Fort Lauderdale

• Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    65finger skrev:
    BigSwifty skrev:
    Hei Baard,

god tur!

prøv surfemaskinen på akterdekekt - men ikke etter en bøtte banancolada innabords!
    ;D
    Den skal prøves uten alk i skroget
    reptiler kan brukes til belter, støvler kan bli litt for mye av det gode

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    65finger skrev:
    65finger skrev:
    BigSwifty skrev:
    Hei Baard,

god tur!

prøv surfemaskinen på akterdekekt - men ikke etter en bøtte banancolada innabords!
    ;D
    Den skal prøves uten alk i skroget
    reptiler kan brukes til belter, støvler kan bli litt for mye av det gode
    Cobraer omgjort til jakke er stas da. 8) Overaskende mykt er det også. :) Apropos pelsdydebatten et annet sted....... :-X
    Legalt er det helt klart ikke. *host*

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    på tide å komme seg ut og få noen drinks under beltet

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    drar til båten kl 1700 norsk tid dvs kl 1100 her

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    pass på så du ikkje blir for opphengt i kabel-hjørnet.
    blogger du heile turen inkl. uniten?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Brasse skrev:
    pass på så du ikkje blir for opphengt i kabel-hjørnet.
    blogger du heile turen inkl. uniten?
    blogger må finne frem adressen

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    65finger skrev:
    Drinks må supes
    Aiai ! Den der satt som den skulle ;D Til spott og spe for oss som er omfavnet av kong vinter.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Det er jammen flott du er på studietur og får bajasjen full av bananinspirasjon, dette lover godt for sammenkomster i vintermørket !

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Takk tkr! er kommet ombord på RCCL Allure! helt vilt svært! med gode muligheter for paraplydrinker hvor enn du er :D fabelaktig mye å finne på ombord. dette er en tur for presse, bransjefolk så skuta er bare halvfull. skal flanere rundt for å finne en matbit for en sen lunch og noen drinks før det blir obligatorisk katastrofeøvelse og grøss shows. godt man kan bedøve hjernen med banan/rombaserte drinks

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Au! Au! Trang hjelm! Mye drinker ombord på denne båten

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.883
    Skyld på norsk alkoholpolitikk, som innebærer at vi nordmenn drikker alt for mye når alkoholen er på utenlandsk nivå, og særlig hvis den er påspandert. Ofte ellers også, for øvrig...

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Ikke lurt å bruke paraplydrinker som tørstedrikk. Danseløven i meg våknet i går :-[ kroppen er lemster

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    Takk tkr! er kommet ombord på RCCL Allure! helt vilt svært! med gode muligheter for paraplydrinker hvor enn du er :D fabelaktig mye å finne på ombord. dette er en tur for presse, bransjefolk så skuta er bare halvfull. skal flanere rundt for å finne en matbit for en sen lunch og noen drinks før det blir obligatorisk katastrofeøvelse og grøss shows. godt man kan bedøve hjernen med banan/rombaserte drinks
    Det er godt å se at du fyller tiden din med fornuftige sysler. Men, jeg er ikke helt sikker etter å ha sett bildene. For hvorfor har du blodflekker i skrittet? :eek:

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    baluba skrev:
    65finger skrev:
    Det er godt å se at du fyller tiden din med fornuftige sysler. Men, jeg er ikke helt sikker etter å ha sett bildene. For hvorfor har du blodflekker i skrittet? :eek:
    Seksuell omgang med reptiler, kun for å kjekke meg!

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.326
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    Ikke lurt å bruke paraplydrinker som tørstedrikk. Danseløven i meg våknet i går :-[ kroppen er lemster
    Uff, Uff. Stygg sak. Trodde danseløven i deg lå dypere balsamert enn som så.
    Nå er dt over på vannvogna er jeg redd.
    Men kos deg videre.

Håvard

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Haavard skrev:
    65finger skrev:
    Men kos deg videre.

Håvard
    Vært snill gutt og holdt meg unna drinkene i dag, mye solbading og annen bading isteden

Chalshus

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    4.663
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    8
    La igjen en melding på din telefonsvarer. Glemt personsøkeren hjemme?

Hørt den?

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    Haavard skrev:
    65finger skrev:
    Men kos deg videre.

Håvard
    Vært snill gutt og holdt meg unna drinkene i dag, mye solbading og annen bading isteden
    Men jeg vil absolutt anbefale at du heller danser med andre passasjerer ombord på skipet i fremtiden, istedenfor å innlate deg i amorøse affærer med reptiler. Det er mye sunnere også...

