For mye penger på konto?

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Antall liker
1.163
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
76
For mye penger på konto? :eek:
Hva slags problem er det?

Arne K ;D

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Jeg skulle mene at Linn er en av de mindre interessante labelene i den kampanjen.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.068
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Bach_Man skrev:
Jeg skulle mene at Linn er en av de mindre interessante labelene i den kampanjen.
Dunedin konsort sine Handelinnspillinger er svært gode, men ellers har du rett. Men siden det var Linn det var spørsmål om, syntes jeg det var greit å svare på det. ;)

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Ja klart, jeg har Dunedin og endel annet bra fra Linn, så jeg angriper ikke deg eller noen andre her. Synes bare det var litt merkelig å fokusere på Linn i en slik ansamling av legendariske plateselskap.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
DG Originals og EMI Icon-seriene er vel i mine øyne iallefall to av de mer attraktive katalogene i salget som mteinum linker til. I tillegg er det også mye flott i seleksjonene fra Decca-katalogen der (som inkluderer Philips). Det ligger endel Decca The Originals under Decca New Releases, så der er det mye flott. Audite er representert med noen fine historiske innspillinger også.

Linn er jo ikke der i øyeblikket (men det der veksler hele tiden mellom MDT, Europadisc og Presto for å nevne noen), og Linn er jo som dere sier knapt en parantes i verdenen av innspilt klassisk musikk; selv om de har noen fine plater så er det for ingenting å regne mot f.eks DGG, Decca og EMI.

Topp Bunn