Fabrikkbesøk hos PMC. Del.1 Holme Court.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• En liten rapport ifra mitt fabrikk besøk hos PMC GB oktober 2018.

holmcort skilt.jpg

Første stopp er hovedkontoret Holme Court som er en gammel skolebygning med omliggende park hvor den nye fabrikken skal bygges. Her blir også Fenestria og forsterkere produsert. Utviklingsavdelingen har en egen fløy i bygget.

Holme cort dør.jpg

Hovedinngangen.

Holme cort park.jpg

Parken hvor den nye fabrikken skal bygges.

Eike trappa.jpg

Peter prøver å bevare det gamle preget på byggningen som denne gamle eiketrappen.

hall of fame.jpg

Hall of fame.
    fenestria produksj.jpg

fenestria.jpg

1 stk ferdig Fenestria som skal til siste kontrollmåling før lyttetest.

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    12.879
    Blir ikke noe særlig triveligere enn dette . . .:D

M

MusicBear

Gjest
    Altså, bare kulturen på denne øya, folkene, bygningene - bare taklistene er jo til å få ståpels av - alt bidrar til at man i en tid da nesten alt produseres på andre siden av kula. Til å tenke produkter fra slike "øy-entusiaster." Hi-fi, biler, hva som helst som er 100 % tenkt ut og mekket der nede. Der borte, for dere som bor i Rogaland.

Den største de har laget - Fenestria - noen produsent konkurrenter i verden som har selvtillit til å hevde de har noe bedre? Tenker jeg, og det ser ut som at karen på bildet tenker omtrent det samme. Håper du formidler inntrykk, dersom du lyttet til denne der borte, Morten.

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.818
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Ajaj!
    Denne tråden har jeg håpet på, og gledet meg til, siden jeg så antydninger om besøket andre steder på nettet.
    Alt der appellerer til meg.
    Sted, stil, historie, kompetanse, holdninger, folk.
    Og produktene, dette er sikle- og drømme-høyttalere for meg.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…

Informasjon om bruker

nat
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
5.105
Link til alle artikler
288
nat sine annonser
Bransjenyheter
Kommer snart. Norse Audio By Bladelius.

Kommer snart. Norse Audio By Bladelius.

• 1
Om noen uker så presenterer vi nyheter ifra broderfolket. Norse Audio by Bladelius. Bildet viser Norse Audio effektforsterker som er en del av et modulært konsept. Mer info kommer ved lansering.
Fortsett
Bransjenyheter
Godlyd på farten, hjemme, eller på kontoret?

Godlyd på farten, hjemme, eller på kontoret?

• 0
Norsk Audio Teknikk AS kjører pakkepris på Meze 105 Silva hodetelefoner og Cayin RU7 dongle DAC/Forsterker. Pakkepris Kr 9.195.- (veilpris Kr 10.680.-) Norsk AudioTeknikk AS Sofiemyrveien 12...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi fortsetter introduksjons tilbudet på den nye Cayin Jazz90! Kr 25.000.-

Vi fortsetter introduksjons tilbudet på den nye Cayin Jazz90! Kr 25.000.-

• 1
Nyutviklede Cayin Jazz 90 integrert rørforsterker med masse funksjonalitet til 31 lapper – det skulle nesten ikke være mulig. Den nye Cayin Jazz90 ble umiddelbart en suksess verden over. Også...
Fortsett
Bransjenyheter
“The prophecy9 delivers higher fidelity to the source than most speakers." hi-fi+ magazine.

“The prophecy9 delivers higher fidelity to the source than most speakers." hi-fi+ magazine.

• 1
PMC sin nye Prophecy serie som ble lansert nå i 2025. Går sin seiersgang rundt om i Europas mest kjente hifi magasiner! Dette er den seneste testen av toppmodellen Prophecy 9 i HiFi + Sitat om...
Fortsett
Bransjenyheter
NYHET! Cayin Jazz 90 integrert rørforsterker er på plass i butikken og på lager.

NYHET! Cayin Jazz 90 integrert rørforsterker er på plass i butikken og på lager.

• 0
Nyutviklede Cayin Jazz 90 integrert rørforsterker med masse funksjonalitet til 31 lapper – det skulle nesten ikke være mulig. Cayin Jazz 90 lanseres i disse dager. Dette er en håndbygget...
Fortsett
Bransjenyheter
Spinnvilt introtilbud!

Spinnvilt introtilbud!

• 27
Nyutviklede Cayin Jazz 90 integrert rørforsterker med masse funksjonalitet til 25 lapper – det skulle nesten ikke være mulig. Cayin Jazz 90 lanseres i disse dager. Dette er en håndbygget...
Fortsett
Topp Bunn