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    C. Alshus skrev:

Hørt den?
    Har med tlf men den ligger i kofferten avslått

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    C. Alshus skrev:

Hørt den?
    Slik liker jeg også å være bortreist. Du er jo på nett hver dag, så det er ingen problemer å få tak i deg i løpet av noen timer. Dessuten har dere vel telefon i lugaren, hvis en nødmelding skal gjennom. Siden mobiltelefonen kom inn i min verden for godt så har jeg aldri vært mer avslappet enn de gangene jeg går tom for strøm, og ikke får ladet igjen før en dag eller to. Først da blir det skikkelig ferie. 8)

Dette nomineres til en av årets beste føljetonger, hvis noe slikt skal kåres.

Jeg har også gjort det du gjør nå, slått av telefonen i perioder i utlandet. Det italienske telefonnummeret mitt ble heller aldri kjent for andre enn de aller nærmeste. Er det rart at jeg likte meg i Roma, selv om jeg ikke hadde noe som lignet på hifi engang. ;) Hvilket minner meg på at en av oss HFS-ere klaget over at feriehuset de hadde leid i Danmark kun hadde et Aiwa minianlegg. Jeg hadde en blå slepebrøler kjøpt på Prix. Den hadde en merkelig lys og åpen lyd, som ikke kan beskrives med vanlig hifi-terminologi. Hadde jeg blitt tilbudt å bytte den blå mot et greit stereoanlegg hvis jeg valgte å ha det norske nummeret påslått, så ville jeg ha avslått. Frihet fra telefon er kanskje vår tids største luksus.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    baluba skrev:
    65finger skrev:
    C. Alshus skrev:

Hørt den?
    Slik liker jeg også å være bortreist. Du er jo på nett hver dag, så det er ingen problemer å få tak i deg i løpet av noen timer. Dessuten har dere vel telefon i lugaren, hvis en nødmelding skal gjennom. Siden mobiltelefonen kom inn i min verden for godt så har jeg aldri vært mer avslappet enn de gangene jeg går tom for strøm, og ikke får ladet igjen før en dag eller to. Først da blir det skikkelig ferie. 8)

Skal få lagt inn noen bilder når jeg kommer hjem fra skipet. Det er en diger skute. Vet ikke helt om dette er min type ferie men for 4 dager må man bare flyte med. Et hav av aktiviteter og ting men frøktlig amerikansk. Fantastisk kvalitet på alt sammen. Veldig intens ferieform kan man si. Nå er det å kle seg for gallamiddag!

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    baluba skrev:
    65finger skrev:
    C. Alshus skrev:

Hørt den?

Skal få lagt inn noen bilder når jeg kommer hjem fra skipet. Det er en diger skute. Vet ikke helt om dette er min type ferie men for 4 dager må man bare flyte med. Et hav av aktiviteter og ting men frøktlig amerikansk. Fantastisk kvalitet på alt sammen. Veldig intens ferieform kan man si. Nå er det å kle seg for gallamiddag!
    Er ikke helt sikker på om du har barn, men jeg tipper nei. Jeg har en anelse at det hadde passet meg og ex-en ganske godt da guttungen var mindre. Det er sikkert nok for smågutter å ta seg til. Hvordan er forholdene lagt opp til for røykere? De er jo en pariakaste i junaiten. Finnes det "sigar-klubber" ombord?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    baluba skrev:
    65finger skrev:
    baluba skrev:
    65finger skrev:
    C. Alshus skrev:

Hørt den?

Er ikke helt sikker på om du har barn, men jeg tipper nei. Jeg har en anelse at det hadde passet meg og ex-en ganske godt da guttungen var mindre. Det er sikkert nok for smågutter å ta seg til. Hvordan er forholdene lagt opp til for røykere? De er jo en pariakaste i junaiten. Finnes det "sigar-klubber" ombord?
    Røyker selv og det er bra for røykere, egen side av båten på de øvre dekk og egne røykeavdelinger i cafer, nattklubber etc.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    baluba skrev:
    65finger skrev:
    baluba skrev:
    65finger skrev:
    C. Alshus skrev:

Hørt den?

Røyker selv og det er bra for røykere, egen side av båten på de øvre dekk og egne røykeavdelinger i cafer, nattklubber etc.
    Ay, livet er noen ganger vakkert rettferdig! :D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Vermin skrev:
    Noen fine damer der?
    Tja! Var kvinnelig mesterskap i fitness på hotellet, ikke spesielt fine de. Men joda en del babes.
    Sitter på flyplassen i Miami med et fingerbøl av en hjelm. Avsluttet med party i en kjempesvær hottub. I seng klokka 0600, opp kl 0730. Blir en fin tur hjem og rett i middag i Oslo

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn