Hmm, Brothers in thoughts across skagerak, siste sporet ebbet akkurat ut..Her i Den tidligere Overmagt, står den på "underholdning til døde..."
Ser godt ut for meg, men siden jeg følger den romersk-katolske kirkes formaninger om kosthold er det først i morgen jeg skal ha kjøttfaste siden det bare er torsdag i dag. Kanskje pasta pesto? ^-^Godt å høre. Her blir det hvit pizza med sopp og ruccola slik at man har sitt på det tørre -i hvertfall på den fronte. Dog ikke før i kveld. Storfint besøk ventes først.
Tog kontakt med Thomas Woschnick häromdagen och förhörde mig om uppgradering av min Raven GT med standardtallrik till en AC platter. Han har en inbytteordning så det ska realiseras i löpet av vintern. Då får min 4point ändå bättre betingelser med Grasshoppern påmonterad.Det er noe herlig bastant over TW Acustic sin Raven AC. En verdig plattform for Kuzma 4Point. Sammen med Lyra Kleos låter det ekstremt dynamisk og oppløst.
Vis vedlegget 460699
IFA? blant den fornemste egenskaper er først og fremst at den forebygger tørrhet i hals og svelg!Forfatteren er tørr i halsen.
1,4 liter bensin på 148 hester? Fin motor på en såpass liten tass.Giulietta sitter som limt på veien og den lille vispen av en turbomotor