Hei, etter å desverre blitt rammet av alvorlig sykdom har jeg bestemt meg for å oppgradere på forsterkerfronten. Regner med å få litt forsikringspenger etterhvert og har tenkt å sette av ca. 30.000 Kr. til ny forsterker til å drive mine Klipsch Forte.
Forsterkeren kan gjerne være integrert, men den må nesten være en rørforsterker.
Siden jeg bor litt unna de aktuelle hi-fi pusherne i landet og i tilegg må holde meg unna folkemengder grunnet sykdommen, ønsker jeg anbefalinger på evt. aktuelle forsterkere.
Selv har jeg disse på en liste:
Mapletreeaudio, Line 2a og stealth max monoblokker, har siklet lenge etter disse, men hadde kanskje vært greit å hatt en norsk forhandler å forholdt seg til.
Manley Stingray, gode tester på nett og tøft design (gammel modell uten ipod).
Trafomatic audio, experience2, griselekker.
Ellers:
300B single ended frister selvsagt, hva finnes av alternativer i prisklassen opp til 30.000 Kr.
Hva har Audio Note av alternativer, eller hva med Audion?
Selvbygg er ikke noe alternativ da jeg ikke kan se for meg overskudd til å starte større prosjekter.
Så en forsterker som passer bra til eldre Klipsch.......
På forhånd takk for alle innspill.
Mvh. Svein
Forsterkeren kan gjerne være integrert, men den må nesten være en rørforsterker.
Siden jeg bor litt unna de aktuelle hi-fi pusherne i landet og i tilegg må holde meg unna folkemengder grunnet sykdommen, ønsker jeg anbefalinger på evt. aktuelle forsterkere.
Selv har jeg disse på en liste:
Mapletreeaudio, Line 2a og stealth max monoblokker, har siklet lenge etter disse, men hadde kanskje vært greit å hatt en norsk forhandler å forholdt seg til.
Manley Stingray, gode tester på nett og tøft design (gammel modell uten ipod).
Trafomatic audio, experience2, griselekker.
Ellers:
300B single ended frister selvsagt, hva finnes av alternativer i prisklassen opp til 30.000 Kr.
Hva har Audio Note av alternativer, eller hva med Audion?
Selvbygg er ikke noe alternativ da jeg ikke kan se for meg overskudd til å starte større prosjekter.
Så en forsterker som passer bra til eldre Klipsch.......
På forhånd takk for alle innspill.
Mvh. Svein