Filtrere bort musikksalg på bruktbørsen?

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
524
Det er i perioder voldsomme mengder musikk som selges på bruktbørsen.
Akkurat nå er 13 av de 30 siste annonsene musikk som selges. dette er enkeltplater og større deler av katalogen på kjente artister.
Kanskje ikke verdens største sak, men jeg opplever dette veldig forstyrrende når jeg bruker funksjonen "siste fra bruktbørsen".
Jeg forventer å finne hifiutstyr til salgs på hifisentralens bruktbørs? Feil av meg?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Jeg skjønner hva du sier, men ettersom vi har kategori for salg av musikk så er det ikke så mye vi kan gjøre med akkurat nå.

Jeg høres ut som hakk i plata, men vi er i avslutningsfase med HFS3, og der får vi en ny bruktbørs hvor du kan filtrere bort alt du måtte ønske.

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
5.733
Torget vurderinger
1
Gjestemedlem skrev:
I mellomtiden kan man hente en RSS fra bruktbørsen med kun de kategoriene man ønsker.
Genialt! Har ikke helt skjønt dette med skreddersøm av RSS før nå. :-*

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.587
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Huff disse annonsene tar jo helt av. Er det ikke mulig å skrive "cd samling selges"?
har man 2000 cder og deler opp i pakker på 3-5 stk blir det rimelig mange annonser. Får vel kanskje noen kroner mer for det på den måten? Samt at det er lettere å selge?

Uansett - ikke noe stort problem egentlig ;)

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
45.519
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Vi har da tross alt en kategori som heter salg av musikk ol,ser ikke helt problemet.

Synes selv at det er en grei måte å selge musikk samlinger slik som det blir gjort her på sentralen :)

mvh

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
SOEDAL skrev:
Det er i perioder voldsomme mengder musikk som selges på bruktbørsen.
Akkurat nå er 13 av de 30 siste annonsene musikk som selges. dette er enkeltplater og større deler av katalogen på kjente artister.
Kanskje ikke verdens største sak, men jeg opplever dette veldig forstyrrende når jeg bruker funksjonen "siste fra bruktbørsen".
Jeg forventer å finne hifiutstyr til salgs på hifisentralens bruktbørs? Feil av meg?
Du "forventer å finne hifiutstyr til salgs på hifisentralens bruktbørs". Dét er ikke feil av deg. Men det er da ikke noen mangel på hifiutstyr til salgs på bruktbørsen? Så sånn sett blir jo dine forventninger innfridd.

Men i følge overskriften på tråden ønsker du å filtrere bort musikksalg. Dét blir nok litt feil av deg, all den tid det faktisk finnes en egen kategori for salg av musikk på børsen.

Dette minner litt om det man har sett eksempler på tidligere på forumet, nemlig at det jeg ikke liker, skal bort.

Jeg synes vi skal gjøre som Høvdingen sier, gi tål og vente på HFS3. Da kan man filtrere vilt og uhemmet. Eller man kan bruke RSS som andre har nevnt.

RuneG

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.02.2011
Antall liker
176
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
37
Jeg er en av de skyldige i å ha lagt ut endel (små) CD-pakker som en og en annonse.
Kanskje bedre ide å ha flere slike CD-pakker i en og samme annonse?
Jeg skal prøve det neste gang ;)

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
fuzztor skrev:
Jeg er en av de skyldige i å ha lagt ut endel (små) CD-pakker som en og en annonse.
Kanskje bedre ide å ha flere slike CD-pakker i en og samme annonse?
Jeg skal prøve det neste gang ;)
Se der, ja! :D
Kommunikasjon er alt som skal til. "Problem" borte vekk! :)

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.035
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
motoren skrev:
Vi har da tross alt en kategori som heter salg av musikk ol,ser ikke helt problemet.

Synes selv at det er en grei måte å selge musikk samlinger slik som det blir gjort her på sentralen :)

mvh
Ditto

Men er mer betenkt over prisnivået hos enkelte, når mye av det kan kjøpes her og der nytt- for samme eller billigere.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.069
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
emotikon skrev:
motoren skrev:

mvh
Ditto

Men er mer betenkt over prisnivået hos enkelte, når mye av det kan kjøpes her og der nytt- for samme eller billigere.
Det hadde vært en fordel om enkelte sjekket prisene på amazon.co.uk, trakk fra moms på de, og husket at amazon.co.uk har fri frakt til Norge, før de satte prisen ja. Det er veldig lite av kurante utgivelser som ikke kan leveres i postkassa for mellom 30 og 45 kroner, nytt og ubrukt. Med mindre det er rene samleobjekter, eller ting som er out of print, vil jeg i hovedsak ikke reflektere særlig over brukte CDer med mindre de kan leveres på døra hos meg i brutto prisleie på mellom 20 og 25 kroner......

C

Cyber

Gjest
Hvordan får du gratis frakt på Amazon.co.uk, Erato?

EDIT: Fant ut av det, man må handle for 25£.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.069
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
cybervision_ skrev:
Hvordan får du gratis frakt på Amazon.co.uk, Erato?

EDIT: Fant ut av det, man må handle for 25£.
Nei da, som regel ikke. Ser det står det, men prøv med mindre pakker (tror grensa ligger ved ca 20 £ før Vat-fratrekk).

Topp Bunn