Hadde bare trådstarter etterlyst tips om trinn, en rev som deg, fant gyselig og med tilkoblingsmulighet for tre amper hadde vi hatt innertieren med en gang!Gyselig design på de der Mcintoshene...
Tusen takk700M har en inngangsimpedans på 50k, så stort sett hvilken som helst pre med en utgangsimpedans på 1k eller gjerne mindre, skal funke.....
vDa trenger du en kabel som deles til tre, - eller en paralell koblingboks...... Sel om enkelte pre's har flere utganger, som den viste Mc'en, så tviler jeg mer enn sterkt på at den har tre utgangstrinn, - slik at det likevel er en paralellkobling av alle utgangene også på den...
Finnes en mengde slike bokser på nett - phono inn-ut, 3 veis... etc..... Med mindre du mener at en vanlig parallellkobling ikke er HiEnd nok.... i så fall - lykke til....
En tosk som har mekket.Gyselig design på de der Mcintoshene...
Densen B-200 har 4 par pre ut. Utgangstrinn er iflg Densen i prinsippet 6w sort of kl.A.Har tre stk Kenwood 700M effektforsterkere som skal drive tre par JBL 240ti. Er det noen som har forslag til en stereo preamp som kan benyttes.
Denne ser ideell ut. Vet du hvem som for handler denne evt brukt. Ser ut som OHS ikke fører Densen lenger.Densen B-200 har 4 par pre ut. Utgangstrinn er iflg Densen i prinsippet 6w sort of kl.A.
Desverre, det vet jeg ikke, lenge siden jeg handlet denne. Tror det er lettest med Finn eller brukt fra DK.Denne ser ideell ut. Vet du hvem som for handler denne evt brukt. Ser ut som OHS ikke fører Densen lenger.
Desverre, det vet jeg ikke, lenge siden jeg handlet denne. Tror det er lettest med Finn eller brukt fra DK.
Den er god, takker og bukker :Desverre, det vet jeg ikke, lenge siden jeg handlet denne. Tror det er lettest med Finn eller brukt fra DK.