Ferien 2007

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg tenkte vi måtte få kartlagt hvilke planer medlemmene på sentralen for for ferien 2007.
Hvor går turen, og hva skal oppleves.

Fint om man legger inn bilder underveis.

Personlig kaster jeg fortøyningene til seilskuta på onsdag, med kurs for Skagen.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Danmark i år igjen... :)

Så litt hyttetur hos mine foreldre, og ellers bading og båtturer om været er bra.

limvingen

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.07.2006
Antall liker
20
Torget vurderinger
3
Safari i Kanya og Tanzania (Serengeti, Masai Mara, Ngorongoro) + en uke på Zanzibar ;D

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Antall liker
611
Det blir extraturer på Ormen lange prosjektet annenhver friperiode, og bygging av ny garasje de andre friperiodene. Jobbesommer m.a.o.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.290
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
En uke på Risør kammermusikkfestival.

Om ett par uker setter jeg i gang med å pusse oppe bad. Jobbesommer her også mao. Daueste sommer"ferie" i manns minne. I fjor var jeg 4 uker i Frankrike og 1 uke i Italia på bilferie. Fikk til og med Mercen med meg til Andorra. Kjørte 11.000. Kall meg miljøsvin.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.290
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Hvorfor har du ikke postet det fine bildet ditt i fotokonkurransen?

T

Thomas1

Gjest
I år blir det Danmark med kjerringa og barna. Har leid hus for en uke.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0

I år blir det ikke ferie før i August, men da skal familien kjøre båt. ;D

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
1.251
Sted
Porsgrunn
Har brukt feriepengene på forsterker, så jeg blir hjemme :) Bare noen turer til Wrigthegården er planlagt i sommer.

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Mye jobbing.

Men jeg skal nok få flettet inn et par uker til Laksefiske i Troms / Finnmark som alltid

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Blir en tur til Køben igjen med kona, en stund siden sist. Først en del av det vanlige; Tivoli, Nyhavn, kanaltur med båt, Strøget, picnic med vin og mat i Slottshavene, smørrebrød og en lille på Told & Snaps i nærheten av Nyhavn, et par brune kneiper. Deretter se den nye operaen, en tur til kunstmuseet Glyptoteket, en liten togtur til Klampenborg for noen gode restauranter, en tur til et vennepar i Odense, og ellers bare ta dagene som de kommer, får håpe været er med oss.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
oddgeir skrev:
Personlig kaster jeg fortøyningene til seilskuta på onsdag, med kurs for Skagen.
Må ikke kaste fortøyninger sånn vilt ute i naturen ! :( Bruk miljøstasjonen ! ::)

Hvordan skal du få parkert skuta når du kommer fram til Skagen hvis du kaster fortøyningene dine ??
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

edit,
God tur Oddgeir, ;)

Topp Bunn