Fiffig!

maiden

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.10.2005
Antall liker
0
Jeg kjøpte med hva jeg trodde var revet ost. Da jeg kommer hjem ser jeg at det jeg faktisk har kjøpt er 150 gr Revet.

Hvordan det smakte? Tja; som revet vil jeg vel si, på ingen måte som revet ost.

Lurer på om jeg skal lansere ett nytt produkt; Strimler! I forpakningen skal det selvfølgelig se ut som strimlet kjøtt. Innholdet vil antagelig bli papirstrimler.

Bon appetit!

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.893
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Ja har vært endel forbruker saker angående dette.

Hvor mye krabbe er det i crabsticks?

wilbur-x

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.07.2006
Antall liker
1
Jeg vil ikke forske på familieribbe; hvilket slekts-tre er det neste i de hvite bussene til Nortura ?

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.940
Øyvind H skrev:
Jeg kjøpte med hva jeg trodde var revet ost. Da jeg kommer hjem ser jeg at det jeg faktisk har kjøpt er 150 gr Revet.

Bon appetit!
Men det var sikkert billig ?

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
naboen min i alta gikk hardt ut mot stabburet og fikk de til å fjerne "reinsdyrkaker" (eller noe sånt) fra joika-boksene.
stor sak i media, til og med nrk plukket den opp.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.312
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Øyvind H skrev:

Laget av herdet palmeolje og annen moro visstnok, særdeles hardt å håndtere for bla blodårer. Det er på grensen til kriminelt hvordan disse produktene merkes og selges (slik at det ser ut som ost). Kast dritten og pass på en annen gang.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
bambadoo skrev:
Ja har vært endel forbruker saker angående dette.

Hvor mye krabbe er det i crabsticks?
er det ikke 100% kongekrabbe?
damn, da har jeg blitt lurt de tre gangene jeg har kjøpt crabsticks på de siste tyve årene... :mad: :mad: :mad:
sint nå! :mad:

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Antall liker
7.162
erato skrev:
Laget av herdet palmeolje og annen moro visstnok, særdeles hardt å håndtere for bla blodårer. Det er på grensen til kriminelt hvordan disse produktene merkes og selges (slik at det ser ut som ost). Kast dritten og pass på en annen gang.
Ja, for melkefett er jo så utrolig mye bedre ;)

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.312
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
emokid skrev:
erato skrev:
Ja, for melkefett er jo så utrolig mye bedre ;)
Vi får spørre Vidar P. Men palmeolje er visst fullt av såkallt transfett som skal være enda jævligere.....

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
trodde det bare var arsenik som var kjipere enn melkeprodukter, jeg.

maiden

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.10.2005
Antall liker
0
[/quote]

Men det var sikkert billig ?
[/quote]

Godt mulig :)

edit: Ved nærmere ettertanke vil jeg vel si at avansen for litt planteolje, fett og en dæsj ost er tilnæmet audiokabelivå ;D

K

KindOfBlue

Gjest
"Revet" er et Synnøve Finden påfunn, er det ikke? Møkkaprodukt.

Vi får nok i oss en del skit vi ikke har lyst til å tenke over. Tar en stund før jeg glemmer fiskeoppdretteren jeg møtte som ikke ville spise laks uten å vite eksakt hvor den kom fra ...

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Finden produktene holder jeg meg langt unna, javnt over semmer kvalitet.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
18.400
Sted
Østfold
Kanskje verdt å tenke på for svorne analogfreaker... musikksubstitutt ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
Kjøper du noe som ser ut som raspet billigdritt i en pose.. så får du også det. Du hadde sikkert ikke merket noen forskjell overhodet om det var Sf hvitost eller Sf revet uten å lese på pakken.

Bjøp en pose fersk bøffelmozarella på Safari neste gang du skal lage pizza eller bruschetta.. så har man hevet maten opp til spiselig nivå. God engelsk Cheddar (Ikke noe elendig Tinedritt) eller Lancashire er også vel anvendelig som stekt mat. Bruk heller litt mindre av noe med smak i så er det både sunnere og mer smakfult.

Hva er stas med seige strimler med halvkoagulert gult fett unasett?

Sniff

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.09.2005
Antall liker
94
Ikke si et vondt ord om synnøve "revet" før du har blitt utsatt for First Price tilsvarnede terrorangrep i pose! Det er ikke menneskemat. Har dessverre en kamerat som byr på pizza med slikt på fra tid til annen. Takk Gud for pils. Mye pils

Mvh
Sniff

Topp Bunn