L
larkus
Gjest
Husk å stille klokka en time fram før du legger deg ikveld ;D
La ham stille den fremover, vi andre som ikke har tømt glassene enda får stille bakoverTubesnake skrev:Og hvorfor skal jeg stille den frem?
Dæven, det er altså en fordel med at sommertiden tar slutt. Man rekker et par drinker ekstra.TTmania skrev:La ham stille den fremover, vi andre som ikke har tømt glassene enda får stille bakoverTubesnake skrev:Og hvorfor skal jeg stille den frem?
Så nå starter du siste søndag i oktober to timer før tia? Alt for en vårfadese? Det er jo fabelaktig! ;D ;D ;Dlarkus skrev:Jeg har konsekvent stilt den frem de siste 20 årene etter en traumatisk episode da jeg stilte den tilbake våren 1989!!
Det skjer mye flott her i fremtiden. Gled eder ;DGago skrev:lol ;D
siden larkus har stilt klokka to timer fremover hvert år de siste 20 årene, så ligger han altså 40 timer foran alle oss andre nå.
vi andre nuller jo oss bare ut ved å stille den frem en time på våren og tilbake en time på høsten. :'(
gratulerer, larkus!
du gir begrepet "forut for sin tid" en ny betydning.
;D ;Del_mariachi skrev:Med overlegg flyttet jeg ikke klokkene før i dag morres, det gir en time ekstra musikklytting i dag!
Hehe! Tenkte akkurat det samme når jeg våknet lys våken 0815 i morges... Deilig å snurre noen sorte skiver så tidligel_mariachi skrev:Med overlegg flyttet jeg ikke klokkene før i dag morres, det gir en time ekstra musikklytting i dag!
Valentino skrev:Gratulerer med en fabelaktig spøk, larkus. Og så klarer du å forsterke den også! Applaus!