- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.016
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Uten at det er noe som helst galt i det du skriver, så minner vel filosofien mer om fascisme enn flower power...Rune S skrev:Personlig betaler jeg med veldig stor glede min skatt med tanke på at det kan vere til hjelp for mennesker som virkelig trenger det,mennesker som virkelig ikke kan jobbe ! Men der er de som utnytter det naive norske systemet,og akkurat det gjør meg smått forbannet!!
Sosialisme er også en nydelig tanke,tror grunntanken har opphav i den nydeligere Jesus,men måten vi mennesker utfører den på og hvordan den da virker i praksis....,vel,det ender slik jeg ser det som kommunismen,det krever yberkontroll for å gjennomføre det,diktatur,og videre økonomisk kollaps,fordi det spenner beina under de flotte menneskene i privat næringsvirksomhet som rett og slett driver en virksomhet fordi det gir deres liv mening,det å skape noe,de skaper arbeidsplasser,ikke alle der er egoistiske kapitalister.... der finnes kapitalister/dyktige økonomer som har glede i å bygge ting,la ting vokse,skape ting,skape arbeidsplasser ..... noen av de patetiske på "venstre" siden som ikke er i stand til unne andre suksess og har misunnelig blod så det surner,slår så beina under de kreative i samfunnet ..... Slik jeg ser det så må det en fusjon til mellom høyre og venstre,ta det beste fra begge leirer,slutt med krigføring fra høye skyttergraver,ting er som regel ikke svart eller hvitt,der er flere vakre farger,og man kan møtes på midten......
Jeg er åpen for å starte et nytt revolusjonerende politisk parti med vredensgnag,pengesluk,OMF,Gjestemedlem osv![]()
Ok,dette var litt flower power,I am guilty! ,litt vel mye single malt Whisky osv. , men søren heller ,mulig her er så mye smartness på HFS at man kunne skape noe spennende politisk 8)
HFS partiet,Hør For Svingende !
Fascio/fasces = forbund (les: hevet over "ideologiene" og de sosiale klassene).