Forforsterker med mulighet for tilkobling av tre sluttrinn

Bhenning

Fersking
Ble medlem
10.02.2021
Antall liker
0
Sted
1929 Auli
Har tre stk Kenwood 700M effektforsterkere som skal drive tre par JBL 240ti. Er det noen som har forslag til en stereo preamp som kan benyttes.

Drossel

Æresmedlem
Ble medlem
05.05.2012
Antall liker
3.788
Man bør ihvertfald kende indgangsimpedans på sluttrinnene og udgangsimpedans på Preen.

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Antall liker
9.328
Torget vurderinger
1
Gyselig design på de der Mcintoshene...

Perrin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.02.2008
Antall liker
327
Torget vurderinger
1
linear tube audio MZ2 mener jeg kan leveres med 3 stk pre out par

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Antall liker
14.391
Sted
Ytterst i havgapet...
700M har en inngangsimpedans på 50k, så stort sett hvilken som helst pre med en utgangsimpedans på 1k eller gjerne mindre, skal funke.....
vDa trenger du en kabel som deles til tre, - eller en paralell koblingboks...... Sel om enkelte pre's har flere utganger, som den viste Mc'en, så tviler jeg mer enn sterkt på at den har tre utgangstrinn, - slik at det likevel er en paralellkobling av alle utgangene også på den...
Finnes en mengde slike bokser på nett - phono inn-ut, 3 veis... etc..... Med mindre du mener at en vanlig parallellkobling ikke er HiEnd nok.... i så fall - lykke til....

Bhenning

Fersking
Ble medlem
10.02.2021
Antall liker
0
Sted
1929 Auli
700M har en inngangsimpedans på 50k, så stort sett hvilken som helst pre med en utgangsimpedans på 1k eller gjerne mindre, skal funke.....
vDa trenger du en kabel som deles til tre, - eller en paralell koblingboks...... Sel om enkelte pre's har flere utganger, som den viste Mc'en, så tviler jeg mer enn sterkt på at den har tre utgangstrinn, - slik at det likevel er en paralellkobling av alle utgangene også på den...
Finnes en mengde slike bokser på nett - phono inn-ut, 3 veis... etc..... Med mindre du mener at en vanlig parallellkobling ikke er HiEnd nok.... i så fall - lykke til....
Tusen takk :) Da skal jeg i første omgang kjøpe og teste ut en slik boks og høre hvordan dette lyder.

alipax

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.03.2003
Antall liker
474
Sted
Herja
Torget vurderinger
2
Har tre stk Kenwood 700M effektforsterkere som skal drive tre par JBL 240ti. Er det noen som har forslag til en stereo preamp som kan benyttes.
Densen B-200 har 4 par pre ut. Utgangstrinn er iflg Densen i prinsippet 6w sort of kl.A.

alipax

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.03.2003
Antall liker
474
Sted
Herja
Torget vurderinger
2
Denne ser ideell ut. Vet du hvem som for handler denne evt brukt. Ser ut som OHS ikke fører Densen lenger.
Desverre, det vet jeg ikke, lenge siden jeg handlet denne. Tror det er lettest med Finn eller brukt fra DK.

Keevenru

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.06.2017
Antall liker
239
Torget vurderinger
2
Consonanse har i alle fall en passiv pre med en xlr og to rca utganger.

Topp Bunn