Forskjellen på menn og kvinner

L

lark

Gjest
Her er et forsøk på å forklare forskjellen på menn og kvinner på en måte som hifi-interesserte burde forstå ;D

Vedlegg

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Som mann, så har jeg aldri helt fatta helt hvorfor mannens og kvinnens seksualdrift er så forskjellig.
Jeg har heller aldri forstått dette med Venus og Mars. Og jeg fatter iallefall ikke det med at mannen tenker med hodet men kvinner med hjerte.

For eksempel: En kveld sist uke gikk jeg og min kjæreste å la oss. Temperaturen i senga vokste ganske fort og plutselig sier hun: 'Nei, jeg føler ikke helt for det. Kan du ikke bare holde rundt meg.' Jeg svarer: 'Hva? Hva er det du mener?' Så begynner hun å si det alle mannfolk hater å høre. 'Du har ikke nok kontakt med mine emosjonelle behov som kvinne, så jeg kan ikke tilfredsstille dine fysiske behov som mann.' Så besvarer hun mitt spørsmål med å si, 'Kan du ikke bare elske meg for den jeg er og ikke hva jeg gjør for deg i soverommet?' Jeg fatter absolutt ikke hva hun prater om, men forstår jo såpass at det ikke blir noe denne kvelden, så jeg sovnet.

Neste dag tok jeg fri fra jobben for å være med henne. Vi gikk ut og spiste en fin lunch og gikk og shoppet på et stort shoppingsenter. Jeg ble med henne i alle butikkene og hun prøvde uttallige dyre klesplagg. Når hun ikke kunne bestemme seg hvilken hun skulle velge så sa jeg bare, vi kan ta alle. Hun ville ha sko, så klart, til sine nye klær, så vi gikk videre til skoavdelingen. Her fikk hun velge seg nye sko, til alle de nye klærne. Vi gikk videre til smykkeavdelingen og hun valgte ut noen diamantøredobber og så tittet hun på meg og så på meg opphisset. Hun må jo ha trodd at jeg er et steg fra å få hjerneblødning. Det virket plutselig som hun testet meg når hun spurte så fint om hun også kunne få et tennisarmbånd, når hun ikke en gang spiller tennis. Hun må jo ha trodd at jeg er helt gal når jeg sa 'Det går bra det elskling.' Hun var nok ganske nært seksuell tilfredsstillelse av all shoppingen. Med et kjempestort smil sier hun til slutt; 'Jeg tror at vi har shoppet nok, vi går og betaler.'

Jeg kunne knapt holde meg når jeg endelig sa; 'Nei elskling, jeg føler ikke for det.' Man kunne bare se hvor hvit hun ble. Haken hennes falt i bakken og hun så ut som et stort spørsmålstegn. Før hun får samlet tankene og sagt noe sier jeg; 'Elskling, jeg vil bare at du skal få holde i tingene en stund. Du har ikke tilstrekkelig kontakt med mine finansielle behov som mann for at jeg skal kunne tilfredsstille deg som kvinne.' Når hennes panikk var på vei til å gå over i sinne tilførte jeg; 'Hvorfor kan du ikke bare elske meg for den jeg er, ikke bare for det jeg kjøper til deg?'

Tydeligvis skal vi ikke ha sex i kveld heller...

Må bare i sannhetens navn inrømme at det ikke var jeg som fant på denne. Fikk den på mail fra en kollega. ;D

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
synes denna var bra.

" At weddings, women cry then get drunk. Men get drunk, then cry."

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Med fare for å ødelegge poenget på historien din Spiralis… ;)

Så er jeg rimelig sikker på at den slutter sånn:

Hun ser på meg lett forundret, himler litt med øynene og rister på hodet mens hun drar frem kortet og betaler for varene. På vei ut av butikken sier hun halvhøyt til seg selv… “jaggu på tide å skifte ut han der nå…. “ ;D ;D ;D

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
934
Menn er som vin, kvinner er som melk. Vinen blir bedre med tiden, mens melka... :-X

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg har altså noe å se frem til... :)

Dere derimot... ;D ;D ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg har da tenkt på det.

Jeg blir kanskje gammal og sur, men hva gjør det når jeg har en mann som stadig blir bedre?

Dere blir kanskje brukbare på sikt, men må altså holde ut med sure gamle kjerringer.

What do you prefer...?? ;D ;D

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
934
Ikke alle kvinner blir sure med alderen. Min kone f.eks er ikke slik. Men vi har noen på jobben. Vi kaller dem pitbullkjerringene...
:p

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Gjest skrev:
Ikke alle kvinner blir sure med alderen. Min kone f.eks er ikke slik. Men vi har noen på jobben. Vi kaller dem pitbullkjerringene...
:p
Hun er vel glad i vin hun da... ;)

Jeg har heller ikke tenkt å bli sur med alderen, men kan ikke garantere noe. ;D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Gammelt jungelord til glede (?) for nye lesere:

Når en dame blir sammen med en mann forventer hun at han skal forandre seg. Det gjør han ikke.
Når en mann blir sammen med en dame forventer han at hun ikke skal forandre seg. Det gjør hun.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Hennes og hans versjon
Som natt og dag...

Kvinner og menn tenker helt ulikt. Dette er et udiskutabelt faktum.
Her har du nok et bevis på at det bare er slik:
Hennes versjon av kvelden:

Han var veldig rar i går kveld. Vi hadde avtalt å treffes på en cafe og ta et glass vin eller noe.
Jeg trodde det var min skyld fordi jeg hadde vært ute og handlet med jentene og glemte tiden og ble derfor litt forsinket.
Men han sa ikke noe om det. Vi fant ikke tonen. Han var fjern og taus, så jeg tenkte det kanskje var bedre hvis vi dro et sted der vi kunne være litt for oss selv.

Vi dro på en veldig romantisk restaurant. Men fortsatt var han rar. Jeg prøvde å være blid, men fryktet at det var noe alvorlig som holdt på å skje.
Jeg spurte ham, men han påstod at det ikke var noe galt. Men jeg var ikke sikker.

På veien hjem fortalte jeg han at jeg elsket ham over alt på jord (i tilfelle han kanskje ikke var sikker). Han tok armen rundt meg, men svarte ikke.
Jeg ble ganske frustrert, for jeg hadde jo håpet at han ville si det samme tilbake!

Endelig var vi hjemme og jeg begynte å lure på om han vurderte å gjøre det slutt! Jeg prøvde å få ham til å snakke, men han bare skrudde på tv'n.
Da ga jeg opp og gikk og la meg. Utrolig nok kom han etter, etter ca 20 minutter. Vi hadde sex sammen, men han virket fortsatt fjern! Jeg hadde lyst til å bli rasende! Men i stedet gråt jeg meg stille i søvn.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har mine sterke mistanker om at han har funnet seg en annen!

Hans versjon av kvelden:

Rosenborg tapte.... Fikk heldigvis pult!

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
F.R.A.N.K skrev:
Hennes og hans versjon
Som natt og dag...

Kvinner og menn tenker helt ulikt. Dette er et udiskutabelt faktum.
Her har du nok et bevis på at det bare er slik:
Hennes versjon av kvelden:

Han var veldig rar i går kveld. Vi hadde avtalt å treffes på en cafe og ta et glass vin eller noe.
Jeg trodde det var min skyld fordi jeg hadde vært ute og handlet med jentene og glemte tiden og ble derfor litt forsinket.
Men han sa ikke noe om det. Vi fant ikke tonen. Han var fjern og taus, så jeg tenkte det kanskje var bedre hvis vi dro et sted der vi kunne være litt for oss selv.

Vi dro på en veldig romantisk restaurant. Men fortsatt var han rar. Jeg prøvde å være blid, men fryktet at det var noe alvorlig som holdt på å skje.
Jeg spurte ham, men han påstod at det ikke var noe galt. Men jeg var ikke sikker.

På veien hjem fortalte jeg han at jeg elsket ham over alt på jord (i tilfelle han kanskje ikke var sikker). Han tok armen rundt meg, men svarte ikke.
Jeg ble ganske frustrert, for jeg hadde jo håpet at han ville si det samme tilbake!

Endelig var vi hjemme og jeg begynte å lure på om han vurderte å gjøre det slutt! Jeg prøvde å få ham til å snakke, men han bare skrudde på tv'n.
Da ga jeg opp og gikk og la meg. Utrolig nok kom han etter, etter ca 20 minutter. Vi hadde sex sammen, men han virket fortsatt fjern! Jeg hadde lyst til å bli rasende! Men i stedet gråt jeg meg stille i søvn.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har mine sterke mistanker om at han har funnet seg en annen!

Hans versjon av kvelden:

Rosenborg tapte.... Fikk heldigvis pult!
;D
Enda godt det ikke var Molde... :eek:

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Hvis jeg hadde blitt deprimert hver gang Molde tapte, ville jeg hatt et trist liv. Velger heller å bli overstadig lykkelig de få gangene de vinner :D.

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Apropos molde
Dere vet vel hva toppen av paranoia er...

Jo hvis du sitter på første benk på molde stadion og tror det er noen bak deg ;) ;D ;D

Mvh Jan I

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Du har sikkert rett. Det er vel Træff som har Molde stadion som hjemmebane nå, er det ikke!? Aker stadion/Røkkeløkka derimot, der kryr det med folk.......... ;D.

Nå tilbake til topic,....kanskje ::).

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
F.R.A.N.K skrev:
Hvis jeg hadde blitt deprimert hver gang Molde tapte, ville jeg hatt et trist liv. Velger heller å bli overstadig lykkelig de få gangene de vinner :D.
Da blir hun definitivt mistenksom!
- Hva for noe dyrt har du kjøpt til stereoen nå, frank? ;D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jan_I skrev:
Apropos molde

Jo hvis du sitter på bakerste benk på molde stadion og tror Celina Midelfart er ved siden av deg ;) ;D ;D

Mvh BT

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
BT skrev:
Jan_I skrev:
Apropos molde

Jo hvis du sitter på bakerste benk på molde stadion og tror Celina Midelfart er ved siden av deg ;) ;D ;D

Mvh BT

Nå falt jeg av lasset !? ??? :-[

lakki_luke

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
536
Sted
Jæren
En mann som bor på en øy finner en lampe i strandsteinene.En sånn som Aladdin hadde.Han gnir på den og der kommer ut en ånd.Ånden spør hva han ønsker seg?Han svarer:Bro over til fastlandet.Ånden sier at det blir for stort,å trekker seg tilbake i lampen.Mannen gnir lampen på ny.Ånden kommer ut og spør på ny hva han vil.Han spør:Hva er det som foregår i hode på kvinnfolk?Ånden svarer:Hvor mange felt skal du ha på den broen :)

Z

Zomby_Woof

Gjest
Hvis en mann ser en kvinne naken, er han en kikker.
Hvis en kvinne ser en mann naken, er han en blotter.

Haubokk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.12.2005
Antall liker
1
Birdman skrev:
Du har sikkert rett. Det er vel Træff som har Molde stadion som hjemmebane nå, er det ikke!? Aker stadion/Røkkeløkka derimot, der kryr det med folk.......... ;D.

Nå tilbake til topic,....kanskje ::).
La oss få konserter på Røkkeløkka istedet for disse arrogante, sjølhøytidelige, oppblåste MFK-spillerne, så skal jeg også ta meg en tur dit ;D

Topp Bunn