Farvel sommertid!

L

larkus

Gjest
Husk å stille klokka en time fram før du legger deg ikveld ;D

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.720
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Frem?

Man stiller alltid klokka i retning årets sommer, både om våren og om høsten. It's easy, som han sang, John Lennon.

T

TT.

Gjest
Tubesnake skrev:
Og hvorfor skal jeg stille den frem?
La ham stille den fremover, vi andre som ikke har tømt glassene enda får stille bakover

L

larkus

Gjest
Jeg har konsekvent stilt den frem de siste 20 årene etter en traumatisk episode da jeg stilte den tilbake våren 1989!!

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
34
TTmania skrev:
Tubesnake skrev:
Og hvorfor skal jeg stille den frem?
La ham stille den fremover, vi andre som ikke har tømt glassene enda får stille bakover
Dæven, det er altså en fordel med at sommertiden tar slutt. Man rekker et par drinker ekstra. :)

Valentino

Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.720
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
larkus skrev:
Jeg har konsekvent stilt den frem de siste 20 årene etter en traumatisk episode da jeg stilte den tilbake våren 1989!!
Så nå starter du siste søndag i oktober to timer før tia? Alt for en vårfadese? Det er jo fabelaktig! ;D ;D ;D

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
lol ;D

siden larkus har stilt klokka to timer fremover hvert år de siste 20 årene, så ligger han altså 40 timer foran alle oss andre nå.
vi andre nuller jo oss bare ut ved å stille den frem en time på våren og tilbake en time på høsten. :'(

gratulerer, larkus!
du gir begrepet "forut for sin tid" en ny betydning.

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Det kjedeligste med det hele er at vi må stå opp klokka tre om natta og stille alle klokkene! :mad:

L

larkus

Gjest
Gago skrev:
lol ;D

siden larkus har stilt klokka to timer fremover hvert år de siste 20 årene, så ligger han altså 40 timer foran alle oss andre nå.
vi andre nuller jo oss bare ut ved å stille den frem en time på våren og tilbake en time på høsten. :'(

gratulerer, larkus!
du gir begrepet "forut for sin tid" en ny betydning.
Det skjer mye flott her i fremtiden. Gled eder ;D

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Med overlegg flyttet jeg ikke klokkene før i dag morres, det gir en time ekstra musikklytting i dag!

S

Stereo_Mono

Gjest
el_mariachi skrev:
Med overlegg flyttet jeg ikke klokkene før i dag morres, det gir en time ekstra musikklytting i dag!
Hehe! Tenkte akkurat det samme når jeg våknet lys våken 0815 i morges... Deilig å snurre noen sorte skiver så tidlig :)

Valentino

Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.720
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Gratulerer med en fabelaktig spøk, larkus. Og så klarer du å forsterke den også! Applaus!

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Eldstemann har arbeidsuke denne uka og begynner kl 0700 og sitter på med meg til jobb, så det passet bra å stille klokka akkurat nå...

Topp Bunn