K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Er så heldig at jeg er blitt invitert på cruise i kariba men først 3 døgn i Fort Lauderdale. Noen som har tips til ting som bør oppleves i byen? Hifigreier er ikke aktuelt.
Hifi ikke aktuelt… en ekteskapsrådgiver eller par-terapeut kanskje? ;D65finger skrev:Er så heldig at jeg er blitt invitert på cruise i kariba men først 3 døgn i Fort Lauderdale. Noen som har tips til ting som bør oppleves i byen? Hifigreier er ikke aktuelt.
Gode forslag Vidar. Skal en tur til Everglades og kjøre flatbunnet båtVidar P skrev:Hifi ikke aktuelt en ekteskapsrådgiver eller par-terapeut kanskje? ;D65finger skrev:Er så heldig at jeg er blitt invitert på cruise i kariba men først 3 døgn i Fort Lauderdale. Noen som har tips til ting som bør oppleves i byen? Hifigreier er ikke aktuelt.
(PS; har vært der, men har ikke noen gode nok tips å komme med dessverre, annet enn kanskje å leie en V8-dreven bil og cruise ut på Florida turnpike for en opplevelsesrik dag i området)
Fart på skrotten og vind i håret (hvis du har noe slikt), det ser bra ut. Kos deg både på land og på cruset. Et så kort cruise bør nesten uansett være kos. Jeg undrer meg litt over det samme, så det blir spennende å lese rapporten din når du kommer hjem. 8)65finger skrev:Gode forslag Vidar. Skal en tur til Everglades og kjøre flatbunnet båtVidar P skrev:Hifi ikke aktuelt en ekteskapsrådgiver eller par-terapeut kanskje? ;D65finger skrev:Er så heldig at jeg er blitt invitert på cruise i kariba men først 3 døgn i Fort Lauderdale. Noen som har tips til ting som bør oppleves i byen? Hifigreier er ikke aktuelt.
(PS; har vært der, men har ikke noen gode nok tips å komme med dessverre, annet enn kanskje å leie en V8-dreven bil og cruise ut på Florida turnpike for en opplevelsesrik dag i området)
Ha et hyggelig cruise fingern.65finger skrev:Gleder meg til cruiset, det skal bli gøy og flanere rundt på dekkene med hvite bukser, stripete genser, blazer, stokk og et passende hodeplagg
Takker rolfozzy, utmerket hatt ;Drolfozzy skrev:Ha et hyggelig cruise fingern.65finger skrev:Gleder meg til cruiset, det skal bli gøy og flanere rundt på dekkene med hvite bukser, stripete genser, blazer, stokk og et passende hodeplagg
![]()
Passende hodeplagg?
:65finger skrev:Ble frastjålet Leicakamera i Frankfurt![]()
Det antrekket kommer til å kle deg fint, finger'n. På tide å kle seg som en voksen mann, eller? ;D65finger skrev:Gleder meg til cruiset, det skal bli gøy og flanere rundt på dekkene med hvite bukser, stripete genser, blazer, stokk og et passende hodeplagg
Babes fikser mye på kroppene sine, ser helt latterlige ut noen av deBT skrev:En kanaltur for å se de rikes overdådige sommerrecidenser må man jo få med seg i Ft L. Ellers har de jo fantastiske strender og en flott strandpromenade, med fin utsikt over lokale silikonbabes på rulleskøyter.
Må flanere propert antrukket på dekkene selvsagtbaluba skrev:Det antrekket kommer til å kle deg fint, finger'n. På tide å kle seg som en voksen mann, eller? ;D65finger skrev:Gleder meg til cruiset, det skal bli gøy og flanere rundt på dekkene med hvite bukser, stripete genser, blazer, stokk og et passende hodeplagg
Lindress ?65finger skrev:Drakk den største bøtta med bananacolada jeg noensinne har sett! Deilig å flanere i 26 varmegrader 8)
takk for det Nikko! Drar på cruise tirsdag og er i Fort Lauderdale frem til da. I morgen er det en tur rundt i Everglades blant annetNikko03 skrev:Det kan jeg tenke meg er fint ja kos deg videre på cruise![]()
Blå blazer, hvit bukse og en skipperhatt på snei. Rause drinker! Bananbaserte i flengRoberten skrev:Lindress ?65finger skrev:Drakk den største bøtta med bananacolada jeg noensinne har sett! Deilig å flanere i 26 varmegrader 8)
Bra du har fått i deg propert fludium allerede !
Høres gøy ut65finger skrev:takk for det Nikko! Drar på cruise tirsdag og er i Fort Lauderdale frem til da. I morgen er det en tur rundt i Everglades blant annetNikko03 skrev:Det kan jeg tenke meg er fint ja kos deg videre på cruise![]()
Kjære vene, lindress har vel enhver riktig herre? Hvit blazer får holde i mangel på en skikkelig lindress av den klassiske typen. Jeg ville nok ikke ha reist til Florida eller på cruise uten å ta med lindressen og sommerhatten, men det er nå meg.Roberten skrev:Lindress ?65finger skrev:Drakk den største bøtta med bananacolada jeg noensinne har sett! Deilig å flanere i 26 varmegrader 8)
Bra du har fått i deg propert fludium allerede !
Hvit lindress er obligatorisk og selvsagt er det standard antrekk med unntak av kakishorts og kortermet skjorte. Strømpene selvsagt til knærne med propert skotøybaluba skrev:Kjære vene, lindress har vel enhver riktig herre? Hvit blazer får holde i mangel på en skikkelig lindress av den klassiske typen. Jeg ville nok ikke ha reist til Florida eller på cruise uten å ta med lindressen og sommerhatten, men det er nå meg.Roberten skrev:Lindress ?65finger skrev:Drakk den største bøtta med bananacolada jeg noensinne har sett! Deilig å flanere i 26 varmegrader 8)
Bra du har fått i deg propert fludium allerede !![]()
Du trenger nok kreftene når du skal slåss med alligatorene etter å ha falt over bord. Kjapt gjort i høy hastighet. Bare synd det ikke var dunderhonning, selv om lønnesirup er mer klassisk.65finger skrev:Pannekakestabel dynket i maplesirup, sunt og godt før sumpene skal beskues per airboat
Det gjelder å holde på stråhattenbaluba skrev:Du trenger nok kreftene når du skal slåss med alligatorene etter å ha falt over bord. Kjapt gjort i høy hastighet. Bare synd det ikke var dunderhonning, selv om lønnesirup er mer klassisk.65finger skrev:Pannekakestabel dynket i maplesirup, sunt og godt før sumpene skal beskues per airboat![]()
Det kan også kreve sin mann, men kjenner jeg deg rett så klarer du det. Hvis ikke promillen er i høyeste laget, men da slipper du kanskje ikke ombord?65finger skrev:Det gjelder å holde på stråhattenbaluba skrev:Du trenger nok kreftene når du skal slåss med alligatorene etter å ha falt over bord. Kjapt gjort i høy hastighet. Bare synd det ikke var dunderhonning, selv om lønnesirup er mer klassisk.65finger skrev:Pannekakestabel dynket i maplesirup, sunt og godt før sumpene skal beskues per airboat![]()
En solid grunnpromille er nærmest påkrevet når man i høy hastighet skal beskue reptiler og annet man laver belter avbaluba skrev:Det kan også kreve sin mann, men kjenner jeg deg rett så klarer du det. Hvis ikke promillen er i høyeste laget, men da slipper du kanskje ikke ombord?65finger skrev:Det gjelder å holde på stråhattenbaluba skrev:Du trenger nok kreftene når du skal slåss med alligatorene etter å ha falt over bord. Kjapt gjort i høy hastighet. Bare synd det ikke var dunderhonning, selv om lønnesirup er mer klassisk.65finger skrev:Pannekakestabel dynket i maplesirup, sunt og godt før sumpene skal beskues per airboat![]()
Hva? Er ikke alligator shoes kult lenger nå? NOT THE SHOES!Vidar P skrev:Og støvletter av. Om man ikke har gått grunnkurs i allmenn smak da![]()
Egner seg utmerket til sko og støvler. Fin tur innover sumpene med propellbåt forøvrigVidar P skrev:Og støvletter av. Om man ikke har gått grunnkurs i allmenn smak da![]()
Den skal prøves uten alk i skrogetBigSwifty skrev:Hei Baard,
god tur!
prøv surfemaskinen på akterdekekt - men ikke etter en bøtte banancolada innabords!
;D