|
Mama your all crazy now!Javisst. Slade er et avdrag på skjærsilden. Helt på linje med Roxette, danseband, Postgirobygget, DDE og Susanne Sundfør.
Nei nUh!!!Javisst. Slade er et avdrag på skjærsilden. Helt på linje med Roxette, danseband, Postgirobygget, Gasolin, DDE, "post-1978"-Queen og Susanne Sundfør.
Forfatteren kan konstatere at beretningen om vår kjære venn og helts planlagte fornying av behandlingsanleggene har gått i stå. Hoffråden er uten skyld. Likeledes Frimureren.
- Skrivesperre vil kanskje onde tunger mene. -På en måte vil forfatteten svare. Sammenlignet med tråder der menneskehetens snarlige undergang dyrkes og muligens ledsages av Mester Onan mens man velter seg i seterrømne fra vildku og urkorn fra vindusposten, uten vederlag, enkelt produserer 15-20 sider svada i timen, ja da er dette skrivesperre og det beklages. I et annet mindre geriatrisk lys, der frisk cerebral aktivitet ikke forstyrres av apokalyptiske tanker, og fantasier om at folket skal tilbake til opprinnelsen, - livet og vuggen i Afrika, der stiller saken seg noe annerledes.
Sannheten er at livet går sin gang der i høyden. Dag inn og ut. Uker som måneder. Frokoster, fotturer, hvile og evinnelige samtaler og konsultasjoner. Og venting. Venting.
Når du er i Bordeaux området kan denne anbefales. 2010 er en super årgang og denne er en av de bedre jeg har smakt. Ser ut som de fleste har funnet veien til lokalpolet på Kolbotn.Fredag i Rustbeltet. Behandlingstilbudet er også i landsbyen tilfredsstille - særlig ledsaget av Statsmonopolets siste tilskudd på posevin fronten. Krohns Blaff er saliggjørende. Glasset heves mot vennene der ute. Skål Brødre!
7
Skrevpisking med anløpen makrell.Satan ta, sånt er ufint og bør straffes med pisk på pung!![]()
Freste forbi forleden dag. Hadde jeg visst det var så flott burde jeg tatt turen innom for å seDet er bare å konstatere fakta. Bruspulveradelens sikre og gode smak projiseres atter engang ned på folket og byen. Man blir formelig blendet av visdommens og skjønnhetens røde fjøslys.
Takk. Veldig gode å sitte i også.Fin stol også, klassiker det der.
En av de skumleste jeg har hørt , lolFæleste trussel jeg har lest på lang tid...![]()