Diverse Får dere lov å ha anlegg og vinylen i godstua?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dig_it_all

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    17.09.2007
    Innlegg
    91
    Antall liker
    15
    063.JPG

    Hei.
    Disse modulene fra Quadraspire er både pene og enkelt plasserbare. De har betegnelsen LP Qube, og importeres til Norge av Audioaktøren i Horten. Kan bygges ut både i bredde og høyde - eller som her med 3 stk. i høyden. Hver modul skrus fast med 4 gjennomgående skruer så de kan ikke velte. Leveres i flere utførelser, og med glassdører som tillegg. Bredde: 52 cm. Dybde: 38,5 cm.

    Audioaktøren
    Quadraspire - Hifi Racks / AV Racks / HiFi Cabinets / Plasma TV Stands / Hifi Stands / Hifi Furniture / CD LP DVD Hifi Storage Cabinets


    Mvh: Dig_it_all
     
    Sist redigert:

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.316
    Antall liker
    83.408
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Viktig å være herre i eget hus og bestemme at anlegg MÅ man ha i stuen. Har derfor 3 stk anlegg i stuen, derav 2 stk rene tokanalsanlegg og 1 stk surrerundtanlegg.

    Livet er herlig dere! ;)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.783
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    helvete heller, hvis jeg hadde våknet opp en dag og funnet ut at jeg har giftet meg met et nervevrak av et fruentimmer som ikke tåler at det høres på musikk og sees film i det rommet hvor famillien oppholder seg mest, så hadde jeg nok tatt repet.
    og hengt henne opp etter beina.

    normalt er det jo sånn at man har kjent hverandre en god stund før man gifter seg, slik at man kjenner hverandres interesser, ønsker og vaner.
    så innredning av felles bolig går nok relativ smooth for folk (både kvinner og menn) som har mer enn en halv hjerne og litt sterkere ryggrad enn et bløtdyr.

    men noen har jo stor kåk, og dersom man vil/kan ha egen runkebule der man kan holde på med sitt i fred og ro, så er det vel fett nok.

    jeg forstår bare ikke det der med å måtte "spørre om lov".

    diskutere saken, ok.
     
    Sist redigert:

    Salamander

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.03.2004
    Innlegg
    666
    Antall liker
    972
    Sted
    Huset med epletrær
    Torget vurderinger
    5
    heldigvis eier ikke kona boligen alene, så jeg slipper å spørre om lov til å ha ting i stua.

    lurer på om jentene har et tilsvarende forum, f.eks. vasesentralen.no, der de spør hverandre om de får lov av sine menn til å sette opp noen vaser i stua.
    Jeg setter anlegget hvor jeg vil...det er verre med vasen til dama (som kunne ønske den sto på høyttaleren):p
     
    Sist redigert:

    POB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    2.910
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    31
    Hei.
    Disse modulene fra Quadraspire er både pene og enkelt plasserbare. De har betegnelsen LP Qube, og importeres til Norge av Audioaktøren i Horten. Kan bygges ut både i bredde og høyde - eller som her med 3 stk. i høyden. Hver modul skrus fast med 4 gjennomgående skruer så de kan ikke velte. Leveres i flere utførelser, og med glassdører som tillegg. Bredde: 52 cm. Dybde: 38,5 cm.

    Audioaktøren
    Quadraspire - Hifi Racks / AV Racks / HiFi Cabinets / Plasma TV Stands / Hifi Stands / Hifi Furniture / CD LP DVD Hifi Storage Cabinets


    Mvh: Dig_it_all
    Takk for linkene Dig_it_all

    /POB
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.783
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Må si meg helt enig med mesut tha man....

    Det er ikke noe problem og diskutere seg til og evnt gjøre kompromisser heller.
    Her har alle likt musikk i en eller annen form(dem som har svingt innom her gjennom tidene).

    Her er stua mi..

    ser dritbra ut, jj
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.554
    Antall liker
    2.738
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Lov og lov, fru Blom....!
    Man har da et anlegg i stuen, trygt forvart i tv/stereobenken som veier ca 100kg.
    En grei integrert forsterker, en bd-spiller, headamp og lekre gulvhøytalere.
    Her er da også tv`n tilkoblet forsterker, slik at film og tv-lyden er greit nok ivaretatt.

    Det reine ego-oppsettet står i kjellerstuen, og er utelukkende dedisert musikkopplevelser.
    Med tid og stunder skal også oppsett nr 3 opp her, da som en egen tv/film-avdeling, 2-kanals sådan, i samme kjellerstue.

    Totalt sett en ordning som er til å leve med for alle i heimen....

    mvh
    Proffen
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.948
    Antall liker
    27.933
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Jeg var i den heldige posisjon at jeg traff en pike som er glad i musikk, sang i kor og klimpret på piano.
    I tillegg er hun over snittet tolerant...

    Jeg var også i den særstillingen at hun studerte i Danmark når vi skulle kjøpe hus, så hun fikk vite hva
    vi hadde lagt inn bud på, i ettertid.... ;)

    Må nok innrømme at egnet plass til anlegg var det første jeg så etter, men huset trykket på flere knapper,
    så det var bare å "go for it".

    Her står det vinyl langs veggene overalt, men jeg tror faktisk det plager MEG mer enn fruen!

    Vi har gått for Plan B, og velger istedet venner med omhu, - jeg mener musikkinteresse......

    - den stua til JJ er jaggu noe å aspirere mot!

    / Morten
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn