Oljen på Shellstasjonen er fullstendig god nok. Bare pass på at den er til MC, ikke outboard.Dere som kan litt mer om motor enn meg kan vel svare på dette. Olje lampa på scooteren min lyser av og til nå under kjøring pga lite olje så jeg lurte på det er ca 3-3,5 mil til mc butikken hvor jeg får god olje er det trygt å kjøre dit med den? eller kan motoren skjære seg? Lampa begynte å blinke idag.
Hvis jeg bør få olje før. Hva kan jeg bruke av 2T. olje på shell stasjonen? Det er bare en shell stasjon her å velge i.
Oljen på Shellstasjonen er fullstendig god nok. Bare pass på at den er til MC, ikke outboard.
Jeg tror det er tegning av en moped på boksen.Har du noe navn på shell oljen? var mange varianter så jeg vil gjerne ha rett sort. Foretrekker jo ekte scooter olje egentlig. Da det gir mindre røyk av eksosen. Er det scooter så er det scooter ligsom. men så var det bare det om scooteren tåler 3,5 mil på så lite olje som jeg har nå.
Det der grustaket så salig morsomt ut. Desverre vet vi jo alle, at alle crossere alltid gjør vondt !![]()
Denne kostet 60kr pluss bensin å leie i 24 timer ;D Farlig morro... første gang jeg har kjørt 250cc crosser. Ligger spor igjen i utgangen på samtlige svinger på den ene veien her ;D Gøy å bare mate på i 2. og 3. gir ut av svingen.... 8)
Hei!![]()
Denne kostet 60kr pluss bensin å leie i 24 timer ;D Farlig morro... første gang jeg har kjørt 250cc crosser. Ligger spor igjen i utgangen på samtlige svinger på den ene veien her ;D Gøy å bare mate på i 2. og 3. gir ut av svingen.... 8)
Fikk ikke lov til å kjøre rundt på grustaket av de som jobba der (de skulle bygge resort)Det der grustaket så salig morsomt ut. Desverre vet vi jo alle, at alle crossere alltid gjør vondt !![]()
En liten øy i Thailand ;D Kjent for å være sørøst-asias sentrum for dykking. Blei dykker sjæl her om dagen...Hei!
Tror neppe de tok betalt i kroner hverken norske,danske eller svenske der.
Søramerika, Thailand eller hvor?
Mvh.KW
Kawa's gamle Z serie vil for alltid stå som noe helt spesielt i motorsykelhistorien. Dette var datidens superbikes, og Z900 var den første virkelige superbiken!Her er min "gamle" veteran. 31 år i år!
![]()
Gratulerer med lapp og sykkel!Fikk lappen i dag, og fikk kjørt sykkelen min for første gang. Har kjøpt en Honda CB500 som står utenfor jobben og venter på at jeg skal bli ferdig. Skikkelig nybegynnersykkel, men hadde ikke råd til noe vassere.
Bifalles!Gratulerer! Meld deg inn i NMCU og skaff boken "Full kontroll". Det er supplerende opplæring som kan redde livet ditt, og som gjør det morsommere og tryggere å kjøre!
Her:Finnes det noen gode forum for MC-interesserte?