Tørr du og nevne hvilke puer du har samenlignet med?elta skrev:Etter å ha samanlikna ein del pick uper dei siste åra,er svaret enkelt.Van Den Hul Colibri
Hva koster noe slikt i dag?Cobra2 skrev:Dette begynte bedre enn jeg turde håpe på!
AT-95 er absolutt en musikkformidler til Rema-pris
Neste, er utgått for ~25+år siden; Grace F-9, og helst med Ryby-nål.
Bedre MM finnes snautt, (smak & behag kan dog variere).
Denne pickupen fantes på markedet uforandret i nesten 20år!
Arne K
Han bare kødder, ingenting å trakte etter...unison skrev:Hva koster noe slikt i dag?Cobra2 skrev:Dette begynte bedre enn jeg turde håpe på!
AT-95 er absolutt en musikkformidler til Rema-pris
Neste, er utgått for ~25+år siden; Grace F-9, og helst med Ryby-nål.
Bedre MM finnes snautt, (smak & behag kan dog variere).
Denne pickupen fantes på markedet uforandret i nesten 20år!
Arne K
Hvilke flere puer ville du tatt med på listen?elta skrev:Sikkert mange pick uper som er på nivå med Colibrien(sikkert bedre og).Men den bør iallefall vere med på listen,etter mi meining
Hei, jeg ser du har Lyra titan i, noe som regnes som det beste ut i fra det fagpressen sier.olaps skrev:Veldig glad i min Lyra Titan i
Den beste jeg har hørt i eget anlegg i alle fall![]()
Dette blir noe O.T., men med respekt å melde, Arve: Er disse Rega-armene så gode? For å si det rett ut, personlig har jeg aldri likt de armene. Jeg synes armloddet er kjipt, og antiskatinga enda kjipere. Man må i alle fall på RB700 før det begynner å likne noe.Audiophile-Arve skrev:Det er heller ikkje lurt å tilrå desse gode pickupane utan å seie litt om kva arm dei treng. Skal dei få vise kva dei byr på, er ikkje den i dei fleste tilfelle utmerka Rega RB 250/300-løysinga den rette.
Eg har aldri eigd ein Rega, men prøvd dei mange gonger. Dei er svært greie spelarar, men ikkje med alle pickupar, ikkje i alle anlegg, og ikkje til alle lyttarar. Prøver du ein Dynevector DV10x5 eller ein 20 i ein RB 300, går dette veldig bra. I billegarmane frå andre produsentar, har eg ikkje fått like godt resultat med DV10x5. Om du derimot går over på VPI, vil eg seie du oppgraderer. Men du brukar også ein del meir kronasje. Armane til VPI er generelt sett betre når vi snakkar om lettare å sette opp, og alle dei kvalitetane du får ut frå unipivoteringa. Og då kjøper du naturleg nok ein betre pickup (eg brukar ein 10x5 i min JMW 9Sig, men må då ha ekstra vekt på pickupen, og lyden er berre "ein god del" betre enn ein Rega-arm. No, når eg prøver ut ein xx2 i riggen min, er lyden "ekstremt mykje" betre enn Rega-oppsett, og eg ville ikkje drøyme å bruke ein xx2 i ein RB 250. Kanskje ein RB 1000, men no har eg glede av ein synergieffekt mellom xx2 og JMW 9Sig....VilhelmW skrev:Dette blir noe O.T., men med respekt å melde, Arve: Er disse Rega-armene så gode? For å si det rett ut, personlig har jeg aldri likt de armene. Jeg synes armloddet er kjipt, og antiskatinga enda kjipere. Man må i alle fall på RB700 før det begynner å likne noe.Audiophile-Arve skrev:Det er heller ikkje lurt å tilrå desse gode pickupane utan å seie litt om kva arm dei treng. Skal dei få vise kva dei byr på, er ikkje den i dei fleste tilfelle utmerka Rega RB 250/300-løysinga den rette.
Nå skal det også sies at jeg har aldri likt Regaspillerne, heller. Jo, P7 forresten. Den er bra, men heller ikke den ga meg samme gode følelsen som Vpi'en. De andre fikk ikke fram go'lyden på linje med min gamle, men akk så gode HarmanKardon T6. Så for min del ble det Vpi, som har en på mange måter enkel, men likevel genialt konstruert arm.
Jeg er klar over at Rega-armene er vel anerkjente armer, og at de ofte blir modda slik at de blir virkelig gode. Jeg er også klar over at mange knakende gode kombo'er, anvender nettopp Rega-armer. Så jeg går ut fra at det basic er gode armer, og at det er meg det er noe "feil" med, som ikke liker disse. Eller er dette med ( de rimeligste )Rega-armene en myte?
mvh. VilhelmW
Sorry, aldri hørt Kleos.......unison skrev:Hei, jeg ser du har Lyra titan i, noe som regnes som det beste ut i fra det fagpressen sier.olaps skrev:Veldig glad i min Lyra Titan i
Den beste jeg har hørt i eget anlegg i alle fall![]()
Noen sier at Lyra Kleos er i (nesten) samme klasse, har du hørt denne og samelignet den med din titan i?