kjøre r-sykkel på gata og på Rudskogen, kjøpte jeg en helt ny ZX9R 99 mod. med komplett effektanlegg i titan og 140 hk på bakhjulet. Den ble kåret til årets sportssykkel i 98 & 99.. Den dro på bakhjulet kun ved bruk av gassen på 1., 2., og 3. gir opp til 210. Fikk den også opp på 5. gir på noen bakketopper på riksvei 22. Kjørte 19500 km siste sesongen med ZX9R`N før den ble totalvrak :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Hadde en veldig moraliserende kompis og til slutt, ga jeg han nøklene og ba han ta seg en skikkelig tur. Har aldri sett noen endret holdning til i forhold til påstått selvbeherskelse i fraflikken.

topline

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2005
Antall liker
0
Den vakreste motorsykkellyden kommer uten tvil fra Kawasaki. Hadde tidligere en test cd fra bladet BIKE med de feteste mclydene. Det var kun motorlyder og fikk mye oppmerksomhet når jeg satt på CD-en på stevner ;D
Vakker lyd fra en rekkefirer? :eek:
Nå tuller du vel litt.

Trippel eller twin er det eneste med go'lyd!! ;D

jakr

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2004
Antall liker
115
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
har hatt en del twinner i min tid men gixer rekkefirer k5 1000 lager lyd så det er en fryd.
jakr

Topp Bunn