Forsøk på en verdig måte å muliggjøre beskrivelsen av Jerrys og Mikaels sjenanse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    19.235
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Pure estetikk! Gleder meg å se alt på plass i racket. Merker meg at du sverger til USM. Har vurdert den type løsning flere ganger, men må se og føle på det først før grunkene forlater lommeboka.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Vår kjære venn og helt snek seg inn i aftensalongen rett etter frokost. Den obligatoriske spaserturen i den glassklare uteluften fikk vente. Som en skygge smatt han inn i det mørklagte rommet, delvis opplyst av de store vinduene.
    IMG_20171019_101024_949.jpg

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    30.749
    Torget vurderinger
    28
    Stor fan av USM og har dette som trillebord og kaffebenk. Med A80 på vei inn så ser jeg at det muligens også må inn ny stereobenk. Har du gjort noe for å dempe platene spillerne står på? Jeg funderer på om bitumen eller kryssfinér underlimt i "kasettene" kan være en idé.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Med A80 endelig inn er det vel noe annet som skal ut (eller skulle vært ute hvis det ikke var for rørebøtta i Fredrikstad....).

Jeg dempet den andre gamle store USM reolen med bitumen, men greide ikke oppfatte noen fordel av det. Fjernet det derfor igjen. Det er dødt nok, og særlig når spennet forkortes til 50cm. Evt kan ekstra stivere skyves inn under slik at platefeltet blir enda mindre også. Jeg var redd for klangen i platene (egenfrekvens) under Raven spilleren, men det var fullstendig ubegrunnet. Løp og kjøp. Dette er utrolig fleksibelt, kan slaktes og gjenoppbygges i andre konfigurasjoner og varer evig. Prisen i forhold til standard HIFI Rack med magiske egenskaper er latterlig billig. Man kan smette inn dempeføtter eller en platform av f.eks USM type med Sorbothan demping om man ønsker. StudioM3 har ypperlig service og er meget entusiastiske. Anbefales på det varmeste (men det vet du!)

I den vakre stuen du disponerer kan jeg ikke annet enn å tro at det blir svært stilig. Ydmyk hilsen fra smaksamatøren i sørøst.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det hilses fra gatekjøkkenkøen i Rustbeltet. Det nede, sør for model X hvor menn ikke kaller seg for menn hvis bilen er en rullestol med karosseri . Skål og med ønsker om snarlig suksess på vinylfronten.

aloz

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2007
    Antall liker
    127
    Torget vurderinger
    2
    Dere har god smak, dere jålabokka!

weld77

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Antall liker
    15.923
    Skjer mye tynnere biter av pølsen. Ellers pent skue.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Godt å se så mange spillere fra analog-og karbonfibermestrene i Sheffield i en og samme tråd. Jeg føler meg litt frafallen, men min gamle superspiller har i alle fall kommet til et særdeles godt hjem.

Ellers er det nok bare tre WB-armer representert her, Gunner. Både Gunnar og Opeth kjører ACT two, så vidt jeg kan se. Det er en utsøkt samling uansett!

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    19.235
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ja, ACT1 er jo uten armhvileren, men jeg tok en sjanse siden det virket som fargene var annerledes, men mulig lyset spilte meg et puss. Dessuten var det vel mest et ønske om at alle armene var representerte. Uansett, en vakker bukett:D

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Arbeidshøytidens senter. Onsdag. Wake up to find out.
    IMG_20171025_214122_446.jpg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    The Smiths The Queen Is Dead -5LP remastret med masse snacks og endelig låter det slik det skal. Lekent og tight. En herlig bassing og lett presis tromming med guddommelig gitar og Gud selv på vokal. Mesterverket er fullbyrdet.
    IMG_20171026_194409_079.jpg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    En deilig litt tung i shortsen sukkertøyaktig skøyer fra Mornington Peninsula mens Brent synger Easy to love you.
    20171027_200804.jpg

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Det er rart med det. WB-eiere har så uforskammet god snak!

En strålende fredag ønskes fra landsbyen.
    Mens jeg står og lager indisk mat med ingefær, kokos, chilli, kylling, kardemomme, kanel, mango og drøye mengder hvitløk, slår det meg at det høres ut som ingrediensene til en kommende lyttekveld, nå som kulda snart kommer krypende..

Sist redigert:

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.008
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    song and dance man har vært tilstede rundt «leirbålet» fra tiden før den første æventyrrytmen ble risset inn i huler for det aller menneskelige.

(Fikk med meg en Loch Gorm 2015 for skarve 600 fra byen som gav steinrøysa litt undervisning i sivilisasjon.)

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    ♤ selv i disse tider da alt i høgskoleskriftens og fagbrevets ånd lyder likt våges påstanden -ja. Et rungende -ja.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Etter 3×10 minutter ( en halv jordtime) i 90 tørre og 57 våte bare avbrutt av kaldt vann er det godt å smelle på en runde med Dead. Fra 71. Three from the vault.
    DSC_3324.jpg

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.008
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    ♤ selv i disse tider da alt i høgskoleskriftens og fagbrevets ånd lyder likt våges påstanden -ja. Et rungende -ja.
    I fagbrevets ånd gies det her gode grunner for at ting ikke lyder likt. Derfor er selv opplysningstenkere interessert i lytteinntrykk der hvor slikt gir mening.

Ser frem til å få høre de seneste tiders nyanskaffelser. Det ryktes at Loch Gorm ankommer polutsalget i løpet av november; jeg tør nesten ikke tenke tanken på hva vi får servert som tørstedrikk til den analoge vellyd.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn