For mange musikktråder.

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.269
Sted
Oslo
@janfrt: Så sant, så sant, og hvor er "Rack-Mannen"? Efterlysning sendes herved.


mvh
 
V

vredensgnag

Gjest
"Hva lytter du til..." har vært en flott tråd, der man kjapt kunne få tips til ting man ellers aldri ville kommet over, i en verden med millioner av utgivelser. Har ikke selv lagt inn stort der, men gud bevare så mye jeg har hentet fra tråden.
Det som har gjort tråden verdifull, er at bidragsyterne har vært veldig forskjellige, noe som gjorde at anbefalingene favnet vidt. Nå er tråden mindre verdifull, fordi man har klart å bli kvitt dem man ikke likte, eller fordi noen tok med seg ballen og dro hjem.

Jeg likte Bartesams flybilder. Er glad i fly og fugler, jeg. Skjønte ikke hvorfor han fikk strekk for det. God musikksmak har han også. Men takhøyden for spøk var lav. Da noen la inn et Over Kill cover, kom en reaksjon om at det albumet hadde han visst selv og det er visst blitt verdifullt; og en annen reaksjon om at nå må du jammen la være å vise fingeren til meg.
Etter det ble det Tredje verdenskrig og stolt oppramsing av hvem man hadde ignorert, og nå er plateutvalget litt mer uniformert.

Men, men - så får jeg stikke innom to tråder når jeg vil utvide musikkhorisonten.

(Hvor i helsike ellers kan man komme over en gudbenådet Jaropo-artist som bedriver synkopering, enn i en tråd med anbefalinger fra folk med vilt ulike bakgrunner? Eller at en Van Morrison anbefaling fører til en serie henvisninger til tidlig-Van som gjør at man gjenoppdager disse? Eller Heidi Talbot, en paradisøy i et hav av syngedamer? Og når tenkte jeg sist på Sweet - jo, i den tråden. Og takk for Vamps "Ei med alt." Og så burtetter)
 
Sist redigert:

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Innlegg
15.639
Antall liker
10.642
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
@vreden

Med all respekt, så syns eg du overforenkler litt nå, og tar ting litt ut av kontekst også.

Det er jo påfallende da, at Bartesam, som ikkje har vært særlig framtredende i tråden, plutselig begynner å poste fly på fly. Hva er galt med en egen flytråd da? Hvor høy hadde takhøyden til eks OVK, et eller annet Lydlaug eller et hifimerke sin vennetråd vært dersom eg begynte å poste bilder på bilde fra Brann-treninger på Nymark? Det blir litt for enkelt å konkludere med at "takhøyden for spøk er lav" når OT-tematikken i tråden hadde vært diskutert i veldig lang tid før det plutselig ble postet fly etter fly, og noen så svart. Syns det bør tas med i betraktningene hva som er/var motivasjonen for å poste enkelte innlegg.

Når det gjelder overkill coveret, så er det hevet over enhver tvil at det var postet utelukkende som et svar/ provokasjon - og når man får en finger med tittelen "Fuck you & then some" (tror jeg det var), vel så er det ikkje rart at det tas nokså ille opp syns eg da. Hansken er så definitivt kastet da. Det var jo en forhistorie før det coveret dukket opp også.
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Den nye tråden ble opprettet på grunn av at flere bidragsytere tydelig signaliserte at de ikke ville bidra i den gamle tråden. Intensjonen med den nye tråden var et "skarpere musikkfokus" med minimalt med qouting og utenomsnakk. Intensjonen var ikke å konkurre med gamletråden.
 

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Innlegg
8.404
Antall liker
11.156
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
2
Det som skjer, skjer. En rekke aktive brukere av torget, ønsket et litt annet fokus enn der man var, og gikk til en plass litt lenger bortenfor i håp om å trives bedre der.

En rekke spørsmål kan stilles om mulige alternative opplevelser av foranledning, alternative handlinger osv, men det blir rent hypotetisk.

Forandringer skjer i det sosiale rommet hele tiden og en av de skjedde her på musikksidene.
 
