Forslag til sommerjobb?

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Jeg driver og studerer oppi Trondheim, samtidig som jeg jobber på Bama. Bama har jeg holdt på med i 8 år nå, fra jeg gikk på videregående.

Nå er jeg lei av å bøye bananer!! Så det har jeg ikke lyst til å gjøre i sommer. Er det noen som har noen stilige forslag på hva jeg skal finne på for noe i sommer, sånn at jeg får tjent meg litt øl-/vodkapenger? Jeg har ikke lyst til å kjøre truck.

Tenkte å jobbe i 4-5 uker eller noe sånt. Fortrinnsvis i Vestfold, for da slipper jeg å lage mat selv - det kan mamma gjøre for meg. ;D

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Rette ut alle bananene igjen?  ;D
Det er ikke så lett, skal jeg si deg!

Bøyemaskinene vi bruker bøyer bare til venstre, skjønner du! - Sjekk selv: Alle bananer er bøyd til venstre.

T

Thomas1

Gjest
Hvis du skal til Vestfold, er det ikke lange svippen til Weiders Farmasøytiske ( Weifa ) ( Weifaspriten vettu, hehe) Der trenger de unge gutter til å file hakket i Paraceten. Ellers har jeg hørt at de trenger noen sjømannsprester i Katmandu.. ;)

J

Jurassic

Gjest
Betaler deg 5k hvis du maler hus og garasje for meg i vestfold, skal ha 2 strøk ;D

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Betaler deg 5k hvis du maler hus og garasje for meg i vestfold, skal ha 2 strøk  ;D
Jeg haaater å male. Det er sånt polakker kan gjøre. De er flinke til å male. Noen av dem maler til og med vinduskarmene i samme farge som huset. Det er bra.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Hvis du skal til Vestfold, er det ikke lange svippen til Weiders Farmasøytiske ( Weifa ) ( Weifaspriten vettu, hehe) Der trenger de unge gutter til å file hakket i Paraceten. Ellers har jeg hørt at de trenger noen sjømannsprester i Katmandu.. ;)
Hadde det enda vært å tegne smilefjes på "Fluortablettene".. Men nei da! Vakke' det vettø'.. Å være prest tror jeg er fint. Da kan man være kristen og spise vafler og spille bordtennis.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.614
Torget vurderinger
0
Har du førerkort for bil opp til 7500 kg ( C1 heter det visst ) og E kan du reise rundt i bobil med henger og vise folket hvordan de skal tilberede hvalkjøtt.

Hørte om det på radioen i morges.

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
tråkke vindruer kansje?? noen oliven er jo med paprika, må jo være en givende jobb å fylle dem ..

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Har du førerkort for bil opp til 7500 kg ( C1 heter det visst ) og E kan du reise rundt i bobil med henger og vise folket hvordan de skal tilberede hvalkjøtt.

Hørte om det på radioen i morges.
Nei, jeg har ikke C-lappen gitt. Bare B. Men jeg kan jo kjøre rundt med en litt mindre henger i en litt mindre bil og vise folket hvordan de skal tilberede sei?

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
tråkke vindruer kansje??  noen oliven er jo med paprika, må jo være en givende jobb å fylle dem ..
Jeg tror jeg lider av for mye fotodør til at den slags jobb vil være aktuell for meg.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Du får behalde sokkane på om det er for ille. Men trakkinga går ikkje føre seg i sommarjobbsesongen...... ;D
Jeg får ta et friår fra studiene og bedrive sokkbefengt druetråkking i stor stil, kanskje? Jeg tror nok at grunkene kan sprute inn på kontoen med en sånn fjong jobb!

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.614
Torget vurderinger
0
Ja, det kunne jeg egentlig tenke meg. Jeg er jo en rev med øks, så det burde gå greit.
Sommerjobb i skogen ?

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.249
Torget vurderinger
2
Nå som alle polakkene er i byggebransjen og verkstedindustrien må det vel være mulighet for å få jobb som jordbærplukker.

wilbur-x

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.07.2006
Antall liker
1
Du kan jo kontakte en lærer, kanskje han/hun/det vil ha ferieavløsning ?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Hva med noe innenfor kvalitetskontroll av tørkeprossessen etter at polakkene har malt ferdig?

Topp Bunn