- Ble medlem
- 20.11.2005
- Innlegg
- 15
- Antall liker
- 0
Min litt-over-ett-år-gamle iPod 60 GB "døde" - den sa bare takk for seg og tømte seg for alle data - gikk ikke å gjenoppbygge. Jeg ringte til AppleStore kundeservice og forklarte problemet. Fikk beskjed om å sende den inn og de skulle se hva de kunne gjøre. Litt nervøs fordi garantien i utgangspunktet var gått ut. Noen uker senere fikk jeg tilbake en flunkende ny iPod av samme modell. Litt senere skjedde det samme med sønnens iPod 20 GB, som var ca. et halvt år eldre. Jeg ringte AppleStore igjen, vi gjentok prosedyren (spesialemballasje levert på døren - gratis) og et par uker senere kommer det en splitterny iPod av samme modell - også levert på døren! Kostnadsfritt!
Er det jeg som har et vinnende vesen, eller tar alle som klager over dårlig kundeservice på AppleStore grundig feil? Jeg vil iallfall anbefale dem på det varmeste og takke dem for at mannen i huset ikke behøver å kjøpe ny iPod til meg til jul!
Er det jeg som har et vinnende vesen, eller tar alle som klager over dårlig kundeservice på AppleStore grundig feil? Jeg vil iallfall anbefale dem på det varmeste og takke dem for at mannen i huset ikke behøver å kjøpe ny iPod til meg til jul!