Forsøk på en verdig måte å muliggjøre beskrivelsen av Jerrys og Mikaels sjenanse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.569
    Antall liker
    103.011
    Torget vurderinger
    23
    Nakke-kneisingen og den rykkvise hodebevegelsen til stadighet er en del av AP's yogaøvelser mistenker jeg - Jens og yngelen hans har akkurat samme greia. Pussig. De hakker i løse lufta slik hønene gjør på bakken! Jeg tror de egentlig er en slags knehøner.

    Slagsmål V. er en friskus som har mer til felles med folkesjela enn mange vil innrømme.

    Blir cheers i dag ja. Chopsueyfri aften - sjefen er på møte og da danser biff & rødvin på bordet før omdirigering inn i Sluket! Deretter musikkaften :D
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.389
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Hrmf. Dette er ikke et lokalt metallsløydprodukt, men Riksdagens gave til den svenske dronningen i forbindelse med hennes 75. ansiktsløftning. Takk forresten!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.569
    Antall liker
    103.011
    Torget vurderinger
    23
    Pussig - leste akkurat om ansiktsløftingens mange bivirkninger dersom overdrevet..... bl.a. hårprakten som forskyves nedover ryggen og inntar plassen rundt de mer kjøttfulle delene som omslutter ampulla recti, tidligere elektrolysefjernet antydning til mustasje blir erstattet av navlelo og en trenger ikke lenger krabbe nedenunder for å hengi seg til munnsexens gleder - godsakene har steget i gradene, bokstavelig talt! Begrepet "talking out of your Ass again" får ny realitet da nevnte kroppsåpning nå befinner seg der hvor ordgyteriet hadde sin opprinnelse tidligere. Og det blir naturligvis enklere å baksnakke folk når kjeften nå befinner seg mellom Latissimus Dorsi! Sånn Ca.
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Hrmf. Dette er ikke et lokalt metallsløydprodukt, men Riksdagens gave til den svenske dronningen i forbindelse med hennes 75. ansiktsløftning. Takk forresten!
    Auda ... du er ikke helt tilfeldigvis Knugen? Som endelig har lært deg tålelig, men still pussig Nråsk?
    Og ved en tilfeldighet fikk med deg det "noen" beskriver så här


    Kungens födelsedagspresent: Drottning Silvia i marmor | Svensk Damtidning

    knugens elskerinne skrev:
    Riksdagens/Regeringens gave kunne have været et portræt, istedet for den klodsede lampe i messing (?) !!!
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.389
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Beklageligvis kan hverken trådens forfatter eller vår venn, helten og Sanatoriets tilfredse passient, selv med sverd i hånden kreve rett til kronen; ikke i dette notorisk klossete, såkalte hjemlandet eller det gjerrige og pompøse nabolandet.
     
    Sist redigert:

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.389
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Igjen en utrolig fin versjon av en av the Deads reservegitarist og prisvinner, poeten og Jerrys disippel, --Bobs mange låter
     
    Sist redigert:

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.142
    Antall liker
    5.144
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    BTW, Star Gøre heter egentlig Stein Gale. Gar er for øvrig gjedde på amerikansk, en som er svær i kjeften og ligger i sivet.
    Pøh!

    Gørra Større Enn Seg Selv ligger i Heming-buskaset rett nedenfor min ringe bopel. Treffer på ham til stadighet; nakke-kneisingen er et direkte speilbilde av folkeopinionen, dvs temmelig lut og resignert.
    Blir vel til at jeg stemmer på Opeth? Ligner veldig på Slagsmål Vedum? En person jeg vederkveges (slå det opp).

    Cheers? tja ..
    Flere som bor i Heming land forstår jeg -ser ikke Bahr Sløre ofte for min del - han stekte imidlertid vafler på 17 mai på Hemingbanen for noen år siden - mener det var det året skibsreder Tschudi ikke kunne komme i 17 mai selskabet
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    BTW, Star Gøre heter egentlig Stein Gale. Gar er for øvrig gjedde på amerikansk, en som er svær i kjeften og ligger i sivet.
    Pøh!

    Gørra Større Enn Seg Selv ligger i Heming-buskaset rett nedenfor min ringe bopel. Treffer på ham til stadighet; nakke-kneisingen er et direkte speilbilde av folkeopinionen, dvs temmelig lut og resignert.
    Blir vel til at jeg stemmer på Opeth? Ligner veldig på Slagsmål Vedum? En person jeg vederkveges (slå det opp).

    Cheers? tja ..
    Flere som bor i Heming land forstår jeg -ser ikke Bahr Sløre ofte for min del - han stekte imidlertid vafler på 17 mai på Hemingbanen for noen år siden - mener det var det året skibsreder Tschudi ikke kunne komme i 17 mai selskabet
    Han er i min direkte omgangskrets, og ethvert tilløp til å tillegge ham Høire-sympatier vil medføre umiddelbart et "Like" fra undertegnede.

