Fidelity: Hva jeg ønsker meg

K

kbwh

Gjest
Min smak er selvfølgelig verdens mest fortreffelige og jeg kommer aldri med teite kommentarer!

Selvfølgelig var den første kommentaren flåsete så det holder. Den andre er i det minste ydmyk. Anyway. Du er når som helst velkommen i mitt furuhelvete.

Edit: Du siterte meg før jeg strøk. Vi lar det stå som det står. Jeg ser også at jeg driver og glemmer at mange har lagt ned et stort arbeid i forkant av og i løpet av messen (men det hører vel til i den andre tråden. Jeg er håpløs).

O

om.s

Gjest
Min smak er selvfølgelig verdens mest fortreffelige og jeg kommer aldri med teite kommentarer!

Selvfølgelig var den første kommentaren flåsete så det holder. Den andre er i det minste ydmyk. Anyway. Du er når som helst velkommen i mitt furuhelvete.
;D

mvh

S

stikken

Gjest
Hva beviser blindtester? Ingenting, kun tilstedeværelse eller ikke av et fenomen der og da i gitte oppsett.
eller at ITTen låt like bra som CJen (ikke si det til noen!).

Synes forøvrig at siste utgave var svært engasjerende, spennende var det med "boksen i vegguttaket" en sånn må jeg ha.
ååååååå fine rørforsterkere!!!

Ha en god farsdag til alle fedre!
Vh
S

swans

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2006
Antall liker
2
Nei.

Kabler MÅ spilles inn. Det som varierer er hvor lang tid det tar, avh. av trådtykkelser osv.

Byttet ut mine lange ICer nettopp og nå etter rundt 3 uker begynner det hele å falle på plass.
kan du gi en god redgjørelse for hva i huleste som må "spilles inn"
dette er ikke et motinlegg, er bare veldig nyskjerrig på å høre meninger, da dette ER veldig omdiskutert

swans

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2006
Antall liker
2
Karusellen går videre i full fart. Selv har jeg hoppet av, så for å komme med en kommentar fra sidelinjen: Alle disse som fremhevder påstander som strider mot all kjent fysikk kan bare drive på, jeg betrakter det som bogus inntil de eventuelt kommer med holdbar dokumentasjon for påstandene. Selv om det tilsynelatende er mange troende i rekkene er pr. i dag mengden produsert dokumentasjon lik null. Hvis de ikke kan dokumentere noe er det bare å skrike og skråle for fulle lunger, jeg gir blaffen. Vil de bli hørt er det én ting som teller; dokumentasjon. Over og ut.
nordost skriver at deres kabler er "raskere" en alle andre, jeg har ikke noe grunnlag + eller -, men.....er det noe relevanse her ?

Topp Bunn