- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 397
Når kommer det? Venter i spenning på kavalkaden.
|
Og likevel poster du sånn at tråden kommer øverst?Er dritt lei dette emne.
Tja - hvilken krangel er det du sikter til egentlig? Tror mange vil føle det som en degradering av et godt hifiblad om tråder om Fidelity havnet i "off topic."Er ikke dette litt Off-Topic i forhold til Hifi Generelt.?
Ikke for å være uhøfflig, men syns at "Fidelity-kranglen" bør foregå i Off-Topic Hjørnet..
Hvis Høvdingen er enig i dette, så hadde det vært hyggelig om han flyttet posten ditt, også fremtidige diskusjoner som går så direkte på Fidelity og andre blader..
Rart, så det nemmelig på Narvesen i går. Sikkert posten igjen. ;D ;D ;DF...n jeg har ikke fått nr. 25 enda ;D ;D ;D ;D
Trodde det kom ganske snart ettersom index til kavalkaden var med i siste nummerLite poeng i å poste om nr. 25 enda da, kommer vel ikke før i slutten av februar?
Ca 6-8 uker før nr. 27 ;D :Noen som vet når nr. 26 kommer?
Har det på samme måten. Skulle ønske jeg var litt dummere, så var det lettere å passe inn.Diskusjoner om Fidelity og andre blader bør IKKE flyttes til off-topic, der er det snart ikke annet enn kvasiintellektuelle diskusjoner om politikk og konspirasjonsteorier der det flommer over av "wannabe" intellektuelle innlegg postet av "wannabe-intellektuelle" skribenter. Og vi vil vel ikke at diskusjoner om våre favorittblader skal drukne i slik svada?
I slutten av februar.Når kommer det? Venter i spenning på kavalkaden.
Det gjør jeg og!! slik at jeg kjøpte HiFi&Musik idag pga deres hjemme hos, men selve reportasjen kunne man lest gratis i metro, dårlig.Jeg ønsker meg flere sånn derre hjemme hos reportasjer.
Næhh! ta ferja sørover så får du oppleve selv... pm gjelder, eller det jeg liker å kalle praktisk HiFi....Jeg ønsker meg flere sånn derre hjemme hos reportasjer.
Danmark?Næhh! ta ferja sørover så får du oppleve selv... pm gjelder, eller det jeg liker å kalle praktisk HiFi....
mvh
Kom igjen! det skulle være hyggeligOkaiSkal love deg det frister. Det er notert på min "to do list".
Og skulle du være i nærheten av Kristiansand så...... Ja, du vet resten![]()
Hadde vært veldig hyggelig. Skal se hva jeg får til. Du hører fra meg. Takk så mye forrestenKom igjen! det skulle være hyggelig![]()
;D ...
mvh