Fantastisk service på AppleStore!!!

Magret

Medlem
Ble medlem
20.11.2005
Antall liker
0
Min litt-over-ett-år-gamle iPod 60 GB "døde" - den sa bare takk for seg og tømte seg for alle data - gikk ikke å gjenoppbygge. Jeg ringte til AppleStore kundeservice og forklarte problemet. Fikk beskjed om å sende den inn og de skulle se hva de kunne gjøre. Litt nervøs fordi garantien i utgangspunktet var gått ut. Noen uker senere fikk jeg tilbake en flunkende ny iPod av samme modell. Litt senere skjedde det samme med sønnens iPod 20 GB, som var ca. et halvt år eldre. Jeg ringte AppleStore igjen, vi gjentok prosedyren (spesialemballasje levert på døren - gratis) og et par uker senere kommer det en splitterny iPod av samme modell - også levert på døren! Kostnadsfritt!

Er det jeg som har et vinnende vesen, eller tar alle som klager over dårlig kundeservice på AppleStore grundig feil? Jeg vil iallfall anbefale dem på det varmeste og takke dem for at mannen i huset ikke behøver å kjøpe ny iPod til meg til jul!

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
en slik sak vil jeg tro du har minst 3 års reklamasjonsrett på. Og det skulle vel forskjåvitt bare mangle at man får en ny en når en såpass dyr mp3 spiller slutter å virke etter så lite tid.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Det kan virke som din opplevelse enten skyldes AppleStore i Norge eller at du har hatt lovlig mye flaks. HiFi-klubben sluttet med iPod p.g.a. at de mente Apple var helt umulige m.t.p. reklamasjoner.

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Antall liker
568
Torget vurderinger
1
De er nok litt vanskeligere hadde det gått over 2år. De er sikkert blitt litt mer løsslupne på den 1års garantien sin etter de tidligere har fått endel pepper på det gjennom diverse media.

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Jeg har også utelukkende god erfaring med Apple kundeservice. :)

Topp Bunn