U

utgatt60135

Gjest
Jeg har vært inaktiv en stund i tråden, men etter at jeg så splittingen så synes jeg det er negativt. Hvor skal jeg poste når jeg jeg får vann på mølla igjen? Nei, vi trenger ikke to tråder. Litt ot og quoting må vi da tåle og være voksen nok til å skjerpe inn utenomsnakk om noen reagerer på det.
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.269
Sted
Oslo
Poster denne skiven på vinyl. Tror det er konsensus om artisten i begge tråder.

Steve Earle. Guitar Town. Vinyl 001.jpg
At dette er en "kul" artist er vel hevet over tvil.


mvh
 

Tremor

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.05.2012
Innlegg
1.294
Antall liker
878
Sted
Tromsø
Merkelig hvordan flere av de som har bidratt til å spamme den opprinnelige tråden er totalt fraværende i denne debatten. Som nevnt tidligere tok jeg et hint og lot være å skrive ot i tråden. Når f.eks. lars_erik eller Rack-Mannen blir hintet til er svaret at hinteren (og de som evt måtte være på hans bølgelengde) er en 'pissepotte' eller man får fingeren i fjeset.

De aller fleste skjønner at det ikke er slik voksne mennesker skal oppføre seg og bør imo være istand til å skjønne dette.

edit: og når moderatorer ikke er interessert i å ta i denne betente problematikken, uvisst av hvilken grunn, ble det som det ble.
 
Sist redigert:

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Ja det er mulig at moderatorene skulle grepet tak i dette for lenge siden.
Musikktråden(e) er så mye besøkt og brukt at det kanskje skulle vært en egen moderator med ansvar kun for det.
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.580
Antall liker
103.053
Torget vurderinger
23
Jeg trodde ellers at det var trådløs musikk som gjaldt nu for tiden??
 

Tremor

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.05.2012
Innlegg
1.294
Antall liker
878
Sted
Tromsø

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Innlegg
15.639
Antall liker
10.642
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Jeg trodde ellers at det var trådløs musikk som gjaldt nu for tiden??
Å jada, musikken er trådløs den. Faktisk nesten helt uten andre begrensninger enn mottakers fantasi. :cool:
Så lenge det ikke er fly.
??

Må si eg sliter litt med å skjønne agendaen her nå. Det virker som å det forsøkes å fyre opp igjen uenighetene, og det kan eg i beste mening ikkje skjønne ka skal være godt for.
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.994
Antall liker
11.903
Sted
Hus
Snart er det helg. Hjem for å fyre stereoen og spille masser av god vinyl og drikke noe godt. Jippiiiiiiii :cool::rolleyes:
 
V

vredensgnag

Gjest
Det er ingen som prøver å fyre opp noe som helst, Townes. Men for min egen del kan jeg ikke annet enn registrere at det synes å være storm i et vannglass, eventuelt kun en pytt sølevann igjen i andedammen. Vi satser på at vårsaftene skal få liv i godlynnet igjen.
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Lyttetråden var alltid en pludretråd med god takhøyde for utenomsnikksnakk, posting av platecover, med og uten ekstra info og linker, men alltid, og da mener jeg virkelig alltid med musikk som et samlende utgangspunkt. Vendepunktet kom for drøye to år siden og har tiltatt siden. For min del mister jeg interessen hvis jeg skal lese meg gjennom 2-3 sider ren OT, hvor det plutselig kan bli postet et platecover for syns skyld, gjerne med mantraet "Sentralens viktigste tråd" messende side opp og ned, uten at noe matnyttig bringes til torgs. Blir litt som 80-tallets serveringspolitikk, hvor du ikke fikk skjenket alkohol uten mat. Hvem husker vel ikke rekesmørbrødet som nærmest gikk på rundgang hele dagen. Kjøper du ikke den inntørka loffskiva så er du ikke med på festen.

Gjentar meg gjerne, men gode musikktips er noe en får på PM, fordi lyttetråden støyer så fælt av OT at relevante tips drukner i ingenting. Den nye høreNÅ tråden gir (ga?) i det minste spore til (mange) platetips, men det er tydeligvis dumt siden vi er på musikkforumet.

For all det, jeg er en hårsår, middelaldrende, gråhåret og surmulende gubbe som invisterer mye tid på hovedinteressen min, og det kommer jeg til å fortsette med. Kopp te, laksesmørbrød og ei god skive på vinylsnurra. Tror sannelig det var H.R som i sin tid kom med tipset til neste plate ut.
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.166
Antall liker
10.691
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Kanskje jeg skal poste litt mer senere men for en god stund siden fikk jeg noen reaksjoner på disse musikktrådene. At det var folk som "ikke" følte seg velkomne. At tråden ble nærmeste en spam tråd med postinger av platecover og utviklet seg til rene dialoger mellom et par-tre medlemmer og en følelse av "postcount" konkurranse med dertil utvikling av OT snakk...
Under andre tråder ble det snakket opp og ned om feelgood faktor. Var nok god feelgood faktor for noen.

Gjorde et forsøk på å ta tak i det, men nok engang ble en mod "gledesdreperen" for denne minoriteten.

Burde selvsagt vært unødvendig men ideen om å ha egen moderator for musikkavdelingen deler jeg. En god ide.

Krangletråder er det overalt.
Etter mange år som forholdsvis engasjert innleggsskriver noterer jeg med at det ikke nødvendigvis er tema som skaper krangler, men enkeltmedlemmer og deres måte å skrive samt tolke innlegg på.
 

Tremor

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.05.2012
Innlegg
1.294
Antall liker
878
Sted
Tromsø
erlanddf har startet en pludretråd på ot som heter 'den store skål-tråden' eller i nærheten. Jeg tolker det dithen at pludder er formålet med den, det må da være bullseye for den som vil prate skit?
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.507
Antall liker
2.953
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Spørsmål (faktisk seriøst ment- grunnet det siste ordet i trådtittel):
For å legge inn ett innlegg i den nye lyttetråden, er da kriteriet slik som det står i trådtittel; "Hva hører du på ?" Med andre ord - (for å sette det på spissen) en skal sitte ved en PC/lpatop/mac og skrive mens en lytter til musikk.....?
(vet jeg kan være kverulant om jeg vil..)

Til å begynne med ble jeg lettere oppgitt over den nye tråden og det jeg oppfattet som grunnen til at det ble som det ble.
Nå ser jeg at den fungerer - men er enig med eros i dette med mangfoldet vi fikk med en felles tråd, selv om det ble mye scrolling til tider og derfor "gikk lei"
Må også innrømme at jeg ikke sitter og scroller gjennom disse musikksidene lengre, unntatt de klassike. Alt for mange fristelser som dukker opp - lommeioka mi har nok med de fristelsene som dukker opp der.
Men uansett folkens, det disse musikksidene skal være - er jo nettopp musikkene og da gjerne med litt faktaopplysninger og egne opplevelser med disse musikkene.

Mitt forslag, som vi med letthet kan håndheve sammen(om vi virkelig vil) er å holde alt annet pjatt/bilder unna i et innlegg, om det da ikke har relevans til musikkene.
Vet det kan låte naivt og har blitt forsøkt før - men for sat... det må da gå an å være litt voksen iblandt i denne lekebingen vår :)
 
Sist redigert:
T

tce-teams

Gjest
Jeg begynte og poste i tråden hva hører du på nå , pågrunn av at det ble så dårlig stemning inne på tråden hva lytter du til i dag. Jeg for min del synes hva hører du på nå tråden kan bare bli.
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Kanskje jeg skal poste litt mer senere men for en god stund siden fikk jeg noen reaksjoner på disse musikktrådene. At det var folk som "ikke" følte seg velkomne. At tråden ble nærmeste en spam tråd med postinger av platecover og utviklet seg til rene dialoger mellom et par-tre medlemmer og en følelse av "postcount" konkurranse med dertil utvikling av OT snakk...
Under andre tråder ble det snakket opp og ned om feelgood faktor. Var nok god feelgood faktor for noen.

Gjorde et forsøk på å ta tak i det, men nok engang ble en mod "gledesdreperen" for denne minoriteten.

Burde selvsagt vært unødvendig men ideen om å ha egen moderator for musikkavdelingen deler jeg. En god ide.

Krangletråder er det overalt.
Etter mange år som forholdsvis engasjert innleggsskriver noterer jeg med at det ikke nødvendigvis er tema som skaper krangler, men enkeltmedlemmer og deres måte å skrive samt tolke innlegg på.
Jeg kan huske hvordan det starta med et par stk. som bare pludra ivei om alskens ting seg imellom. Det var jævli irriterende for andre som også hadde musikk de ville presentere. Fikk en pm fra deg i den forbindelse, hvor du spurte om jeg ville du skulle ta dette opp med de det gjaldt. Vet ikke om du hadde sett det sjøl, eller om noen hadde klaga. Jeg svarte at jeg hadde aldri rapportert noen til moderatorer, og ikke hadde tenkt og gjøre det nå. Men kanskje jeg burde så hadde kanskje fjaset blitt kvelt i begynnelsen. Men etterpåklokskap er dumt.

Og senere så vet vel de fleste hvordan det har utvikla seg. Hva har nå fly, whiskyflasker og halv og helnakne damer i en tråd som skal handle om musikk og gjøre?

Og drittslenging fra de som vet lite om musikk til de som vet mye. Hva er nå det for slags oppførsel.

Synd det har blitt sånn. Men blitt er blitt.
 

Handsoer

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.03.2007
Innlegg
3.921
Antall liker
1.926
Sted
Sortland
Tar delingen med knusende ro, og er takknemlig for at Finger'n tok initiativ til å starte en ny tråd.
Slik den opprinnelige tråden var ble det mere ork enn moro å følge den. Hakket før jeg feiget ut. (I og med at jeg ikke er interressert i fly og ikke
syns feite damer på motorsykler er morsomt.)
Jeg følger imidlertid med på tråden fortsatt og kan rapportere at ''Hva lytter du til i dag'' nå ser ut til å være en trivelig tråd hvor det postes
covere av musikk som spilles og kommentarene er begrenset til tips og opplysninger om artistene som nevnes i tråden.

Mye likt ''Hva hører du på NÅ (musikk)'' altså.

Da er det egentlig naturlig å spørre: Hva var det som skjedde?
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.617
Antall liker
27.882
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Tar delingen med knusende ro, og er takknemlig for at Finger'n tok initiativ til å starte en ny tråd.
Slik den opprinnelige tråden var ble det mere ork enn moro å følge den. Hakket før jeg feiget ut. (I og med at jeg ikke er interressert i fly og ikke
syns feite damer på motorsykler er morsomt.)
Jeg følger imidlertid med på tråden fortsatt og kan rapportere at ''Hva lytter du til i dag'' nå ser ut til å være en trivelig tråd hvor det postes
covere av musikk som spilles og kommentarene er begrenset til tips og opplysninger om artistene som nevnes i tråden.

Mye likt ''Hva hører du på NÅ (musikk)'' altså.

Da er det egentlig naturlig å spørre: Hva var det som skjedde?
Påske. Brakkesjuke. Testosteron.
mvh
 
  • Liker
Reaksjoner: oct

Tremor

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.05.2012
Innlegg
1.294
Antall liker
878
Sted
Tromsø
Nei, det er vel strengt talt ingen av de tre tingene det handler om, tkr. Men det er veldig betegnende for 'debatten' at noe slikt blir slengt inn i tolvte time. Det er vel bedre om den som virkelig er interessert i hva som skjedde backtracker og leser selv. I beste mening, som det så fint heter. Både rolfozzy og ErosLoveking har pekt direkte på sakens kjerne bare i denne tråden og om man ikke er interessert i å forstå hva som faktisk står der så er det vel ikke mer å si om den saken.
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.973
Antall liker
19.832
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Kan godt si hva årsaken er; at støyen og selvgodheten er borte fra tråden. Det hele toppet seg da United stolt outet i tråden hvem han hadde på ignorelista si. Direkte kvalmt med slik selvgodhet! En annen ting er Eros stadige sleivspark de gangene han fant det opportunt å stikke innom. Ellers går det på såre tær og- ikke minst- manglende respekt for andres musikksmak. Vi hadde i flere år en situasjon der enkelte følte seg bedre enn enn andre, og heller ikke la skjul på det. Slik kan man ikke ha det, og det var årsaken til at man til slutt ga fullstendig faen. Det førte også til at det å irritere ble et virkemiddel for å vise nettopp dette. Nå er dette borte fra tråden, av helt åpenbare grunner.

Dette skriver jeg etter oppfordring fra trådstarter om å si min mening. Nå er det gjort.
 
  • Liker
Reaksjoner: oct

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.617
Antall liker
27.882
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Nei, det er vel strengt talt ingen av de tre tingene det handler om, tkr. Men det er veldig betegnende for 'debatten' at noe slikt blir slengt inn i tolvte time. Det er vel bedre om den som virkelig er interessert i hva som skjedde backtracker og leser selv. I beste mening, som det så fint heter. Både rolfozzy og ErosLoveking har pekt direkte på sakens kjerne bare i denne tråden og om man ikke er interessert i å forstå hva som faktisk står der så er det vel ikke mer å si om den saken.
Hva er du ute etter, Tremor- en fordeling av skyld?

Anbefaler deg å lese innleggene mine en gang til. Hvis du backtracker, vil du kunne lese deg til at jeg skrev et høflig innlegg der jeg mente at det måtte være plass til alle i en slik tråd- både de som var hardcore og de som var litt mer slentrende.

mvh
 
  • Liker
Reaksjoner: oct

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Innlegg
8.404
Antall liker
11.156
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
2
Kan godt si hva årsaken er; at støyen og selvgodheten er borte fra tråden. Det hele toppet seg da United stolt outet i tråden hvem han hadde på ignorelista si. Direkte kvalmt med slik selvgodhet! En annen ting er Eros stadige sleivspark de gangene han fant det opportunt å stikke innom. Ellers går det på såre tær og- ikke minst- manglende respekt for andres musikksmak. Vi hadde i flere år en situasjon der enkelte følte seg bedre enn enn andre, og heller ikke la skjul på det. Slik kan man ikke ha det, og det var årsaken til at man til slutt ga fullstendig faen. Det førte også til at det å irritere ble et virkemiddel for å vise nettopp dette. Nå er dette borte fra tråden, av helt åpenbare grunner.
Så flott at du står frem og innrømmer din aktive rolle med å skape støy og irritasjoner i tråden med hensikt.

Hvordan du legitimerer det gidder jeg ikke kommentere, rent bortsett fra å påpeke at du selv har gjort alt det du bebreider andre for, og vel så det.
Å legitimere din egen tarvelige oppførsel med at noen andre provoserte deg imponerer meg ikke akkurat.
En får ofte høre at på internett er 15 årige piker egentlig menn på 50. Her virker det som om situasjonen er omvendt.
 
N

nb

Gjest
Når innleggsratioen til lars_erik går mot 1 går trådens nytteverdi mot 0. Det slår aldri feil.
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.973
Antall liker
19.832
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Kan godt si hva årsaken er; at støyen og selvgodheten er borte fra tråden. Det hele toppet seg da United stolt outet i tråden hvem han hadde på ignorelista si. Direkte kvalmt med slik selvgodhet! En annen ting er Eros stadige sleivspark de gangene han fant det opportunt å stikke innom. Ellers går det på såre tær og- ikke minst- manglende respekt for andres musikksmak. Vi hadde i flere år en situasjon der enkelte følte seg bedre enn enn andre, og heller ikke la skjul på det. Slik kan man ikke ha det, og det var årsaken til at man til slutt ga fullstendig faen. Det førte også til at det å irritere ble et virkemiddel for å vise nettopp dette. Nå er dette borte fra tråden, av helt åpenbare grunner.
Så flott at du står frem og innrømmer din aktive rolle med å skape støy og irritasjoner i tråden med hensikt.

Hvordan du legitimerer det gidder jeg ikke kommentere, rent bortsett fra å påpeke at du selv har gjort alt det du bebreider andre for, og vel så det.
Å legitimere din egen tarvelige oppførsel med at noen andre provoserte deg imponerer meg ikke akkurat.
En får ofte høre at på internett er 15 årige piker egentlig menn på 50. Her virker det som om situasjonen er omvendt.
Tror du bør lese en gang til. Resten av det du skrev gidder jeg ikke kommenter, det viser bare at det kanskje er helt greit med to tråder.
 

Tremor

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.05.2012
Innlegg
1.294
Antall liker
878
Sted
Tromsø
Nei, det er vel strengt talt ingen av de tre tingene det handler om, tkr. Men det er veldig betegnende for 'debatten' at noe slikt blir slengt inn i tolvte time. Det er vel bedre om den som virkelig er interessert i hva som skjedde backtracker og leser selv. I beste mening, som det så fint heter. Både rolfozzy og ErosLoveking har pekt direkte på sakens kjerne bare i denne tråden og om man ikke er interessert i å forstå hva som faktisk står der så er det vel ikke mer å si om den saken.
Hva er du ute etter, Tremor- en fordeling av skyld?

Anbefaler deg å lese innleggene mine en gang til. Hvis du backtracker, vil du kunne lese deg til at jeg skrev et høflig innlegg der jeg mente at det måtte være plass til alle i en slik tråd- både de som var hardcore og de som var litt mer slentrende.

mvh
Jeg er ute etter en tråd som handler om musikk. Det er vel ingen bombe?
 
V

vredensgnag

Gjest
Når man for tyvende gang har meldt at man lytter til Kari Bremnes' "Over en by," burde innleggsantallet man har opparbeidet deles med tyve.
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.617
Antall liker
27.882
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Nei, det er vel strengt talt ingen av de tre tingene det handler om, tkr. Men det er veldig betegnende for 'debatten' at noe slikt blir slengt inn i tolvte time. Det er vel bedre om den som virkelig er interessert i hva som skjedde backtracker og leser selv. I beste mening, som det så fint heter. Både rolfozzy og ErosLoveking har pekt direkte på sakens kjerne bare i denne tråden og om man ikke er interessert i å forstå hva som faktisk står der så er det vel ikke mer å si om den saken.
Hva er du ute etter, Tremor- en fordeling av skyld?

Anbefaler deg å lese innleggene mine en gang til. Hvis du backtracker, vil du kunne lese deg til at jeg skrev et høflig innlegg der jeg mente at det måtte være plass til alle i en slik tråd- både de som var hardcore og de som var litt mer slentrende.

mvh
Jeg er ute etter en tråd som handler om musikk. Det er vel ingen bombe?
Sukk.

Og alle andre som ikke følger ditt, Eros`, Townes`, og Uniteds A4- skjema for posting i tråden er pr. definisjon uinteressert/kunnskapsløs om musikk?

mvh
 

Tremor

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.05.2012
Innlegg
1.294
Antall liker
878
Sted
Tromsø
Og alle andre som ikke følger ditt, Eros`, Townes`, og Uniteds A4- skjema for posting i tråden er pr. definisjon uinteressert/kunnskapsløs om musikk?

mvh
Nei, du har misforstått.
 

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Innlegg
15.639
Antall liker
10.642
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Nei, det er vel strengt talt ingen av de tre tingene det handler om, tkr. Men det er veldig betegnende for 'debatten' at noe slikt blir slengt inn i tolvte time. Det er vel bedre om den som virkelig er interessert i hva som skjedde backtracker og leser selv. I beste mening, som det så fint heter. Både rolfozzy og ErosLoveking har pekt direkte på sakens kjerne bare i denne tråden og om man ikke er interessert i å forstå hva som faktisk står der så er det vel ikke mer å si om den saken.
Hva er du ute etter, Tremor- en fordeling av skyld?

Anbefaler deg å lese innleggene mine en gang til. Hvis du backtracker, vil du kunne lese deg til at jeg skrev et høflig innlegg der jeg mente at det måtte være plass til alle i en slik tråd- både de som var hardcore og de som var litt mer slentrende.

mvh
Jeg er ute etter en tråd som handler om musikk. Det er vel ingen bombe?
Sukk.

Og alle andre som ikke følger ditt, Eros`, Townes`, og Uniteds A4- skjema for posting i tråden er pr. definisjon uinteressert/kunnskapsløs om musikk?

mvh
Nå bør du virkelig ta deg sammen. Les tilbake da! Og gjerne lengre tilbake enn til påsken.
Dette beviser bare for n'te gang at det er/ var å tale for døve ører.

Jeg kom med et hjertesukk, du besvarte det med semantisk flisespikk som var, for å si det pent, fullstendig pointless og helt fullstendig irrelevant. Og resten av innlegget mitt ble mistolket med overlegg. Da er det bare å gi opp. Til alt overmål prøver du å avfeie det hele med "brakkesyke, påske og alkohol" eller noe sånt. Det handler jo ikkje om det i det hele tatt. Det innrømmes jo sogar (omsider) fra den som er sakens kjerne her at det systematisk og bevist ble søkt å provosere/irritere.

Jesus Kristus. Er fullstendig månebedotten.
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
denne tråden viser med all tydelighet at det er behov for to tråder
 
Topp Bunn