Gleder megFikk pakket den ned til 3Gb, får se hva bambadoo kan fikse.
Har sett hifi dilerium mange ganger (på bad kvalitet),det er en konge dokumentar .
"I'm on a hifi mission from god!!" ;D
Den svenske gir jeg terningkast 1,5 .
Gleder megFikk pakket den ned til 3Gb, får se hva bambadoo kan fikse.
Det beste er vel at Lars mener det seriøst! Hehe...Gleder meg
Har sett hifi dilerium mange ganger (på bad kvalitet),det er en konge dokumentar .
"I'm on a hifi mission from god!!" ;D
Den svenske gir jeg terningkast 1,5 .
He he ,han mener det seriøst jaDet beste er vel at Lars mener det seriøst! Hehe...
Tar ikke mindre enn 11timer og uploade den, jippi.
Ah ,trodde jeg skulle laste den ned nå .Leverte den på posten nå faktisk, litt sent men...
Ikke bland degEt lite spørsmål: Har dere fått tillatelse fra opphavsmennene til å publisere og distribuere deres åndsverk?
"Hi-fi Lars":Det beste er vel at Lars mener det seriøst! Hehe...
Tar ikke mindre enn 11timer og uploade den, jippi.
Godt spørsmål. Er nok i strid med åndsverk loven.Et lite spørsmål: Har dere fått tillatelse fra opphavsmennene til å publisere og distribuere deres åndsverk?
Haha, genialt.
Sorry at jeg ikke så denne før nå..Kan man bruke en vanlig hodetelefonforsterker, eller må man ha en spesialforsterker slik som Stax?
Fett.DVD er mottatt idag. Uploader sannsynligvis i morgen eller Onsdag.
Hehe... det var dette med "hi-fi mission from god" da ;DHonnøren går til joaredge...![]()
Jeg solgte nettopp en kabel til John som medvirker i filmen . Hadde en hyggelig hifi prat .Må ikke røpe slutten nå ;-)
Spennende til det siste denne dokumentaren....
Går det bra om jeg laster opp på ftp'en din?Om du vil det interman så regner jeg ikke med at noen har noe mot det. Om ikke du vil så gjør sikkert jeg det.
Går sikkert bra.Går det bra om jeg laster opp på ftp'en din?
Da er den på vei. Fila skal være oppe rundt 22.00, og tror de fleste blir fornøyd med bilde og lyd.Går sikkert bra.
Det er noen som ikke har fått svar fra meg på pm enda. Svarer dem i morgen tidlig. Og om det er andre som vil "serve" denne også så har ikke jeg noe imot det. Sikkert ikke joaredge heller.