Forsøk på en verdig måte å muliggjøre beskrivelsen av Jerrys og Mikaels sjenanse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• BigSwifty

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Antall liker
    4.530
    Forstår av forfatteren er hensatt i et slags eksistensialistisk koma på grunn av nyanskaffelsen. Men, når den verste, euforiske tåken har lettet hadde det vært ekstremt opplysende med en forsøksvis sammenligning av den gamle og nye tid i Everestland.

Undertegnede pasient har mørt meget på både 55000 og 66000, dog ikke i samtidig (noen dekaders mellomrom, for å være presis).

Det ventesi sitrende spenning.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Riktig høyttaler i riktig kåk, synes det hele ser lekkert ut. Lite rom? Holder det så holder det. :cool:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    82.913
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kan dette JBL-museumet for modernistisk og post-modernistisk høyttalerkunst ha vært litt av grunnen til at Fredrikstad nå er kåret til Norges mest attraktive by :confused:

Sist redigert:

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.893
    Hvordan så store høyttalere kan låte så enormt i et lite rom er en gåte.
    Små rom = små høyttalere er en myte de interiør/hobby-undertrykte har trøstet seg med alt for lenge.

Gratulerer med flotte høyttalere!

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.008
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Alt hva Forfatteren får delta i der i denne Mjøsbyen som vi før i tiden hastet forbi med full pedal på vår vei til hovedstaden (før ammende mødre og hipsterlatte) eller hjem igjen til heimkoken.

(Jeg skal innrømme at jeg hadde en pitstop på det lokale vinmonopolet der for et par år siden, for å ta med meg noen flasker som ikke var å oppdrive andre steder.)

Final

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Antall liker
    5.712
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Så da mer ut som årgangsvin - tildels over toppen.:)

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.008
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Jeg husker jeg ble litt stram i buksa av Hjorthen ved inngangen til 80-åra. Noen av mine kvinnelige medstudenter på litteratur ble litt våt i synapsen av han Solstad. Nå gidder jeg ikke høre på Roger Waters engang. Var været pent?

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    82.913
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Relatert til forfatterne lurte jeg litt på vannkaraffelen i første bilde, men i neste bilde var jorden i balanse igjen :)

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Dylan rundt hjørnet. Via Ren.

Sist redigert:

weld77

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Antall liker
    15.912
    Er forfatteren på litteraturdager på Lillehammer for å øse av sin visdom og tilby sine tjenester som veileder i erotikkens irrganger til piker i sin beste alder eller er han i annet ærend?

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Neste stop bb lydverket. Rem et al er i storform. En opplevelse. Tekstene har fått et magisk tilsnitt. Gotta serve somebody på nynorsk ( sidemål)

• Liker
    Reaksjoner: oct

Olav2

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.04.2014
    Antall liker
    2.665
    Torget vurderinger
    1
    Ærlig spørsmål: hva gjør man egentlig på en litteraturfestival? Spør siden jeg har vært en ivrig leser av skjønnlitteratur helt siden jeg lærte meg å lese, men aldri har tenkt tanken på å dra på litteraturfestival. Men kanskje jeg går glipp av noe.

Sist redigert:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Minnes en fuktig barrunde etter å ha truffet Rem på professor Helge Høybråtens hageparty for de interessante og kjente i den intellektuelle sfære (ja, jeg vet at noen undres over at jeg inviteres til slike evenementer). Vi ble nekta på Lorrys, men slapp lett inn på Litteraturens Hus. Kjekt for påseila arabere på hovedstadtur å være i riktig selskap under slike omstendigheter. Men jeg tror det var vår enda mer påseila religionsvitervenninne som var årsaken til nekten på Lorry, undertegnede blir jo aldri nektet i døren hvis ikke selskapet er lugubert. :rolleyes:

weld77

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Antall liker
    15.912
    Ærlig spørsmål: hva gjør man egentlig på en litteraturfestival? Spør siden jeg har vært en ivrig leser av skjønnlitteratur helt siden jeg lærte meg å lese, men aldri har tenkt tanken på å dra på litteraturfestival. Men kanskje jeg går glipp av noe.
    Det er piger der. Som kan reagere med entusiasme elller forferdelse på at noen som ikke har cand. mag. i litteraturvitenskap er mer belest enn de selv er og ikke minst har skjønt mer av det de har lest enn hva de selv har.

Men mye damer godt over middagshøyden også. Så anbefaler strengt tatt en annen arena.

Vi avventer referatet fra forfatteren av tråden. Han som har en stor forkjærlighet for batikkskjørt og lignende.

Olav2

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.04.2014
    Antall liker
    2.665
    Torget vurderinger
    1
    Det er piger der. Som kan reagere med entusiasme elller forferdelse på at noen som ikke har cand. mag. i litteraturvitenskap er mer belest enn de selv er og ikke minst har skjønt mer av det de har lest enn hva de selv har.

Men mye damer godt over middagshøyden også. Så anbefaler strengt tatt en annen arena.
    Da er det omtrent som jeg trodde. En kompis av meg som debuterte med en roman for et par år siden var på sin første litteraturfestival etter det. Det han fortalte etterpå var a) at mulighetene for å finne noen å kline med var veldig gode, og b) at de mulighetene ikke var så forlokkende som man kanskje kunne ha tenkt seg.

weld77

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Antall liker
    15.912
    Jeg er akkurat gammel nok til at det er cand mag. Ellers har du selvsagt rett og subjektene i sin beste alder vil ha en bachelor.

• Liker
    Reaksjoner: oct

oct

Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Antall liker
    8.042
    Sted
    Oslo
    Jeg er akkurat gammel nok til at det er cand mag. Ellers har du selvsagt rett og subjektene i sin beste alder vil ha en bachelor.
    Sjekket nettop, og ja du har rett. Litteraturvitenskap er korrekt betegnelse idag:).

mvh

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.911
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Ikke sitt der foran Tvn, kom deg ut og lav litt leven. Nå teltet.
    20170603_222200.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn