Etter noen knallharde forhandlinger med
@Moiz Audio landet jeg i går en avtale om Heed Thetis Delta. Så hvorfor valgte jeg denne ? Primært fordi den har en glimrende formidlingsevne som passer mine ører godt. Tror det er fler her inne som kan bifalle det. Den tygger med bravur det jeg har kastet på den av musikk. Musikk av,nesten, i alle genre. Musikalsk hurtighet som imponerer stort. Detaljrikdommen er stor og den har sørget for en slags gjennoppstandelse for en del eldre cd'er.
Designet er heller ikke noe drawback, tvert imot. Jeg synes det er flott at man kan pakke inn noe så bra som dette i et litet kabinett. Size does not matter på z & vis. Mulig
@MakkinTosken ikke er enig det og det er selvfølgelig helt fint. ,
Jeg har også en forkjærlighet for små produsenter som faktisk får til å lage virkelig gode ting. Disse bør tas vare på. Det var også en faktor som bidro inn i totalen for valget.
Med en liten boks er det heller ikke er virrvarr av knapper og lys. Enkelheten tiltaler meg. Den gir meg akkurat det jeg trenger, hverken mer eller mindre. Koblet med digital rca inn Gatoen hvor dacen gjør en glimrende jobb. Alt i alt en, i mine ører, en meget vellykket kombo.
Det skal vel også nevnes at prisen ifht opplevd kvalitet også spiller en stor rolle.
Dette er et gøy bekjentskap