Du er LITT for sein til å få fatt i min Harman Kardon T60. Den er solgt, men det er en spiller jeg kan anbefale på det varmeste!
Du sier ingenting om prisnivå, bortsett fra at du har vurdert de to rimeligste fra ProJect og Rega. Jeg har prøvd og vurdert begge de spillerne du nevner, samt Rega P5 og P7, men det ble ikke kjøp fordi de ikke spilte noe bedre i mitt oppsett enn T60'en. Du sier heller ikke noe om du bare vil prøve vinyl, eller om du er meir enn gj.sn. interresert. Mitt tips er å se etter en pent brukt spiller, f. eks. her på Bruktbørsen. Jeg kjøpte min Vpi Scout via "Børsen" for kort tid siden, og har ikke angra et sekund!!! Det ligger en sånn på "Børsen" som selges til en knallpris, etter mitt skjønn. I det litt lavere skiktet, vil jeg anbefale deg å se etter Rega P25, eller den nyere P5, Clearaudio Emotion eller ProJect Perspex. NAD har også gode spillere, som egentlig er basert på Rega P1, 2 eller 3. Med en skikkelig mm p.u., spiller alle disse så vellydende at du kjapt vil merke trangen til å oppgradere!
;D