Farsdag. Korleis har du eventuelt vorte feira?

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Idag fikk jeg sove lenge. Sov til 07.55 i dag. Fikk egg&bacon til frokost og har nettopp spist Marsipankake. Nam nam
 

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Innlegg
24.661
Antall liker
32.645
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
20
Fikk faktisk roser på bordet av kona i går :D
En datter har varslet å komme innom på middag og kaffe idag :)

gismo
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.338
Antall liker
8.431
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Joda.

Kake og pakke på senga, er litt heldig da jeg har fødselsdag til onsdag.
2 fluer i en smekk ;D
Konemor har dratt på jobb,jobber i blomsterbutikk.
Jeg å barna hjemme alene, nå skall skiene prøves av de minste i familien.
Det vil si en god start på dagen(konemor burde vært hjemme da :()

Steinar.
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Har aldri feira slike salgsdager for handelsstanden.
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Mine to minste døtre hadde laget tegninger og kjerringa ramlet inn med kaffe. Grei start på dagen :)

/jan
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
rolfozzy skrev:
Har aldri feira slike salgsdager for handelsstanden.
Man feirer vel ikke salgsdagen, man feirer far! ;)

Personlig fikk jeg sove leeeenge, og fikk kort, tegninger og "Vårres Jul 2" av ungene :).
 

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Innlegg
8.084
Antall liker
6.539
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
hehe - vi feira'n forrige søndag- da far var helt sikker på at det var da og sant å si så følger'n ikke helt med på denslags.
Denne uka feirer vi meg jaggu igjen 8)
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
H.R skrev:
hehe - vi feira'n forrige søndag- da far var helt sikker på at det var da og sant å si så følger'n ikke helt med på denslags.
Denne uka feirer vi meg jaggu igjen 8)
Fatteren din er en smarting. Han har klart å lure dere til å feire ham to søndager på rad. Bravo!
 

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Innlegg
8.084
Antall liker
6.539
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
baluba skrev:
H.R skrev:
hehe - vi feira'n forrige søndag- da far var helt sikker på at det var da og sant å si så følger'n ikke helt med på denslags.
Denne uka feirer vi meg jaggu igjen 8)
Fatteren din er en smarting. Han har klart å lure dere til å feire ham to søndager på rad. Bravo!
heheh - det er jeg som er far her.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
H.R skrev:
baluba skrev:
H.R skrev:
hehe - vi feira'n forrige søndag- da far var helt sikker på at det var da og sant å si så følger'n ikke helt med på denslags.
Denne uka feirer vi meg jaggu igjen 8)
Fatteren din er en smarting. Han har klart å lure dere til å feire ham to søndager på rad. Bravo!
heheh - det er jeg som er far her.
Hatten av for det. Hva gjorde du forrige helg? Truet med inndraging av Playstation hvis de ikke godtok din påstand? Min tiåring lot seg ikke lure, og i dag er jeg bortreist.
 

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Innlegg
8.084
Antall liker
6.539
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
baluba skrev:
H.R skrev:
baluba skrev:
H.R skrev:
hehe - vi feira'n forrige søndag- da far var helt sikker på at det var da og sant å si så følger'n ikke helt med på denslags.
Denne uka feirer vi meg jaggu igjen 8)
Fatteren din er en smarting. Han har klart å lure dere til å feire ham to søndager på rad. Bravo!
heheh - det er jeg som er far her.
Hatten av for det. Hva gjorde du forrige helg? Truet med inndraging av Playstation hvis de ikke godtok din påstand? Min tiåring lot seg ikke lure, og i dag er jeg bortreist.
Har tre jenter - de liker å stelle for Far må sies - så når jeg sa det var farsdag i morgen så heiv de seg rundt med hemmelighetskremmeri og vips så var dagen på plass.

Deretter ble det jo enkelt - kalte forrige søndag prøvefarsdag slik at de kunne se hva som fungerte - så heiv de seg rundt å vips - så var også denne dagen på plass.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
H.R skrev:
baluba skrev:
H.R skrev:
baluba skrev:
H.R skrev:
hehe - vi feira'n forrige søndag- da far var helt sikker på at det var da og sant å si så følger'n ikke helt med på denslags.
Denne uka feirer vi meg jaggu igjen 8)
Fatteren din er en smarting. Han har klart å lure dere til å feire ham to søndager på rad. Bravo!
heheh - det er jeg som er far her.
Hatten av for det. Hva gjorde du forrige helg? Truet med inndraging av Playstation hvis de ikke godtok din påstand? Min tiåring lot seg ikke lure, og i dag er jeg bortreist.
Har tre jenter - de liker å stelle for Far må sies - så når jeg sa det var farsdag i morgen så heiv de seg rundt med hemmelighetskremmeri og vips så var dagen på plass.

Deretter ble det jo enkelt - kalte forrige søndag prøvefarsdag slik at de kunne se hva som fungerte - så heiv de seg rundt å vips - så var også denne dagen på plass.
Jeg skjønner. Det er ikke like enkelt med en gutt som er pre-teen. ::)
 

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Innlegg
8.084
Antall liker
6.539
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
baluba skrev:
H.R skrev:
baluba skrev:
H.R skrev:
baluba skrev:
H.R skrev:
hehe - vi feira'n forrige søndag- da far var helt sikker på at det var da og sant å si så følger'n ikke helt med på denslags.
Denne uka feirer vi meg jaggu igjen 8)
Fatteren din er en smarting. Han har klart å lure dere til å feire ham to søndager på rad. Bravo!
heheh - det er jeg som er far her.
Hatten av for det. Hva gjorde du forrige helg? Truet med inndraging av Playstation hvis de ikke godtok din påstand? Min tiåring lot seg ikke lure, og i dag er jeg bortreist.
Har tre jenter - de liker å stelle for Far må sies - så når jeg sa det var farsdag i morgen så heiv de seg rundt med hemmelighetskremmeri og vips så var dagen på plass.

Deretter ble det jo enkelt - kalte forrige søndag prøvefarsdag slik at de kunne se hva som fungerte - så heiv de seg rundt å vips - så var også denne dagen på plass.
Jeg skjønner. Det er ikke like enkelt med en gutt som er pre-teen. ::)
Det har jeg ingen kjennskap til, men på meg virker det som en sansynlig årsak på mangelen på entusiasme i din ende ja.
Til det må jeg vel egentlig si - godt jobba - trenger noen mannfolk i de voksende generasjoner også:)
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.009
Antall liker
6.240
Jeg fikk en dings til å kutte toppen av egget med. Skal senere på middag til min far, og har kjøpt med en lukket valnøtt. Dette er første gang jeg feirer farsdag som firebarnsfar, og det er jo ikke værst. Trodde en stund mindstemann skulle komme i dag siden han ble påtenkt på morsdag for ca 9 mnd siden, men han kom jo nesten to uker før tiden.
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.447
Antall liker
2.632
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Konemor og baby er på reisefot, men i mårres tikka det inn en sms med anvisning til gjemt pakke og kort. Bra start på dagen. Nå knitrer det i ve-ovn mens jeg gyver løst på en av dagens planlagte gjøremål, rydde på HDD(sortere bilder m.m.)

ha en fin dag folkens!
 

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Innlegg
2.302
Antall liker
21
farsdag er noe jævla tull!!! kutt ut dette dillet folkens....
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.286
Antall liker
11.089
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
baluba skrev:
..........
Jeg skjønner. Det er ikke like enkelt med en gutt som er pre-teen. ::)
Trøst deg med at det blir ikke noe bedre siden.
Jeg vurderer å ta livet at julenissen som hevn for idag :mad:

ed: Forresten har jeg hørt at i Tyskland er det fedre som feirer farsdag. De stikker av fra familie og har det maksimalt moro den dagen. Tror jeg kjører den neste år hvis ikke frokosten står klar.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Glemt. Eller det vil si... det har jeg aldri visst. Fint med 'uadressert reklame, nei takk' på postkassa.

Barnløs, men ikke farløs. Snakker med faren min flerfoldige ganger resten av året. Hyggelig fyr.
 

hel-elt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2009
Innlegg
462
Antall liker
102
Jeg har ikke som vane å feire slikt, men eldste datter liker å gjøre noe av dagen: Når jeg kommer hjem fra hytta har hun vært og satt inn masse godt juleøl i kjøleskapet! Farsdagen er nå blitt ganske populær hor meg! ;D ;D ;D ;D ;D
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.152
Antall liker
10.663
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Ikke er jeg far og dette er første farsdag uten far også så en litt rar følelse egentlig.
 
Ble medlem
30.04.2008
Innlegg
11.870
Antall liker
1.398
bambadoo skrev:
Ikke er jeg far og dette er første farsdag uten far også så en litt rar følelse egentlig.
Ja, det er rart første gangen. Første året er i grunnen rarest, synes jeg.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.540
Antall liker
7.863
Torget vurderinger
0
Zomby_Woof skrev:
......Snakker med faren min flerfoldige ganger resten av året. Hyggelig fyr.

Vi fedre bruker som oftest å være både hyggelige og fornuftige å snakke med! ;D
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.540
Antall liker
7.863
Torget vurderinger
0
Fikk SMS med gratulasjon fra eldstemann som går på skole langt borte. :D

Forøvrig kjørte en meget trøtt ( jobber nattevakt ) kone :-* meg til flyplassen så jeg nådde flyet til Oslo i morges. Det ble liksom ikke så mye tid og/eller ork til feiring. Av en eller anne grunn bruker jeg å være på reise på denne tiden, så det er ikke mange farsdager jeg har feiret med meg selv i hoverollen! :-\
 
Topp Bunn