    Champagne-sckåll!
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.389
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Trådens forfatter tar på vegne av hovedpersonen, pasienten og vår venn, i mot medpasientens utstrakte hånd med et vennlig, men overbærende lite nikk.
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.389
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    20161129_191911.jpg

    Vår venn erkjenner at prisvinneren og hobbyfilosofen Bob hadde godt av frisk luft sammen med The Dead.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.569
    Antall liker
    103.011
    Torget vurderinger
    23
    Erik Jørgensens klassiske sofa EJ315 :mad: Ikkeno' Manilla og okseblodfarget fake Chesterfield her i gården...

    Liker den PK22-aktige stolen med sete/rygg i flaggline også!
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.389
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Ja. Skarpe og trente øyne fra en kjenner. 3 og 2 seter. Kompakt og ganske elegant. Dvs ej315.
     
    Sist redigert:

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.569
    Antall liker
    103.011
    Torget vurderinger
    23
    PK25 var det ja. PK22 er langt vanligere - kan ikke huske å ha sett en PK25 i norsk eie. Cool stuff, armlener og greier - det er et must når vi gamlinger skal forflytte luxuslegemet ut og opp av en slik lav stol!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.569
    Antall liker
    103.011
    Torget vurderinger
    23
    Kunne nesten mistenke deg for å være arkitekt - de har gjerne en langt fremskredet PK fetish, sammen med andre typiske særlig skandinaviske designere som du ser i ethvert arkitekthjem.
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.389
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det er kun en i samme yrkesgrüppe som Dr Albert Speer her inne og det er Herr Sivilarkitekt MNAL Fosse. Mens Speer var en underlig arkitekt kan man trygt si at Fosse er en vidunderlig arkitekt.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.569
    Antall liker
    103.011
    Torget vurderinger
    23
    Speer var et råskinn da, vanvittig produktiv.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.569
    Antall liker
    103.011
    Torget vurderinger
    23

    Mitt favoritt PK objekt - PK11 spisestuestol.

    Var i ferd med å bestille 12 slike for ca. 30 år siden da jeg kjøpte min første bolig.
    Ble aldri noe av - fikk anledning til å prøve en stol hos Expo Nova, og gikk på ræva så det sang!
    Spisestuestoler med tre ben er livsfarlige. Samme med den originale "Myran" også.

    Men bevares for et design og materialvalg pluss kvalitet!! Fra 1957.


    poul-kjaerholm-pk11-chairs-1957-a.jpg
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Speer var en menneskelig dritt og ok arkitekt. Aldri har jeg vel lest en selvbiografi så stakkarslig i sitt forsøk på selvrettferdiggjøring. Jeg er en dritt, but I'm not. Også en måte å bokstavere selvbedraget på. Fosse er nok vidunderlig, men Speer er ikke underlig, bare for å unngå liket i bokstaveri - som drar med seg andre assosiative likheter.
     
    Sist redigert:

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.389
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Speer var en menneskelig dritt og ok arkitekt. Aldri har jeg vel lest en selvbiografi så stakkarslig i sitt forsøk på selvrettferdiggjøring. Jeg er en dritt, but I'm not. Også en måte å bokstavere selvbedraget på. Fosse er nok vidunderlig, men Speer er ikke underlig, bare for å unngå liket i bokstaveri.
    Speers Erindringer er ganske tvilsomme, men det rokker likevell ikke ved det faktum at underlig og vidunderlig rimer.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.569
    Antall liker
    103.011
    Torget vurderinger
    23
    Jas¨, Stephen Hawking? Hm. Da må jeg straks innhandle en så jeg kan bli like smart!


    Fosse liker Springsteen, Speer likte sprengstein. Verden er ikke stor :D
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Speer var en menneskelig dritt og ok arkitekt. Aldri har jeg vel lest en selvbiografi så stakkarslig i sitt forsøk på selvrettferdiggjøring. Jeg er en dritt, but I'm not. Også en måte å bokstavere selvbedraget på. Fosse er nok vidunderlig, men Speer er ikke underlig, bare for å unngå liket i bokstaveri.
    Speers Erindringer er ganske tvilsomme, men det rokker likevell ikke ved det faktum at underlig og vidunderlig rimer.
    Et rim; but worlds apart.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Ble aldri noe av - fikk anledning til å prøve en stol hos Expo Nova, og gikk på ræva så det sang!
    Spisestuestoler med tre ben er livsfarlige. Samme med den originale "Myran" også.

    Men bevares for et design og materialvalg pluss kvalitet!! Fra 1957.​


    Men var den god for ræva? (=behagelig)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.569
    Antall liker
    103.011
    Torget vurderinger
    23
    Mnja og nei - egentlig ikke hvis en skal holde hoff med flere timer lange seanser ved matfatet. Jeg ble egentlig skuffet. Men sånn er det jo - og i dette tilfellet er det betimelig med et Frank Zappa sitat; "Broken Hearts are for Assholes"
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Før jeg nå begir meg hen til seminaret; skjønnhodene anbefales denne mens de sitter ræva av seg i designerstol;

    Goodstein, E. S. 2005. Experience Without Qualities. Boredom and Modernity, Stanford, Stanford University Press.
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.389
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Ha en praktfull dag Herr Seminarist. Dagens boktips skal undersøkes, men jeg er usikker på om folkebiblioteket skaffer den.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn